yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.5/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kore Sehirleri Oyunu
Mogpo Biggrin
[+]

I’ve set myself to become the King of the Pirates…
and if I die trying…
then at least I tried!

ㅡ Monkey D. Luffy
www
Seul <3

♥ Lee Jae-Jin ♥ I wish I were a fish in your dish Biggrin

Kısa bir süre için çeviri yapamayacağım. (:
Nongso..Smile
Yeosu (:

♥ Lee Jae-Jin ♥ I wish I were a fish in your dish Biggrin

Kısa bir süre için çeviri yapamayacağım. (:
SeoulSmile
www
L ile bulamadim.
Ben de N ile devam edeyim. Smile

Nongso. Smile

Hüzün içinde bi' yerlerdeyim.





(12-03-2011, Saat: 14:56)daenambo yazdı: L ile bulamadim.
Ben de N ile devam edeyim. Smile

Nongso. Smile

Bu oyunda son harfle baslamak gerekmiyor. (:

Cheonan

♥ Lee Jae-Jin ♥ I wish I were a fish in your dish Biggrin

Kısa bir süre için çeviri yapamayacağım. (:
Seoul....
www
Busan...

'If I'm louder;
Would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cuz we are the same..
I can't love you more than this'
www
Busan . (:
[Resim: QINqfWX.gif]

♥

~Korelee~♥Snowflake

www




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi