yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.5/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Your Favourite Korean Dramas
Coffee Prince, Still Mary Me, 49 Days, The Moon Embraces The Sun. Onay
I N F I N I T E
I N S P I R I T


We got the all the chance, yeah! We’ll Infinitize it.

∞
Cevapla
1-Dream Hıgh
2-GuMiHo
3-You're Beautiful
Hepsi de birbirinden güzeldi. Heart
a pink & beast & 4minute & btob & clc

in the cube
Cevapla
Love Rain
[Resim: 00u3.png]

Cevapla
Secret Garden, My Girlfriend is a Gumiho.
www
Cevapla
City hunter,
My princess,
49 Days,
Secret garden... Daha var ama üşendim... Sad
♥ Seni Çok Ama Çok Seviyorum DongHae'm ♥
www
Cevapla
düşlerimin prensi hayatımın dizisi
Cevapla
Img-music 
Secret garden ,you have fallen for me South KoreaKalpKalp
KİM BUM
Cevapla
lie to me
the thorn birds
my fair lady <3
Cevapla
autumn tale (hayatımda izlediğim en acıklı dizi), rooftop prince, queen seon duk bu üçüne bayılıyorum tabi ayrı kategorilerde Biggrin
[Resim: tumblrmh9jexchc81r6ekcu.gif]
İşte İlacımı Buldum...
Cevapla
My girl,düşlerimin prensi,49 days
İçim acıyor herkese ve herşeye...Faniliğimiz,zayıflığmız,zaaflarımız...
İnsan olmanın,insan olamamanın ağırlığı ciğerlerime doluyor...


[Resim: tumblrm5gxjhohsb1rolxn4.gif]
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi