yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deoksu Palace (덕수궁 / Deoksu-gung)
#1
Deoksu Palace (덕수궁 / Deoksu-gung)

[Resim: Zk8L0A.jpg]

Adres
99 Sejong-daero, Jung Bölgesi, Seoul
서울특별시 중구 세종대로 99 (정동)

Tür
Saraylar / Kaleler / Kapılar

Sorularınız
• 1330 Seyahat Hattı: +82-2-1330 (Korece, İngilizce, Japonca, Çince)
• Daha fazla bilgi için: +82-2-771-9951,+82-2-751-0734

Website
(Korece, İngilizce)

Tanıtım
Seoul’ün en işlek kavşağının köşesinde yer alır, Deoksu Sarayı zarif taş-duvar yolundan dolayı ünlüdür. Ayrıca, çevredeki manzaraya benzersizlik katan bir dizi batı tarzlı yan yana bulunan tek saraydır. Deoksu Sarayı aslen Joseon Hanedanlığı’nın Kralı Seongjong’un (1469-1494) büyük erkek kardeşi Wolsandaegun’a (1454-1488) aitti. 1611 yılında, Gwanghaegun (1575-1641) tahta oturduğunda uygun bir saray haline geldi ve 1611 yılında saraya Gyeongun adını verdi. Daha sonra ismi, ilk ismi olan Deoksu’ya tekrar değiştirildi.

Deoksu Sarayı ve Daehan Kapısı’ndan girdikten sonra, ziyaretçiler geniş Geumcheon Köprüsü’nü geçecekler. Kralın arabası antik çağda bu köprü üzerinden geçerdi. Beopjeon Binası Junghwajeon, uzun geçmişini açıklayıcı bir şekilde oldukça görkemlidir. Jeukjodang Binası adını burada tahta yükselen Gwanghaegun ve In-Jo2dan almıştır. Jeukjodang’ın ön levhasını 1905 yıılında Gojong kral olduktan sonra bizzat kendisi yazmıştır. Gojong’un yattığı yer Hamnyeongjeon’da yer alır ve Hamnyeong, Gojong’a kalıcı barış dilemek için isimlendirilmiştir. Doğu Kanadı kralın odası olarak hizmet verdi ve batı kanadı da kraliçe için hizmet verdi. Jeonggwanheon, saraydaki ilk batı tarzı binadır ve 1900 yılında tamamlanmıştır. Gojong kahve içmekten ve boş vaktini burada geçirmekten keyif alırdı. Binanın arka tarafında bugün hala mevcut olan Rus Casus gizli geçitleri vardır.

Seokjojeon, Deoksu Sarayı’nda hala bulunan diğer batı-tarzlı binadır ve 1905 yılında mülkiyet hakları Japonya'ya transfer edildiğinde, kendi şirketi için bir İngiliz adam tarafından inşa sürecindeydi. Sonunda 1910 yılında tamamlandı. Gojong’un ölümünden sonra, Seokjojeon halka açık bir Japon sanat galerisi haline geldi. Bağımsızlık Kore Bildirgesi’nden sonra, Amerikan-Rus ortak komisyonu 1946 yılının Mayıs ayında burada yapıldı. Seokjogwan binasının doğu kanadı şimdi saray hazine sergisi olarak hizmet vermektedir ve batı kanadı Ulusal Modern Sanat Merkezi’nin bir parçası olarak kullanılmaktadır.

Junghwajeon (Junghwa Salonu), Daehanjeguk (Büyük Kore İmparatorluğu) döneminde siyaset merkeziydi ve ülke liderleri arasındaki ulusal meseleler ile ilgili kritik tartışmalara zemin olarak görev yaptı. Salonun içinin detaycılığının 20. yüzyılda Kral Gojong’un (Joseon Hanedanlığının 26. Kralı, r. 1863-1907) ülkeyi etkin bir şekilde yönetme yeteneğindeki güvenini yansıttığı söylenir. Binanın en dikkat çekici parçalarından biri, kral tahtının üstündeki gölgeliği süsleyen bir çift ejderhadır. Bu ejderhalar ayrıca Junghwajeon tavanından da görülebilir ve o zamanın imparatorluk sarayı olan Deoksu Sarayı’nın temsilcisi olan tasarımlardır. 1902 yılında Junghwajeon, aslında çok-çatılı bina olarak inşa edilmiş olsa da, 1904 yılında yakalandığı yangından sonra 1906 yılında tek-çatılı olarak yeniden tasarlanmıştır.

1592 yılında, Japon ordusu Busan’a indi ve Seoul’ün başkentine yürüdü. Varışlarından önce, Kral Seonjo, bir buçuk yıl kaldığı Ulju’ya kaçtı. Seoul’e geri döndüğünde, kalacak hiçbir yeri yoktu çünkü bütün saraylar savaş esnasında yakılmıştı. Bu yüzden, başlangıçta akrabalarının ailelerinden birinin ikamet ettiği burayı, geçici bir saray olarak kullandı. Prens Gwanghaegun, Kral Seonjo yerine geçti ve sonrasında bu sarayı Gyeongun olarak yeniden isimlendirdi. Kral Go Jonf bie Rus temsilci sığınağı ile beraber döndükten sonra, o bu yeri ikamet seçti. Tahtı oğlu Hükümdar Sunjong’a bırakmaya mecbur bırakıldıktan sonra bile sarayda kalmaya devam etmiştir. Sarayın ismi şu anda “Erdemli uzun ömürlü saray” anlamına gelen Deoksu olarak değiştirilmiştir. Junghwa Salonu, Seokeodang, Junmyeongdang, Jeukjodang, Jeonggwanheon, Deokhongjeon, Borugak ve Jagyeokru gibi gururla diğer önemli binalarından yanında duran, Deoksu Sarayı’nın tarihsel merkezlerinden biridir.

Telefon
+82-2-771-9951

Faks
+82-2-771-9953

Şu an ki Durum
Tarihi Yer No. 124 (Atama 18 Ocak, 1963)

Kapalı
Her Pazartesi

Etkinlik Bilgileri
Kraliyet Muhafızları Töreni’ne göre değişir.

* Tören Programı: 11:00, 14:00, 15:30 (Pazartesileri kapalı)
* Tören Rotası: Deoksugung Sarayı’ndaki Daehan Kapısı → Seoul Plaza → Cheonggye Plaza
→ Gwangtonggyo Köprüsü → Bosingak Çanı
** Bosingak Zil Çalma Töreni öğle saatlerinde gerçekleşir.

** Çalışma saatleri mevsime göre değişebilir, lütfen ziyaretiniz öncesinde ayrıntıları kontrol edin. Buraya tıklayın.

Çalışma Saatleri
09:00 - 21:00 (Son bilet satış ve kabul saat 20:00’de)

Otopark Tesisleri
Mevcut değil

Engelliler için İmkanlar
Engelliler için giriş ve tuvalet, tekerlekli sandalye rampası

Giriş Ücretleri
[Yabancı Misafirler]
Yetişkinler 1,000 won / 10 kişi veya daha fazla kişiden oluşan grup 800 won
Gençler 500 won / 10 kişi veya daha fazla kişiden oluşan grup 400 won
* Ücretsiz Giriş: Çocuklar (6 yaş ve altı, Yaşlılar (65 yaş ve üstü) ve hanbok giyen ziyaretçiler.

Saraylar İçin Bütünleşmiş Bilet
- Dört Saray (Changdeok Sarayları (including Huwon, Secret Garden), Changgyeong Sarayı, Deoksu Sarayı, Gyeongbok Sarayı) ve Jongmyo Türbesi
- Bilet 10,000 KRW ve ödendikten sonra bir ay içinde kullanılabilir.
- Ziyaretçilerin en az bir yeri ziyaret etmesi üzerine herhangi bir para iadesi olmaz

* Ziyaretçiler Changdeok Sarayı ve Changgyeong Sarayı’nı içeren kombine tur alabilir (Hamyang Kapısı’nda ek biletin alınması gereklidir).

* Jongmyo Türbesi turu, Cumartesi günleri hariç, ziyaretçilerin boş turu olduğu durumlarda günü belli zamanlarında düzenlenir. Jongmyo Türbesi ve Changgyeong Sarayı arasındaki bağlantı halka kapalı olacaktır.

* Pazartesi kapalı: Changdeok Sarayı, Deoksu Sarayı, Changgyeong Sarayı
* Salı kapalı: Gyeongbok Sarayı, Jongmyo Türbesi
* Ücretsiz giriş: Kültür Günü (Her ayın son Çarşamba’sı)

Yabancılar için Rezervasyon Bilgileri
+82-2-771-9955 numasrasından telefonla rezervasyon mevcut veya online rezervasyon mevcut. (Buralara tıklayın: Korece, İngilizce)
※ Tercüme hizmeti resmi tatil günlerinde mevcut değildir.

