yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
South Korea - Weather News
Tesekkürler. Smile

Hüzün içinde bi' yerlerdeyim.





Gwangju digerlerine göre sicakmis.
Tesekkürler.^^

'If I'm louder;
Would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cuz we are the same..
I can't love you more than this'
www
Tesekkürler. Smile

Hüzün içinde bi' yerlerdeyim.





Tesekkürler.. ^^ En çok merak ettigim konulardan birisi. <3

Weather agency issues yellow dust advisory

Kore hava tahmin ajansi, açik havada yapilabilecek aktiviteleri önlemek için, bu yil ilk kez Cumartesi günü sari kum firtinasinin gelecegini açikladi.

Ulusal Meteoroloji Idaresi, bu durumun Seoul dahil ülkenin orta ve bati kesimleri için geçerli oldugunu söyledi.
Kuzey Çin ve Mogolistan'dan kaynaklanan kum firtinasinin, Pazar gününe kadar Kore'yi etkilemesi bekleniyor.

kübüs

Korea's weather agency issued a yellow dust advisory on Saturday for the first time this year, asking people to avoid outdoor activities.

The National Meteorological Administration said the advisory was issued for central and western parts of the country, including Seoul.The sandstorm, which originates from northern China and Mongolia, is expected to affect Korea until Sunday, it said.

(19.03.2011 - The Korea Times)
www
Bu günkü için tesekkürler ^^
Buraya da yagsa keske >.<
Ama onlar alisik degil mi?
Paylasim için Tesekkürler ^^
[+]

I’ve set myself to become the King of the Pirates…
and if I die trying…
then at least I tried!

ㅡ Monkey D. Luffy
www
Tesekkürler. Alkis

Hüzün içinde bi' yerlerdeyim.





Tesekkürler ^^
Çok soguk degil orasi yani.
Iyi iyi,üsümesinler zaten:d
Tesekkürler.




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi