yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
T2’s Smart Duty-free is All About Luxury
#1
T2’s Smart Duty-free is All About Luxury
T2’nin Akıllı Duty-free’sinin Lüksü Hakkında Her Şey

Butik mağazalar ve sanal gerçeklik, tecrübeyi geliştirecek.

[Resim: nOA7B1.jpg]
Shilla Duty Free yeni terminalinde 110 markadan kozmetik ürünleri ve parfüm satacak.
[SHILLA DUTY FREE]

Kore'deki duty-free operatörleri, Incheon Uluslararası Havalimanı'ndaki yeni Terminal 2'deki ücretleri yükseltti ve gittikçe artan sayıdaki küresel seyahat edenlere üst düzey bir alışveriş deneyimi sunmak için en iyi markaları ve en yeni teknolojileri getiriyor.

Yeni terminal Cuma günü açılışını gerçekleştirdi. Lotte, Shilla ve Shinsega, terminalin resmi olarak işlemlere başladığı 18 Ocak'ta duty-free mağazalarını açacak.

Lotte Duty Free, Kore'nin 1 numaralı duty-free mağaza operatörü, likör ve tütün bölümünü idare edecek.

Operatör, seçilen markalar için butik tarzı mağazalar olarak kullanılmak üzere 1,407 metrekarelik (15.144 ayakkare) alanın bir bölümünü ayırdı, böylece ziyaretçiler personellerden daha özenli bir ilgi görebilecek ve aynı zamanda belirli ürünleri daha kolay denemeleri mümkün olacak.

Ballantine’s, Royal Salute, Hennessy, Johnnie Walker, KT & G's Lil ve Philip Morris' Iqos adlı toplam altı marka mağazada kendi alanlarını aldı.

Lotte Duty Free sözcüsü "Tütün ve içki için butik tarzı mağazalar sadece Dubai, Hong Kong ve Amsterdam gibi seçilmiş havalimanlarında bulunuyordu." dedi. Sözcü, "Böyle bir format Kore'de ki duty-free mağazasında ilk kez uygulanıyor." diye de ekledi.

Lotte Duty Free, bazı özel içki ürünlerini de getirdi. Terminal 2’nin satış yerinde, Kore'de Hennessy Edition Particuliere ve Royal Salute 30 Years Flask Edition'ı satan tek duty-free mağazası olacak.

Shilla Duty Free, 2,105 metrekarelik alanda 110 markayı sunarak kozmetik ürünleri ve parfüm üzerinde yoğunlaşacak.

[Resim: 76obvP.jpg]
Lotte Duty Free, yeni terminalde Johnnie Walker ve Hennessy'yi de içeren seçili likör ve tütün markalarına butik tarzda mağazalar kuracak. [LOTTE DUTY FREE]

Terminal 2'nin akıllı havaalanı temasıyla uyumlu olarak Shilla Duty Free, Chanel, Lancome, Dior, Estee Lauder, SK-II ve Sulwhasoo gibi altı üst düzey markada alışveriş deneyimini geliştirmek için en son teknolojiyi benimsemiştir.

Örneğin Lancome, ziyaretçilerin sanal olarak makyaj yapmalarını sağlamak için kendi mağazalarına sanal bir makyaj aynası takacak. Estee Lauder, kozmetik ürünlerin üzerine kelimeleri veya cümleleri oymak için bir oyma makinesi yerleştirdi. Chanel'in standında VR kurulumu bulunuyor, böylece ziyaretçiler makyajlarını çıkarma zorluğuyla uğraşmadan yeni ürünler keşfedebilecek.

Shilla Duty Free, yaptığı açıklamada "Shilla Duty Free, sadece bir alışveriş alanı olmanın daha ötesinde." dedi. "Bu, tecrübeye dayalı bir duty-free satış mağazası." diyerek ekledi.

4,300 metrekarelik en büyük alanı kaplayan Shinsegae Duty Free, moda ve aksesuarlara ayrıldı.

Shinsegae Duty Free, Chanel'i Incheon Uluslararası Havalimanı'na geri dönmeye ikna ederek Terminal 2'de zaten bir başarı yakaladı. 2015 yılında Fransız lüks marka, komisyon ücretleri ve yönetim sistemi çatışması nedeniyle çekilmişti.

Giysi, aksesuar ve çanta satması beklenen Chanel mağazası, Gucci ve Tiffany gibi küresel lüks markalarla kaplı olacak olan "yüksek butik cadde" sinin bir parçası olacak. Shinsegae Duty Free, ilk kez Kore’de duty-free mağazası açacak olan Rimowa ve Valentino'yu da getirdi.

Terminal 2, Korean Air, Air France, KLM ve Delta Air Lines'la uçan yolcular için 18 Ocak'ta resmen açık olacak.

Kaynak

You will always be missed JJong..~ You did well my angelic voice, never gonna forget you. !  
Cevapla
#2
T2’s Smart Duty-free is All About Luxury
Boutique shops and virtual reality will enhance experience.

[Resim: nOA7B1.jpg]
Shilla Duty Free will sell cosmetics and perfume from 110 brands at the new terminal.
[SHILLA DUTY FREE]

Duty-free store operators in Korea have upped the ante in the new Terminal 2 at Incheon International Airport, bringing in top brands and the latest technology to offer a high-end shopping experience to the increasing number of global travelers.

The new terminal held its grand opening on Friday. Lotte, Shilla and Shinsegae will open their duty-free shops on Jan. 18, the date that operation officially begins at the terminal.

Lotte Duty Free, Korea’s No. 1 duty-free store operator, will handle the liquor and tobacco corner.

The operator has allotted part of its 1,407-square-meter (15,144-square-foot) space to be used as boutique-style stores for selected brands so that visitors can receive more devoted care from the staff and also try out certain products more easily.

A total of six brands - Ballantine’s, Royal Salute, Hennessy, Johnnie Walker, KT&G’s Lil and Philip Morris’ Iqos - have received their own space in the shop.

“The boutique-style shops for tobacco and liquor were only found in selected airports such as those in Dubai, Hong Kong and Amsterdam,” said a spokesperson at Lotte Duty Free. “This is the first time such a format has been implemented in Korea at the duty free store,” the spokesperson added.

Lotte Duty Free has also brought in some exclusive liquor products. The Terminal 2 outlet will be the only duty-free store in Korea to sell Hennessy Edition Particuliere and Royal Salute 30 Years Old Flask Edition.

Shilla Duty Free will use its 2,105-square-meter space to focus on cosmetics and perfume, offering 110 brands.

[Resim: 76obvP.jpg]
Lotte Duty Free will set up boutique-style shops for selected liquor and tobacco brands at the new terminal including Johnnie Walker and Hennessy.
[LOTTE DUTY FREE]

In line with Terminal 2’s smart airport theme, Shilla Duty Free has adopted the latest technology to enhance the shopping experience at six top brands - Chanel, Lancome, Dior, Estee Lauder, SK-II, and Sulwhasoo.

Lancome, for example, will install a virtual makeup mirror in their shop to enable visitors to virtually put on make-up. Estee Lauder has installed an engraving machine to engrave words or phrases onto cosmetics products. Chanel’s booth has a VR installation so that visitors can experience new products without the hassle of taking off their makeup.

“Shilla Duty Free has been set up to be more than just a shopping venue,” Shilla Duty Free said in a statement. “It is an experience-oriented duty-free shop,” it added.

Shinsegae Duty Free, taking up the most space with 4,300-square-meters, is dedicated to fashion and accessories.

Shinsegae Duty Free has already had some success in Terminal 2, managing to persuade Chanel to return to Incheon International Airport. In 2015 the French luxury brand pulled out due to conflict over commission fees and the management system.

The Chanel store, which is expected to sell clothes, accessories and bags, will be part of the so-called “high boutique street,” which will be lined with global luxury brands including Gucci and Tiffany. Shinsegae Duty Free has also brought in Rimowa and Valentino, the first time either company has opened a duty-free store in Korea.

Terminal 2 will officially open on Jan. 18 for passengers flying with Korean Air, Air France, KLM and Delta Air Lines.

Source

You will always be missed JJong..~ You did well my angelic voice, never gonna forget you. !  
Cevapla
#3
T2’s Smart Duty-free is All About Luxury
T2’nin Akıllı Duty-free’sinin Lüksü Hakkında Her Şey
Translated by Tansu Karapınar

>>> https://www.facebook.com/groups/kgfatr/
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi