18-01-2018, Saat: 17:06
T2’s Smart Duty-free is All About Luxury
Butik mağazalar ve sanal gerçeklik, tecrübeyi geliştirecek.
![[Resim: nOA7B1.jpg]](https://i.hizliresim.com/nOA7B1.jpg)
Kore'deki duty-free operatörleri, Incheon Uluslararası Havalimanı'ndaki yeni Terminal 2'deki ücretleri yükseltti ve gittikçe artan sayıdaki küresel seyahat edenlere üst düzey bir alışveriş deneyimi sunmak için en iyi markaları ve en yeni teknolojileri getiriyor.
Yeni terminal Cuma günü açılışını gerçekleştirdi. Lotte, Shilla ve Shinsega, terminalin resmi olarak işlemlere başladığı 18 Ocak'ta duty-free mağazalarını açacak.
Lotte Duty Free, Kore'nin 1 numaralı duty-free mağaza operatörü, likör ve tütün bölümünü idare edecek.
Operatör, seçilen markalar için butik tarzı mağazalar olarak kullanılmak üzere 1,407 metrekarelik (15.144 ayakkare) alanın bir bölümünü ayırdı, böylece ziyaretçiler personellerden daha özenli bir ilgi görebilecek ve aynı zamanda belirli ürünleri daha kolay denemeleri mümkün olacak.
Ballantine’s, Royal Salute, Hennessy, Johnnie Walker, KT & G's Lil ve Philip Morris' Iqos adlı toplam altı marka mağazada kendi alanlarını aldı.
Lotte Duty Free sözcüsü "Tütün ve içki için butik tarzı mağazalar sadece Dubai, Hong Kong ve Amsterdam gibi seçilmiş havalimanlarında bulunuyordu." dedi. Sözcü, "Böyle bir format Kore'de ki duty-free mağazasında ilk kez uygulanıyor." diye de ekledi.
Lotte Duty Free, bazı özel içki ürünlerini de getirdi. Terminal 2’nin satış yerinde, Kore'de Hennessy Edition Particuliere ve Royal Salute 30 Years Flask Edition'ı satan tek duty-free mağazası olacak.
Shilla Duty Free, 2,105 metrekarelik alanda 110 markayı sunarak kozmetik ürünleri ve parfüm üzerinde yoğunlaşacak.
![[Resim: 76obvP.jpg]](https://i.hizliresim.com/76obvP.jpg)
Terminal 2'nin akıllı havaalanı temasıyla uyumlu olarak Shilla Duty Free, Chanel, Lancome, Dior, Estee Lauder, SK-II ve Sulwhasoo gibi altı üst düzey markada alışveriş deneyimini geliştirmek için en son teknolojiyi benimsemiştir.
Örneğin Lancome, ziyaretçilerin sanal olarak makyaj yapmalarını sağlamak için kendi mağazalarına sanal bir makyaj aynası takacak. Estee Lauder, kozmetik ürünlerin üzerine kelimeleri veya cümleleri oymak için bir oyma makinesi yerleştirdi. Chanel'in standında VR kurulumu bulunuyor, böylece ziyaretçiler makyajlarını çıkarma zorluğuyla uğraşmadan yeni ürünler keşfedebilecek.
Shilla Duty Free, yaptığı açıklamada "Shilla Duty Free, sadece bir alışveriş alanı olmanın daha ötesinde." dedi. "Bu, tecrübeye dayalı bir duty-free satış mağazası." diyerek ekledi.
4,300 metrekarelik en büyük alanı kaplayan Shinsegae Duty Free, moda ve aksesuarlara ayrıldı.
Shinsegae Duty Free, Chanel'i Incheon Uluslararası Havalimanı'na geri dönmeye ikna ederek Terminal 2'de zaten bir başarı yakaladı. 2015 yılında Fransız lüks marka, komisyon ücretleri ve yönetim sistemi çatışması nedeniyle çekilmişti.
Giysi, aksesuar ve çanta satması beklenen Chanel mağazası, Gucci ve Tiffany gibi küresel lüks markalarla kaplı olacak olan "yüksek butik cadde" sinin bir parçası olacak. Shinsegae Duty Free, ilk kez Kore’de duty-free mağazası açacak olan Rimowa ve Valentino'yu da getirdi.
Terminal 2, Korean Air, Air France, KLM ve Delta Air Lines'la uçan yolcular için 18 Ocak'ta resmen açık olacak.
Kaynak
T2’nin Akıllı Duty-free’sinin Lüksü Hakkında Her Şey
Butik mağazalar ve sanal gerçeklik, tecrübeyi geliştirecek.
