yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.5/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Your Favourite Korean Dramas
1.Personal Taste
2.You're Beatiful
3.Boys Over Flowers
Zoraki Prens
Düslerimin Prensi
Full House

You are Beautiful,Oh Won Bin Sevenler Kulübü [FT Island] ☆~Personal Preference Fan Clup,,☆☆☆Son Ye-Jin Fan Club


Cevapla
Benim çok sevdigim dizierimin listesi

My Girl
Full House
Boys Over Flowers
You're Beautiful
God of Study
Cinderella Man
Witch Yoo Hee

ve... ve... en sevdigim Dizi

Stairway to Heaven
(siddetle tavsiye ederim T_T)
Cevapla
hog gil dong
personal paste
90 days for time love DE ÇOK DUYGUSALDI

Cevapla
zirvede "I am sorry, Ilove you" var degismez Onay
bof
my girl
You're Beautiful
personal taste..
Aşk bir sabunsa Köpürt beni SOJİİİ ...... Biggrin
Cevapla
my girl
bof
hero
iljimae
playful kiss
personal taste
time between dog and wolf
full hause
[Resim: uoj9.png]

Cevapla
boys over flower
my girl
full house
I am sorry I love you
benim en begendiklerim Smile

Cevapla
saraydaki mücevher,düslerimin prensi,dong yi üç favorim tabii hepsi güzel Smile)
Saraydaki Mücevher
Lady Han Fan Clup
Lee Young Ae Fan Clup
∂υšℓєяiмiη ρяєηši ƒαη ¢ℓυв
Cevapla
düslerimin prensi zoraki prense boys over flowers
full house ................
saymakla bitmez
sensiz saatlerde kaybediyorum kendimi ben .. ...
Cevapla
Sarayin rüzgari
jumong
You are beautiful
I sorry I love
boys over flowers
Cevapla
Benim en sevdigim kore dizileri
Düslerimin prensi
My girl
Playfull Kiss
You are beautiful
Smile
...BaNgTaN BoYs
ArMy...
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi