Hwang In Roe / 황인뢰
İsim : 황인뢰 / Hwang In Roe (Hwang In Roi)
Meslek : Yönetmen ve yapımcı
Doğum Tarihi : 28 Aralık 1954
Doğum Yeri : Gyeonggi-do, Güney Kore
Burç : Oğlak
Dizileri :
Mischievous Kiss / 장난스런 키스 (2010)
The Return of Iljimae / 돌아온 일지매 / 2009
Zoraki Prens / Goong S (MBC, 2007)
Princess Hours(Goong) / 궁 (MBC, 2006)
I'm Sorry, I Love You (Misa) (2004) / 미안하다, 사랑한다
Ring Ring / 링링 / 2002
Filmleri :
Man Carrying Flowers (1997)
Kaynak!
ENGLISH
Name : 황인뢰 / Hwang In Roe (Hwang In Roi)
Profession : Director and producer
Birthdate : 28 December 1954
Birthplace : Gyeonggi-do, South Korea
Star sign : Capricorn
TV Series :
Mischievous Kiss / 장난스런 키스 (2010)
The Return of Iljimae / 돌아온 일지매 / 2009
Zoraki Prens / Goong S (MBC, 2007)
Princess Hours(Goong) / 궁 (MBC, 2006)
I'm Sorry, I Love You (Misa) (2004) / 미안하다, 사랑한다
Ring Ring / 링링 / 2002
Movies :
Man Carrying Flowers (1997)
Source!
İsim : 황인뢰 / Hwang In Roe (Hwang In Roi)
Meslek : Yönetmen ve yapımcı
Doğum Tarihi : 28 Aralık 1954
Doğum Yeri : Gyeonggi-do, Güney Kore
Burç : Oğlak
Dizileri :
Mischievous Kiss / 장난스런 키스 (2010)
The Return of Iljimae / 돌아온 일지매 / 2009
Zoraki Prens / Goong S (MBC, 2007)
Princess Hours(Goong) / 궁 (MBC, 2006)
I'm Sorry, I Love You (Misa) (2004) / 미안하다, 사랑한다
Ring Ring / 링링 / 2002
Filmleri :
Man Carrying Flowers (1997)
Kaynak!
ENGLISH
Name : 황인뢰 / Hwang In Roe (Hwang In Roi)
Profession : Director and producer
Birthdate : 28 December 1954
Birthplace : Gyeonggi-do, South Korea
Star sign : Capricorn
TV Series :
Mischievous Kiss / 장난스런 키스 (2010)
The Return of Iljimae / 돌아온 일지매 / 2009
Zoraki Prens / Goong S (MBC, 2007)
Princess Hours(Goong) / 궁 (MBC, 2006)
I'm Sorry, I Love You (Misa) (2004) / 미안하다, 사랑한다
Ring Ring / 링링 / 2002
Movies :
Man Carrying Flowers (1997)
Source!



Ne güzel dizileri varmis
Buralar hep dutluktu...
Spoiler