![[Resim: nOA7B1.jpg]](https://i.hizliresim.com/nOA7B1.jpg)
Shilla Duty Free yeni terminalinde 110 markadan kozmetik ürünleri ve parfüm satacak.
[SHILLA DUTY FREE]
[SHILLA DUTY FREE]
Kore'deki duty-free operatörleri, Incheon Uluslararası Havalimanı'ndaki yeni Terminal 2'deki ücretleri yükseltti ve gittikçe artan sayıdaki küresel seyahat edenlere üst düzey bir alışveriş deneyimi sunmak için en iyi markaları ve en yeni teknolojileri getiriyor.
Yeni terminal Cuma günü açılışını gerçekleştirdi. Lotte, Shilla ve Shinsega, terminalin resmi olarak işlemlere başladığı 18 Ocak'ta duty-free mağazalarını açacak.
Lotte Duty Free, Kore'nin 1 numaralı duty-free mağaza operatörü, likör ve tütün bölümünü idare edecek.
Operatör, seçilen markalar için butik tarzı mağazalar olarak kullanılmak üzere 1,407 metrekarelik (15.144 ayakkare) alanın bir bölümünü ayırdı, böylece ziyaretçiler personellerden daha özenli bir ilgi görebilecek ve aynı zamanda belirli ürünleri daha kolay denemeleri mümkün olacak.
Ballantine’s, Royal Salute, Hennessy, Johnnie Walker, KT & G's Lil ve Philip Morris' Iqos adlı toplam altı marka mağazada kendi alanlarını aldı.
Lotte Duty Free sözcüsü "Tütün ve içki için butik tarzı mağazalar sadece Dubai, Hong Kong ve Amsterdam gibi seçilmiş havalimanlarında bulunuyordu." dedi. Sözcü, "Böyle bir format Kore'de ki duty-free mağazasında ilk kez uygulanıyor." diye de ekledi.
Lotte Duty Free, bazı özel içki ürünlerini de getirdi. Terminal 2’nin satış yerinde, Kore'de Hennessy Edition Particuliere ve Royal Salute 30 Years Flask Edition'ı satan tek duty-free mağazası olacak.
Shilla Duty Free, 2,105 metrekarelik alanda 110 markayı sunarak kozmetik ürünleri ve parfüm üzerinde yoğunlaşacak.
![[Resim: 76obvP.jpg]](https://i.hizliresim.com/76obvP.jpg)
Lotte Duty Free, yeni terminalde Johnnie Walker ve Hennessy'yi de içeren seçili likör ve tütün markalarına butik tarzda mağazalar kuracak. [LOTTE DUTY FREE]
Terminal 2'nin akıllı havaalanı temasıyla uyumlu olarak Shilla Duty Free, Chanel, Lancome, Dior, Estee Lauder, SK-II ve Sulwhasoo gibi altı üst düzey markada alışveriş deneyimini geliştirmek için en son teknolojiyi benimsemiştir.
Örneğin Lancome, ziyaretçilerin sanal olarak makyaj yapmalarını sağlamak için kendi mağazalarına sanal bir makyaj aynası takacak. Estee Lauder, kozmetik ürünlerin üzerine kelimeleri veya cümleleri oymak için bir oyma makinesi yerleştirdi. Chanel'in standında VR kurulumu bulunuyor, böylece ziyaretçiler makyajlarını çıkarma zorluğuyla uğraşmadan yeni ürünler keşfedebilecek.
Shilla Duty Free, yaptığı açıklamada "Shilla Duty Free, sadece bir alışveriş alanı olmanın daha ötesinde." dedi. "Bu, tecrübeye dayalı bir duty-free satış mağazası." diyerek ekledi.
4,300 metrekarelik en büyük alanı kaplayan Shinsegae Duty Free, moda ve aksesuarlara ayrıldı.
Shinsegae Duty Free, Chanel'i Incheon Uluslararası Havalimanı'na geri dönmeye ikna ederek Terminal 2'de zaten bir başarı yakaladı. 2015 yılında Fransız lüks marka, komisyon ücretleri ve yönetim sistemi çatışması nedeniyle çekilmişti.
Giysi, aksesuar ve çanta satması beklenen Chanel mağazası, Gucci ve Tiffany gibi küresel lüks markalarla kaplı olacak olan "yüksek butik cadde" sinin bir parçası olacak. Shinsegae Duty Free, ilk kez Kore’de duty-free mağazası açacak olan Rimowa ve Valentino'yu da getirdi.
Terminal 2, Korean Air, Air France, KLM ve Delta Air Lines'la uçan yolcular için 18 Ocak'ta resmen açık olacak.
Kaynak
You will always be missed JJong..~ You did well my angelic voice, never gonna forget you. !