yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gyeonghuigung Palace (경희궁)
#1
Gyeonghuigung Palace (경희궁)

[Resim: 0nrdAP.jpg]


Adres
55, Saemunan-ro,  Seul
55 Saemunan-ro (Sinmun-ro), Jongno-gu, Seul

Tür

Saraylar / Kaleler / Kapılar

Sorular
• 1330 Seyahat Yardım Hattı: + 82-2-1330
(Korece, İngilizce, Japonca, Çince)
• Daha fazla bilgi için: + 82-2-724-0274 ~ 6

Mevcut Durum

271 Nolu Tarihi Yer (16 Eylül 1980'de Belirlendi)

Kapalı
Pazartesi ve 1 Ocak

Çalışma saatleri
09: 00-18: 00

Otopark İmkanları
Seul Tarih Müzesi Otoparkı

Giriş ücretleri
Bedava

Tuvalet
Mevcut

Otopark Ücretleri

- 20 kişiden az kapasiteye sahip araçlar
İlk iki saatte 3.000 won / her ek 5 dakika için 400 won / gün boyu park etme 15.000 won

- 20 veya daha fazla kişi kapasiteli araçlar
İlk iki saatte 6.000 won / her ek 5 dakikada 800 won / tüm gün park etmek için 30.000 won

Tanıtım
Joseon döneminin ikinci yarısında Gyeonghuigung Sarayı, kral için ikinci saray olarak hizmet etmiştir. Seul'un batı yakasında yer alan, aynı zamanda "batının sarayı" anlamına gelen Seogwol olarak da adlandırılmaktadır. İkinci saray, kralın acil durumlarda taşındığı yerdi.

In-Jo'dan Cheol-Jong'a, Joseon hanedanından yaklaşık on kral burada Gyeonghuigung'da kaldı. Bu saray, çevresindeki dağın eğimli coğrafyası kullanılarak inşa edilmiş, mimarisinde geleneksel güzelliğe dikkat edilmiş bu yüzden büyük tarihi öneme sahiptir. Bir müddet, onu Deoksugung Sarayı'na bağlayan kemerli bir köprüye sahip olacak kadar büyük bir boyuttaydı. Kralın kraliyet üyeleri için Sungjeongjeon , Jajeongjeon binaları ve yatak odaları, Yungbokjeon ve Hoesangjeon binaları vardı.

Saray arazisinde küçüklü büyüklü 100 kadar bina vardı. Fakat Japonya 1908'de Kore'yi işgal etmeye başladığında, Japon okulu Gyeongseong Ortaokulu saraya taşındı ve sonuç olarak sarayın çoğu değiştirildi veya taşındı. Şu anda, Gyeonghuigung’un ön kapısı Heunghwamun, Shilla Hotel’in ana girişi için ön kapı olarak kullanılıyor ve Sungjeongjeon, Dongguk Üniversitesi’ndedir. Okul farklı bir alana taşındı ve Sungjeongjeon ve diğer binaların bir kısmı yeniden inşa edildi.

Gyeonghuigung Sarayı'nın yakınında Seul Tarih Müzesi, Jeongdong Caddesi ve hareketli Jongno Caddesi bulunmaktadır. Gyeonghuigung'a gittikten sonra Jeongdong Caddesi'ne geçip Deoksugung Sarayı'na yürüyebilirsiniz. Deoksugung Sarayı'na giden taş duvarlı yol, Seul'ün en zarif yollarından biri olarak kabul edilmektedir.
 
Kaynak
Çeviri: 90_Aslı

-English-
Gyeonghuigung Palace (경희궁)

Address
55, Saemunan-ro, Jongno-gu, Seoul
서울특별시 종로구 새문안로 55 (신문로)

Type
Palaces/ Fortresses/ Gates

Inquiries
• 1330 Travel Hotline: +82-2-1330
(Korean, Eng For more info:
Introductionlish, Japanese, Chinese)
+82-2-724-0274~6

Current Status
Historic Site No. 271 (Designated on September 16, 1980)

Closed
Mondays & January 1

Operating Hours
09:00-18:00

Parking Facilities
Seoul Museum of History Parking Lot

Admission Fees
Free

Restrooms
Available

Parking Fees
- Cars with less than 20-person capacity
3,000 won for the first two hours / 400 won for every additional 5 min / 15,000 won all-day parking

- Cars with 20-person capacity or more
6,000 won for the first two hours / 800 won for every additional 5 min / 30,000 won for all-day parking

Introduction

During the latter half of the Joseon period, Gyeonghuigung Palace served as the secondary palace for the king. Situated on the west side of Seoul, it was also called Seogwol, meaning "a palace of the west." The secondary palace was where the king moved to in times of emergency.

From In-Jo to Cheol-Jong, about ten kings from the Joseon dynasty stayed here at Gyeonghuigung. This palace was built using the slanted geography of the surrounding mountain, and it boasts traditional beauty in its architecture and huge historical significance. For a time, it was of a considerable size, even to the point of having an arched bridge connecting it to Deoksugung Palace. For the king’s royal audience, there was Sungjeongjeon and Jajeongjeon buildings, and for sleeping quarters, Yungbokjeon and Hoesangjeon buildings.

Altogether there were about 100 small and large buildings on the palace grounds. But when Japan began occupation of Korea in 1908, the Japanese school, Gyeongseong Middle School moved into the palace, and as a result, much of the palace became leveled or moved. Currently, Gyeonghuigung’s front gate, Heunghwamun, is being used as the front gate for Shilla Hotel’s main entrance, and Sungjeongjeon is at Dongguk University. The school moved out to a different area, and the Sungjeongjeon and some of the other buildings have been reconstructed.

Near Gyeonghuigung Palace is Seoul History Museum, Jeongdong Street, and the busy Jongno Street. After you have been to Gyeonghuigung, you can cross to Jeongdong Street and walk to Deoksugung Palace. The stonewall road to Deoksugung Palace is considered one of the most elegant roads in Seoul.

Source

Translation: 90_Aslı
Cevapla
#2

[Resim: N8EFdO.jpg]



[Resim: Lk9fDi.jpg]


[Resim: kvOenU.jpg]

Cevapla
#3
[Resim: 8Y21co.jpg][



[Resim: wUuL3w.jpg]



[Resim: E13FZt.jpg]
Cevapla
#4
[Resim: TgBkaX.jpg]



[Resim: fElDbD.jpg]



[Resim: 34Zq1C.jpg]
Cevapla
#5
[Resim: 47q4LZ.jpg]



[Resim: glURGF.jpg]



[Resim: aCmfZs.jpg]
Cevapla
#6
[Resim: OXbwrF.jpg]



[Resim: l4D3m4.jpg]



[Resim: 7G5Mix.jpg][
Cevapla
#7
Teşekkür ederiz.

>>> https://www.facebook.com/KoreaFansTourism
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi

Koreafans Hakkında

Lorem ipsum

              Quick Links

              User Links

              Advertise