Sunulan Tercüme Hizmetleri

İngilizce, Çince, Japonca

Evcil Hayvan
İzin verilmiyor

Ulaşım
[Metro]
Belediye Binası İstasyonu (Seoul Metro Hattı 1, 2), Exit 2

Kaynak
Cevapla
#2
Deoksu Palace (덕수궁 / Deoksu-gung)

[Resim: Zk8L0A.jpg]

Address
99 Sejong-daero, Jung-gu, Seoul
서울특별시 중구 세종대로 99 (정동)

Type
Palaces / Fortresses / Gates

Inquiries
• 1330 Travel Hotline: +82-2-1330 (Korean, English, Japanese, Chinese)
• For more info: +82-2-771-9951,+82-2-751-0734

Homepage
(Korean, English)

Introduction
Located at the corner of Seoul's busiest downtown intersection, Deoksugung Palace is famous for its elegant stone-wall road. It is also the only palace that sits alongside a series of western style buildings that add to the uniqueness of the surrounding scenery. Deoksugung Palace originally belonged to Wolsandaegun (1454-1488), the older brother of King Seongjong (1469-1494) of the Joseon Dynasty. It became a proper palace when Gwanghaegun (1575-1641) ascended to the throne and gave the palace the name Gyeongungung in 1611. Afterwards, the name was then changed back to its orginal title of Deoksugung.

Upon entering Deoksugung Palace and Daehanmun, visitors will cross the wide bridge of Geumcheon. The king's carriage would pass over this bridge during ancient times. The Beopjeon Building Junghwajeon is very stately, revealing its long history. The Jeukjodang Building received its name from Gwanghaegun and In-Jo, who both ascended to the throne here. The front sign on Jeukjodang was written personally by Gojong in 1905 after he became king. Hamnyeongjeon was where Gojong slept, and Hamnyeong was named so to wish Gojong lasting peace. The East Wing served as the king’s room, and the west wing was for the queen. Jeonggwanheon was the first western style building built in the palace, completed in 1900. Gojong enjoyed drinking coffee and spending his free time here. The back of the building had secret passageways to the Russian Emissary, which still exist today.

Seokjojeon is the other western-style building that still remains in Deoksugung, and it was in the process of being built by a British man for his company, when in 1905 the property rights were transferred to Japan. It was finally completed in 1910. After Gojong’s death, Seokjojeon became a Japanese art gallery open to the public. After the Korean Declaration of Independence, the American-Russian joint commission was held here as well in May 1946. The east wing of Seokjogwan building now serves as a palace treasure exhibition, and the west wing is used as part of the National Modern Art Center.

The Junghwajeon (Junghwa Hall) was the center of politics during the period of Daehanjeguk (the Great Korean Empire) and served as the backdrop to critical discussions on national affairs among the country’s leaders. The elaborateness of the hall’s interior is said to reflect the confidence of King Gojong (26th king of the Joseon Dynasty, r. 1863-1907) in his ability to effectively lead the country into the 20th century. One of the most striking parts of the building is the pair of dragons that decorates the canopy above the throne of the king. These dragons can also be seen on the ceiling of Junghwajeon and were representative designs of Deoksugung Palace, the imperial palace at that time. Though the Junghwajeon was originally built in 1902 as a multi-roofed building, it was redesigned as a single-roofed building in 1906 after it caught on fire in 1904.

In 1592, the Japanese army landed in Busan and marched to the capital of Seoul. Prior to their arrival, King Seonjo fled to Uiju, where he stayed for one and a half years. When he returned to Seoul, he had no place to stay because all of the places had been burned down during the war. So, he used this place, which was originally the residence of one of his relative’s families, as a temporary palace. Prince Gwanghaegun succeeded King Seonjo and then renamed this palace Gyeongungung. After King Gojong returned from the refuge with a Russian delegation, he chose to reside in this place. He remained at the palace even after he had been forced to hand over the throne to his son, Emperor Sunjong. The name of the palace was changed at this time to Deoksugung Palace, meaning the “palace of virtuous longevity.” The Junghwa Hall is one of the historical centers of Deoksugung Palace, which stands proudly alongside other notable buildings at the palace, such as Seokeodang, Junmyeongdang, Jeukjodang, Jeonggwanheon, Deokhongjeon, Borugak, and Jagyeokru.

