05-03-2011, Saat: 16:41
Mogpo
|
Kore Sehirleri Oyunu
|
|
05-03-2011, Saat: 16:41
Mogpo
06-03-2011, Saat: 20:19
Seul <3
♥ Lee Jae-Jin ♥ I wish I were a fish in your dish Kısa bir süre için çeviri yapamayacağım. (:
07-03-2011, Saat: 1:35
Yeosu (:
♥ Lee Jae-Jin ♥ I wish I were a fish in your dish Kısa bir süre için çeviri yapamayacağım. (:
07-03-2011, Saat: 16:58
Seoul
12-03-2011, Saat: 14:56
L ile bulamadim.
Ben de N ile devam edeyim. ![]() Nongso.
12-03-2011, Saat: 19:08
(12-03-2011, Saat: 14:56)daenambo yazdı: L ile bulamadim. Bu oyunda son harfle baslamak gerekmiyor. (: Cheonan ♥ Lee Jae-Jin ♥ I wish I were a fish in your dish Kısa bir süre için çeviri yapamayacağım. (:
15-03-2011, Saat: 22:49
Seoul....
15-03-2011, Saat: 22:52
Busan...
'If I'm louder; Would you see me? Would you lay down in my arms and rescue me? Cuz we are the same.. I can't love you more than this' |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|