03-07-2013, Saat: 2:39
MUE Shop
![[Resim: ipmb.jpg]](http://img19.imageshack.us/img19/2594/ipmb.jpg)
Bu proje Toplu Araştırma tarafından yapılmış ve Güney Kore’nin Seoul şehrinde bulunmaktadır.
Proje Tasarımı: Perakende satış için tasarlanmıştır.
Proje Detayı
Proje Adı: MUE Mağazası
Yer: Seoul, Güney Kore
Program: Perakende satış için tasarlanmıştır.
Alan
Toplam Yüzölçümü: 520.7 metre kare
Bayan Bölümünün Alanı: 302.1 metre kare
Erkeklere Bölümünün Alanı: 218.6 metre kare
Yıl
Tasarlanması: 2003’ün 2. Ayı- 2003’ün 12. Ayı
Yapımı: 2004’ün 1. Ayı – 2004’ün 3. Ayı
İşletici: Mass Şirketi
Proje Sahibi: Toplu Araştırma Şirketi
Takım
Proje ekibi: insuk Cho, Kisu Park, Hyunjung Kim, Joungwon Lee, Haerim Seo, Yunmi Choi, Bumhyun Chun, Ikjong Lim, Hyunsoo Yeo
Diğerleri
Sanatçı İşbirliği: Hyungjoo Lee
Saydam Buz Duvar Yapımı: İnteraktif Medya Sanat Duvar: Hyungjung Yoo
Aydınlatma Mühendisliği: Bitzro
İnşaat: Sara & Tasarım
Tasarımcı Açıklamaları
Perakende satış alanı sürekli olarak yeniden keşfedilme sürecine girmektedir, kültürel değerleri karşılamak için radikal formlar olarak değişmektedir, sosyal ve ekonomik değişikliklerle müzelere havaalanlarından yeni ticari fırsatlar doğmaktadır. MUE Mağazası bu yeniden kavramlaştırmadan dolayı, uluslar arası yenilikçi tasarımcıların kaynağı haline gelmiş bir moda mağazası olmuştur ve malların basit olarak tüketilmesi dışındaki diğer olanakları sağlamaktadır. MUE insanlar arasındaki akışkan iletişimi teşvik etmek için araç olarak özel ‘mekan’ metodunu kullanır. Mekânsal MUE kavramı sadece bu yerde kısıtlandırmayarak ‘deneyim’ i teşvik etmek için kendiğilinden meydana gelebilecek diğer faaliyetler içinde bolluk sağlamaktadır.
1. Giriş Kat: MUE Bayan Giyimi
Başlangıçta bir mağaza olarak tasarlanmıştır. MUE’nin alt katı aynı zamanda çeşitli moda gösterileri, sanat sergileri, montaj işleri, performanslar, partiler ve hayalin sınırlarını zorlayacak gibi etkinliklerde barındırmaktadır. Mekanik olarak işleyen askıları, hareketli vitrinleri işlere kolaylık sağlamaktadır. Her sezon değişen çeşitli görüntü biçimleri içine yenilik katar. Bu hareketli elemanları karma tiyatro-galeri-balo salonu yanında büyük bir boş alan sağlayarak içeri de hızlı bir perakende satış ve dönüşümünü sağlamaktadır.
1. Kat: MUE Erkek Giyimi
Bu alan aşağıdaki ikililer eylemler / nesneler / kavramlar arasındaki değiştirilebilir spekülasyon üzerine organize ve inşaa edilmiştir.
Cisim / Manzara
Mikroskobik Dünya / Evren
Delikleri / Aygıtlar
Yumuşaklık / Pürüzlülük
Sentetik / Doğallık
Örneklenmiş / Üretilmiş
Motilite / Durgunluk
Matematiksel / Doğallık
Atomlar / Gezegen
Gözenekli Kütle / Hava-tabanlı Parçacıklar
Ön plan Nesneler / Arka plan
2 Boyutlu / 3 Boyutlu Görüntü
Odaklanmış / Dağınık
Yansıma / Emilim
İç yakınlaştırma / Dış Yakınlaştırma
Bu alanda alışveriş yapabilir ya da kendinizi kaybedebilirsiniz, rahatça ‘brokolinin’ tadını çıkarın.
![[Resim: ipmb.jpg]](http://img19.imageshack.us/img19/2594/ipmb.jpg)
Bu proje Toplu Araştırma tarafından yapılmış ve Güney Kore’nin Seoul şehrinde bulunmaktadır.
Proje Tasarımı: Perakende satış için tasarlanmıştır.
Proje Detayı
Proje Adı: MUE Mağazası
Yer: Seoul, Güney Kore
Program: Perakende satış için tasarlanmıştır.
Alan
Toplam Yüzölçümü: 520.7 metre kare
Bayan Bölümünün Alanı: 302.1 metre kare
Erkeklere Bölümünün Alanı: 218.6 metre kare
Yıl
Tasarlanması: 2003’ün 2. Ayı- 2003’ün 12. Ayı
Yapımı: 2004’ün 1. Ayı – 2004’ün 3. Ayı
İşletici: Mass Şirketi
Proje Sahibi: Toplu Araştırma Şirketi
Takım
Proje ekibi: insuk Cho, Kisu Park, Hyunjung Kim, Joungwon Lee, Haerim Seo, Yunmi Choi, Bumhyun Chun, Ikjong Lim, Hyunsoo Yeo
Diğerleri
Sanatçı İşbirliği: Hyungjoo Lee
Saydam Buz Duvar Yapımı: İnteraktif Medya Sanat Duvar: Hyungjung Yoo
Aydınlatma Mühendisliği: Bitzro
İnşaat: Sara & Tasarım
Tasarımcı Açıklamaları
Perakende satış alanı sürekli olarak yeniden keşfedilme sürecine girmektedir, kültürel değerleri karşılamak için radikal formlar olarak değişmektedir, sosyal ve ekonomik değişikliklerle müzelere havaalanlarından yeni ticari fırsatlar doğmaktadır. MUE Mağazası bu yeniden kavramlaştırmadan dolayı, uluslar arası yenilikçi tasarımcıların kaynağı haline gelmiş bir moda mağazası olmuştur ve malların basit olarak tüketilmesi dışındaki diğer olanakları sağlamaktadır. MUE insanlar arasındaki akışkan iletişimi teşvik etmek için araç olarak özel ‘mekan’ metodunu kullanır. Mekânsal MUE kavramı sadece bu yerde kısıtlandırmayarak ‘deneyim’ i teşvik etmek için kendiğilinden meydana gelebilecek diğer faaliyetler içinde bolluk sağlamaktadır.
1. Giriş Kat: MUE Bayan Giyimi
Başlangıçta bir mağaza olarak tasarlanmıştır. MUE’nin alt katı aynı zamanda çeşitli moda gösterileri, sanat sergileri, montaj işleri, performanslar, partiler ve hayalin sınırlarını zorlayacak gibi etkinliklerde barındırmaktadır. Mekanik olarak işleyen askıları, hareketli vitrinleri işlere kolaylık sağlamaktadır. Her sezon değişen çeşitli görüntü biçimleri içine yenilik katar. Bu hareketli elemanları karma tiyatro-galeri-balo salonu yanında büyük bir boş alan sağlayarak içeri de hızlı bir perakende satış ve dönüşümünü sağlamaktadır.
1. Kat: MUE Erkek Giyimi
Bu alan aşağıdaki ikililer eylemler / nesneler / kavramlar arasındaki değiştirilebilir spekülasyon üzerine organize ve inşaa edilmiştir.
Cisim / Manzara
Mikroskobik Dünya / Evren
Delikleri / Aygıtlar
Yumuşaklık / Pürüzlülük
Sentetik / Doğallık
Örneklenmiş / Üretilmiş
Motilite / Durgunluk
Matematiksel / Doğallık
Atomlar / Gezegen
Gözenekli Kütle / Hava-tabanlı Parçacıklar
Ön plan Nesneler / Arka plan
2 Boyutlu / 3 Boyutlu Görüntü
Odaklanmış / Dağınık
Yansıma / Emilim
İç yakınlaştırma / Dış Yakınlaştırma
Bu alanda alışveriş yapabilir ya da kendinizi kaybedebilirsiniz, rahatça ‘brokolinin’ tadını çıkarın.
Seher Seheri'ni çook seviyor ama belki Seher Seheri'ni daha çok seviyordur. xD --- yongseng