Telephone
+82-2-771-9951

Fax
+82-2-771-9953

Current Status
Historic Site No. 124 (Designated on January 18, 1963)

Closed
Every Monday

Activity Information

Changing of the Royal Guards Ceremony

* Ceremony Schedule: 11:00, 14:00, 15:30 (Closed on Mondays)
* Ceremony Route: Daehanmun Gate at Deoksugung Palace → Seoul Plaza → Cheonggye Plaza
→ Gwangtonggyo Bridge → Bosingak Bell
** Bosingak Bell Ringing Ceremony takes place at noon.

** The operating hours may vary by season, please check the details ahead of your visit.
Click here.

Operating Hours
09:00 - 21:00 (Last ticket sales and admission at 20:00)

Parking Facilities
N/A

Facilities for the Handicapped
Entrance and restroom for people with disabilities, wheelchair ramp

Admission Fees
[Foreign Visitors]
Adults 1,000 won / Groups of 10 or more 800 won
Teenagers 500 won / Groups of 10 or more 400 won
* Free admission: Children (ages 6 and under, Seniors (ages 65 or more) and visitors wearing hanbok

Integrated Ticket of Palaces

- Four Palaces (Changdeokgung Palaces (including Huwon, Secret Garden), Changgyeonggung Palace, Deoksugung Palace, Gyeongbokgung Palace) and Jongmyo Shrine
- The ticket is 10,000 KRW and may be used within a month after purchase.
- Visitors cannot receive any refund upon visiting at least one place.

* Visitors may take a combined tour of Changdeokgung Palace and Changgyeonggung Palace (additional ticket purchase must be purchased at Hamyangmun Gate).

* The Jongmyo Shrine tour will be offered only at specific times during the day, except on Saturdays, when visitors may tour at their leisure. The passage connecting Jongmyo Shrine and Changgyeonggung will be closed to public access.

* Closed on Monday: Changdeokgung Palace, Deoksugung Palace, Changgyeonggung Palace
* Closed on Tuesday: Gyeongbokgung Palace, Jongmyo Shrine
* Free admission: Culture Day (last Wednesday of each month)

Reservation Info. for Foreigners
Phone reservations available at +82-2-771-9955 or online reservations (Click here: Korean, English)
※ Intepretation services notavailable during public holidays.

Interpretation Services Offered
English, Chinese, Japanese

Pets
Not permitted

Directions
[Subway]
City Hall Station (Seoul Subway Line 1, 2), Exit 2

Source
Cevapla
#3
Cevapla
#4
[Resim: 7gloDY.jpg]

[Resim: rMAg1m.jpg]

[Resim: LABpDo.jpg]

[Resim: Pky5D5.jpg]

[Resim: Pky5N8.jpg]
Cevapla
#5
[Resim: 7gloBN.jpg]

[Resim: Pky57O.jpg]

[Resim: g87kPO.jpg]

[Resim: y5BPjn.jpg]

[Resim: WkNVo4.jpg]
Cevapla
#6
[Resim: RkWJpY.jpg]

[Resim: 9onVW8.jpg]

[Resim: pzdRNo.jpg]

[Resim: kBqj8J.jpg]

[Resim: g87kYN.jpg]
Cevapla
#7
[Resim: OAGRNA.jpg]

[Resim: z56mL4.jpg]

[Resim: GRdvN3.jpg]

[Resim: 7glodl.jpg]

[Resim: g87k65.jpg]
Cevapla
#8
[Resim: 9onVlo.jpg]

[Resim: qM54nB.jpg]

[Resim: MpO64k.jpg]
Cevapla
#9
[Resim: pzdRaJ.jpg]

[Resim: kBqjay.jpg]

[Resim: o3bAm7.jpg]

[Resim: ljMkDE.jpg]

[Resim: Vakl7P.jpg]
Cevapla
#10
[Resim: GRdvJV.jpg]

[Resim: y5BPD7.jpg]

[Resim: 6PoZ13.jpg]

[Resim: VaklOP.jpg]

[Resim: nMXAdR.jpg]
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Koreafans Hakkında

Lorem ipsum

              Quick Links

              User Links

              Advertise