26-08-2012, Saat: 0:24
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro
BIGBANG
CnBlue
One Ok Rock
Yamashita Tomohisa
I love all of them !
Takeshi Kaneshiro
BIGBANG
CnBlue
One Ok Rock
Yamashita Tomohisa
I love all of them !
|
Kim Nam Gil Fan Club 2 / Kim Nam Gil Sevenler Kulübü 2
|
|
26-08-2012, Saat: 0:24
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
26-08-2012, Saat: 0:32
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
26-08-2012, Saat: 0:39
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
26-08-2012, Saat: 0:42
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
02-09-2012, Saat: 15:36
Oppamın dönüşünü kaçırdığım için hala çok üzülüyorum.
![]() Ama muhteşem bir dönüş yaptı. ![]() Haberler ve resimler için teşekkürler Meral'im.
04-09-2012, Saat: 16:57
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
04-09-2012, Saat: 16:59
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
04-09-2012, Saat: 17:00
Kim Nam Gil
Takeshi Kaneshiro BIGBANG CnBlue One Ok Rock Yamashita Tomohisa I love all of them !
04-09-2012, Saat: 17:39
Bukle bukle saçlarına kurban.
![]() Teşekkürler. ^^ |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|