yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Which one is your favorite Korean TV series Music?
#61
hana yori dango dizisinin dogruysa plenatarium çok güzel
Cevapla
#62
Depresion of the director(personal taste)
Cevapla
#63
Su an bana ve hayallerime ilham veren, Dream High OST'sinden Dream High sarkisi. Bu sarkiyi Taecyeon, Wooyoung, Suzy, Joo söylüyor. Smile

'If I'm louder;
Would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cuz we are the same..
I can't love you more than this'
www
Cevapla
#64
You are Beautiful ' da ''Without words'' Smile

Kalbin tam olarak kimde?
Benim için endişeleniyor musun?
Seninde benim gibi zamanı durdurmak istediğini hissediyorum.
Hala söyleyemediğim sözler ve kimseye veremediğim kalbimde bekleyen bir aşk var.


www
Cevapla
#65
prosecutor princess ost goodbey ve han boraOnay
Cevapla
#66
boys over floverstaki:
-all most paradise
-stand by me
-i'm stupid
Triple'S & E.L.F


♥♥♥♥♥♥ Saranghae Korea ♥♥♥♥♥♥

Cevapla
#67
Boys Over Flowers
Stand By Me - SHINee

Damo
Sook Myung [Fate] - Kim Sang Min
Bi Ga [A Song Of Sorrow] - Kim Bum Soo
Dan Shim Ga [Song Of Devotion] - Page
Ae Shim Ga (OST Damo) - Shin Seung Hoon

Full House
Gomawuh Hal Geh Yo

Hon
령혼 - 양파

Iljimae
Men Are All The Same - Park Jung Eun
The Place Where I Dream Of - Yoon Jin Seo
Your Song - B.T
Yearning - Bae Hae Sun
You Are A Man - MVIO
Yearning - H2O
Waiting - Ye In

My Girlfriend Is A Gumiho
Lee Seung Gi - Losing My Mind (Dae Woong Theme)
Lee Seul Bi - The Person I Love (Miho Theme)
Kim Gun Mo - Oh La La
No Min Woo - Trap (Dongjoo Theme)
Lee Sun Hee - Fox Rain Acoustic Version

My Girl
Mario & Nesty - Never Say Goodbye

Playful Kiss
키스해줄래 - G.NA

Princess Hours
Perhaps Love
Stay
Always/Geonhwi
Aeng Moo Sae

The Legend
Approval
Thousand Year Love Song - TVXQ

You Are Beautiful
Descend From The Sky (With Oh Won Bin) - Miss $
Still - A.N.JELL
Promise - A.N.JELL

Zoraki Prens
Miracle (HowL)
Sarang Ba Ra Gi – Sorea

Açikçasi gördügünüz gibi bende liste epey bir kabarik. Ama bunlarin içinde dilime en çok dolanan no min woonun seslendirdigi trap sarkisi ve birde Descend From The Sky (With Oh Won Bin) - Miss $ bu sarki çok hos.
Cevapla
#68
Denizler Imparatoru ve Muhtesem Kraliçe Onay Hala dinledigimde duygulandigim muhtesem albümler Onay Bunun disinda Hong Gil Dong'un müzikleri de harikaydi..


Cevapla
#69
my girlfriends is gu mi ho "lee seung gi-Losing my mind"
Cevapla
#70
You're Beautiful - What Should I Do?. ♥
[+]

I’ve set myself to become the King of the Pirates…
and if I die trying…
then at least I tried!

ㅡ Monkey D. Luffy
www
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi