yukari
Anket Korea-Fans 2013 K-Pop Best Performance of The Week (February 1) / Haftanın Performansı
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
SPEED - It's Over
4.35%
1 4.35%
BOYFRIEND - I YAH
13.04%
3 13.04%
GLAM - I Like That
4.35%
1 4.35%
VIXX - ON and ON
21.74%
5 21.74%
HELLOVENUS - Romantic Love
4.35%
1 4.35%
DMTN - Safety Zone
8.70%
2 8.70%
Moon Hee Jun - I'M NOT OK
0%
0 0%
PHANTOM - Like Cho Yong Pil
4.35%
1 4.35%
2YOON - 24/7
13.04%
3 13.04%
BAECHIGI - Shower Of Tears
0%
0 0%
9Muses - Dolls
4.35%
1 4.35%
Super Junior-M - Go
0%
0 0%
4Men - Hello It's Me
8.70%
2 8.70%
Super Junior-M - Break Down
8.70%
2 8.70%
Lee Jung - Wish It Was You
0%
0 0%
SISTAR19 - Gone Not Around Any Longer
4.35%
1 4.35%
Toplam: 23 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korea-Fans 2013 K-Pop Best Performance of The Week (February1) / Haftanın Performansı
#1
Korea-Fans 2013 K-Pop Best Performance of The Week (February 1)

Haftanın Performansı


(5 Oy Kullanma Hakkınız Var)


ADİL BİR OYLAMA İÇİN LÜTFEN PERFORMANSLARI İZLEYİNİZ.


SPEED - It's Over



http://www.youtube.com/watch?v=6_RL1p5c0bQ


BOYFRIEND - I YAH



http://www.youtube.com/watch?v=0fhlNj0cEjI


GLAM - I Like That



http://www.youtube.com/watch?v=f7WpkjZ0Wuk


VIXX - ON and ON



http://www.youtube.com/watch?v=kSicdZ5qXjM


HELLOVENUS - Romantic Love



http://www.youtube.com/watch?v=YC6EUe3sqAo


DMTN - Safety Zone



http://www.youtube.com/watch?v=hCZMhkapYww


Moon Hee Jun - I'M NOT OK



http://www.youtube.com/watch?v=U97dKSGHIO4


PHANTOM - Like Cho Yong Pil



http://www.youtube.com/watch?v=nV1s6GzvQRQ


2YOON - 24/7



http://www.youtube.com/watch?v=_U_C8QQIQK8


BAECHIGI - Shower Of Tears



http://www.youtube.com/watch?v=7bawSaPSzZc


9Muses - Dolls



http://www.youtube.com/watch?v=-GQ4ihxVTyI


Super Junior-M - Go



http://www.youtube.com/watch?v=3ev9KP0zAbY


4Men - Hello It's Me



http://www.youtube.com/watch?v=bSUGCx9r3mI


Super Junior-M - Break Down



http://www.youtube.com/watch?v=z-sFpHpC9zU


Lee Jung - Wish It Was You



http://www.youtube.com/watch?v=OUelLxygglY


SISTAR19 - Gone Not Around Any Longer



http://www.youtube.com/watch?v=-MJn-naz2eQ


[Resim: 2j36.gif]

...
www
#2
Oylarımı kullandım. Teşekkürler.
www
#3
VIXX - On and On
2YOON - 24/7

one in a million
www
#4
VIXX - On and On
2YOON - 24/7

Onay
a pink & beast & 4minute & btob & clc

in the cube
#5
Anket için teşekkür ederim. Shy




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi