Comfort Is Key When Staying In Korea: Hotels Offer Top-notch Amenities To Ensure Guest
Kore’de Kalırken En Önemlisi Konfor: Oteller Müşterilerini Evlerinde Gibi Hissetmeleri İçin Birinci Sınıf İmkanlar Sunuyor
![[Resim: LnYDVo.jpg]](https://i.hizliresim.com/LnYDVo.jpg)
1-3-5 programına göre birçok aktivite seçeneği sunan Conrad Otelinin görüntüsü. Örneğin otel bir saatlik markete gezi imkanı sunuyor ve ziyeretçiler ne sipariş verecekleri konusunda şaşırmasınlar diye daha sonra kişilerin denemesi gereken her şeyi hatta Korece’de nasıl söyleyeceği yazıyor. [CONRAD SEOUL]
Seyahat planı yaparken vaktinizi en çok kalacağınız yeri ayarlamak alır, bazı fazla özenli turistler otel ve restoranların bütün fotoğraflarına bakarlar, hatta iş ya da tatil gezisi olmasına bağlı olarak maksimum eğlence ve rahatlık için yakınlarda yapılacak şeyleri bile kontrol ederler.
Şehir gezmesi ya da sayısız toplantıyla geçen uzun bir günün sonunda herkes kendini evinde hissetmek ister. Bu yüzden, birçok otel yabancı bir şehirde yeniğin ve konforun iyi bir karışımını sağlamayı amaçlamaktadır.
Kısa dönemli veya sürekli olarak Seoul içinde ve dışında iş seyahatine çıkanlar için Westin Chosun Seoul, odalarına ev hissi vermeye çalışmış. Eve döndüğünüzde bütün özel eşyalarınızın orada olmasının verdiği rahatlığı düşünerek otel, kaldığınız süre boyunca odayı sizin isteğinize göre ayarlıyor.
Her ay otelde kalanlar için, farklı bir devrik hizmet veriliyor. Losyonunuzu ve terliklerinizi istediğiniz yerde bırakabilirsiniz, odadan ayrıldığınızda otel çalışanları odada bıraktığınız eşyaları toplayıp gelecek ziyaretinize kadar sizin için saklıyor. Odaya tekrar girmeden önce arkada bıraktığınız eşyalarınız geri yerine konuluyor, aynı evinizde olduğu gibi.
Otelin müşteri hizmetleri sorumlusu Shim Kyu-won “Sürekli seyahat eden kişiler daha çok evlerindeymiş hissini veren yerlerde kalmayı tercih ediyorlar,” diyor. “Bu yüzden otelimize sık gelen müşteriler için daha rahat kalabilsinler diye bu hizmeti sağlıyoruz.”
Yaşadığınız anı daha da özel kılabilmek için otel müşteri adının baş harflerinin yazılı olduğu havlu, bornoz gibi küçük şeyler de veriyor. Bu eşyalar müşteri odanın kapısını açmadan önce odada hazır bulunuyor. Seoul’de yaşadığınız bu tecrübe otelin Incheon Uluslararası Hava limanında sunduğu bilet kontrolü hizmeti ve lüks BMW sedan aracıyla daha da özel hale gelebilir.
Westinin Seoul tecrübesini daha özel kılarken, Seoul’deki diğer oteller, otelde kalmayı daha elverişli hale getirme çabasında.
![[Resim: RPbD7R.jpg]](https://i.hizliresim.com/RPbD7R.jpg)
Soldan ikinci: Seoul Plaza Otel Müslüman müşterilerine daha iyi yemek hizmeti verebilmek için birçok çeşit helal yiyecek imkanı sunuyor. Ortadaki: The Westin Chosun Seoul otelde kaldıkları yeri daha da kişiselleştirmek için müşterilerin baş harfleri işlenmiş eşyalar veriyor. Otel kalışı daha da konforlu hale getirmek için hava alanından otele BMW araba hizmeti veriyor. [PLAZA OTEL SEOUL, WESTIN CHOSUN SEOUL]
Seoul’ün güneyinde yer alan Seoul JW Marriott Oteli kayıt için gelen müşteriler için yakınlardaki hastanelerle çalışıyor. Birinci sınıf sağlık bakımı için Kore’ye gelenler gittikleri hastaneye yakın bir yer arıyorlar. Seoul’ün güneyindeki St. Mary Hastanesi Seoul JW Marriott Oteline sadece 10 dakika yürüyüş mesafesinde. Bu iki kuruluş birlikte bir paket hazırlama aşamasında. Yakın olmasından otel görevlileri müşterilerine hastaneye kadar eşlik etmiyorlar ancak görevliler müşterilerin uzak durması gereken gıdalar için özel yemek siparişleri alıyorlar.
Seoul merkezdeki Plaza Seoul Müslüman müşterilerine helal yiyecek imkanı sunuyor. Seoul’de sayılı Otel’de helal seçeneği bulunmaktadır fakat içlerinden Plaza otel restoranlarının dört mutfağında da pişen bütün yiyecekler için helal pişirilmiştir onayı almıştır. Bunlar, Kore Turizm Organizasyonunun restoran ve otellerin helalliği koruması adına belirlediği kurallara göre onaylanıyor.
Lotte Hotel Seoul beş restoranının hepsine de onay almıştır, Marriott Executive Apartment Seoul’ün ise sadece bir restoranı helal, müslüman-dostu olarak onaylanmıştır. Öte taraftan Imperial Palace Seoul ve Lotte Hotel World’ün isteyenler için helal menüsü bulunmaktadır.
Otelin halka ilişkiler müdürü Yoon Mun-yup “Bütün mutfaklarımızın yemek yapma süreci için ‘Müslüman dostu’ sertifikası alması kolay olmadı ancak bu, insanlar Seoul’de lezzetli bir şeyler yemek istediklerinde çok işe yarayacak,” dedi.
Diğer oteller kılavuz kitaplarında belirtilenin dışındaki yerlere nasıl gidileceği ve ne şekilde tecrübe edileceği konusunda yardımcı oluyor. Seoul’ün batısında Yeoudo’da bulunan Conrad Seoul, Kore’nin finans bölgesi olarak da bilinir, nadiren bütün bir gün boş vakti olan iş seyahatçileri tarafından oldukça sık ziyaret ediliyor. Bu müşteriler için otel İlham Al adındaki 1-3-5 programını ayarladı, bu program sadece 1, 3 veya 5 saatiniz varsa şehrin tadını nasıl çıkarabileceğiniz konusunda önerilerde bulunuyor. Ziyaretçilere sadece ziyaret etmeleri gereken yerleri değil aynı zamanda alışverişte ve restoranlarda da istedikleri şeyi Korece’de nasıl söyleyeceklerine yardımcı oluyorlar. Otel çalışanları söylemeleri gerekenleri unutmamak ve de hangi taşıtları kullanabilecekleri ve neleri yemeleri gerektiğine dair detaylı bilgi verebilmek için söyleyecekleri şeyleri yazıyorlar, bu şekilde seyahatçilerin sokakta bir dakikaları bile boşa gitmiyor.
JW Marriott Dongdaemun Square Finger Tip adında bir uygulama ile birlikte çalışıyor ve şehri çok daha kolay keşfetmeyi sağlıyor. Otel limitsiz veri planı olan bir cep telefonu veriyor, bu şekilde misafirler haritada gezinmek ve internetten bilgi edinimi için aleti kullanabiliyor. Bu hizmet otelin yurt dışından gelen turistlerinin yeterince bilgiye sahip olmadığını ve İnternet erişimlerinin olmadığını öğrenmesiyle dahil edilmiştir. Cihazda haritadan restoran önerileri kişinin ihtiyacı olacak bütün gezi bilgileri bulunmaktadır bu şekilde seyahatçiler birilerinden ne yapmaları gerektiğine dair bir liste istemek durumda kalmıyorlar.
Bazı oteller İngilizcesi ve Korecesi iyi olamayan müşterileri için ek dil hizmeti de vermekte. Kore’deki Hyatt otellerinin hepsinde Çince oda servisi vermekte bu şekilde misafirler dili konuşan bir çalışanla kayıt yapabiliyor, etrafta nasıl gezebileceğine dair daha fazla bilgi edinebiliyor. Novotel Büyükelçisi Seoul Gangnam Fransızca konuşan ülkelerden gelen ziyaretçilere yardımcı olmak için Fransızca’da da otel kaydı hizmeti vermektedir.
Kaynak
Kore’de Kalırken En Önemlisi Konfor: Oteller Müşterilerini Evlerinde Gibi Hissetmeleri İçin Birinci Sınıf İmkanlar Sunuyor
![[Resim: LnYDVo.jpg]](https://i.hizliresim.com/LnYDVo.jpg)
1-3-5 programına göre birçok aktivite seçeneği sunan Conrad Otelinin görüntüsü. Örneğin otel bir saatlik markete gezi imkanı sunuyor ve ziyeretçiler ne sipariş verecekleri konusunda şaşırmasınlar diye daha sonra kişilerin denemesi gereken her şeyi hatta Korece’de nasıl söyleyeceği yazıyor. [CONRAD SEOUL]
Seyahat planı yaparken vaktinizi en çok kalacağınız yeri ayarlamak alır, bazı fazla özenli turistler otel ve restoranların bütün fotoğraflarına bakarlar, hatta iş ya da tatil gezisi olmasına bağlı olarak maksimum eğlence ve rahatlık için yakınlarda yapılacak şeyleri bile kontrol ederler.
Şehir gezmesi ya da sayısız toplantıyla geçen uzun bir günün sonunda herkes kendini evinde hissetmek ister. Bu yüzden, birçok otel yabancı bir şehirde yeniğin ve konforun iyi bir karışımını sağlamayı amaçlamaktadır.
Kısa dönemli veya sürekli olarak Seoul içinde ve dışında iş seyahatine çıkanlar için Westin Chosun Seoul, odalarına ev hissi vermeye çalışmış. Eve döndüğünüzde bütün özel eşyalarınızın orada olmasının verdiği rahatlığı düşünerek otel, kaldığınız süre boyunca odayı sizin isteğinize göre ayarlıyor.
Her ay otelde kalanlar için, farklı bir devrik hizmet veriliyor. Losyonunuzu ve terliklerinizi istediğiniz yerde bırakabilirsiniz, odadan ayrıldığınızda otel çalışanları odada bıraktığınız eşyaları toplayıp gelecek ziyaretinize kadar sizin için saklıyor. Odaya tekrar girmeden önce arkada bıraktığınız eşyalarınız geri yerine konuluyor, aynı evinizde olduğu gibi.
Otelin müşteri hizmetleri sorumlusu Shim Kyu-won “Sürekli seyahat eden kişiler daha çok evlerindeymiş hissini veren yerlerde kalmayı tercih ediyorlar,” diyor. “Bu yüzden otelimize sık gelen müşteriler için daha rahat kalabilsinler diye bu hizmeti sağlıyoruz.”
Yaşadığınız anı daha da özel kılabilmek için otel müşteri adının baş harflerinin yazılı olduğu havlu, bornoz gibi küçük şeyler de veriyor. Bu eşyalar müşteri odanın kapısını açmadan önce odada hazır bulunuyor. Seoul’de yaşadığınız bu tecrübe otelin Incheon Uluslararası Hava limanında sunduğu bilet kontrolü hizmeti ve lüks BMW sedan aracıyla daha da özel hale gelebilir.
Westinin Seoul tecrübesini daha özel kılarken, Seoul’deki diğer oteller, otelde kalmayı daha elverişli hale getirme çabasında.
![[Resim: RPbD7R.jpg]](https://i.hizliresim.com/RPbD7R.jpg)
Soldan ikinci: Seoul Plaza Otel Müslüman müşterilerine daha iyi yemek hizmeti verebilmek için birçok çeşit helal yiyecek imkanı sunuyor. Ortadaki: The Westin Chosun Seoul otelde kaldıkları yeri daha da kişiselleştirmek için müşterilerin baş harfleri işlenmiş eşyalar veriyor. Otel kalışı daha da konforlu hale getirmek için hava alanından otele BMW araba hizmeti veriyor. [PLAZA OTEL SEOUL, WESTIN CHOSUN SEOUL]
Seoul’ün güneyinde yer alan Seoul JW Marriott Oteli kayıt için gelen müşteriler için yakınlardaki hastanelerle çalışıyor. Birinci sınıf sağlık bakımı için Kore’ye gelenler gittikleri hastaneye yakın bir yer arıyorlar. Seoul’ün güneyindeki St. Mary Hastanesi Seoul JW Marriott Oteline sadece 10 dakika yürüyüş mesafesinde. Bu iki kuruluş birlikte bir paket hazırlama aşamasında. Yakın olmasından otel görevlileri müşterilerine hastaneye kadar eşlik etmiyorlar ancak görevliler müşterilerin uzak durması gereken gıdalar için özel yemek siparişleri alıyorlar.
Seoul merkezdeki Plaza Seoul Müslüman müşterilerine helal yiyecek imkanı sunuyor. Seoul’de sayılı Otel’de helal seçeneği bulunmaktadır fakat içlerinden Plaza otel restoranlarının dört mutfağında da pişen bütün yiyecekler için helal pişirilmiştir onayı almıştır. Bunlar, Kore Turizm Organizasyonunun restoran ve otellerin helalliği koruması adına belirlediği kurallara göre onaylanıyor.
Lotte Hotel Seoul beş restoranının hepsine de onay almıştır, Marriott Executive Apartment Seoul’ün ise sadece bir restoranı helal, müslüman-dostu olarak onaylanmıştır. Öte taraftan Imperial Palace Seoul ve Lotte Hotel World’ün isteyenler için helal menüsü bulunmaktadır.
Otelin halka ilişkiler müdürü Yoon Mun-yup “Bütün mutfaklarımızın yemek yapma süreci için ‘Müslüman dostu’ sertifikası alması kolay olmadı ancak bu, insanlar Seoul’de lezzetli bir şeyler yemek istediklerinde çok işe yarayacak,” dedi.
Diğer oteller kılavuz kitaplarında belirtilenin dışındaki yerlere nasıl gidileceği ve ne şekilde tecrübe edileceği konusunda yardımcı oluyor. Seoul’ün batısında Yeoudo’da bulunan Conrad Seoul, Kore’nin finans bölgesi olarak da bilinir, nadiren bütün bir gün boş vakti olan iş seyahatçileri tarafından oldukça sık ziyaret ediliyor. Bu müşteriler için otel İlham Al adındaki 1-3-5 programını ayarladı, bu program sadece 1, 3 veya 5 saatiniz varsa şehrin tadını nasıl çıkarabileceğiniz konusunda önerilerde bulunuyor. Ziyaretçilere sadece ziyaret etmeleri gereken yerleri değil aynı zamanda alışverişte ve restoranlarda da istedikleri şeyi Korece’de nasıl söyleyeceklerine yardımcı oluyorlar. Otel çalışanları söylemeleri gerekenleri unutmamak ve de hangi taşıtları kullanabilecekleri ve neleri yemeleri gerektiğine dair detaylı bilgi verebilmek için söyleyecekleri şeyleri yazıyorlar, bu şekilde seyahatçilerin sokakta bir dakikaları bile boşa gitmiyor.
JW Marriott Dongdaemun Square Finger Tip adında bir uygulama ile birlikte çalışıyor ve şehri çok daha kolay keşfetmeyi sağlıyor. Otel limitsiz veri planı olan bir cep telefonu veriyor, bu şekilde misafirler haritada gezinmek ve internetten bilgi edinimi için aleti kullanabiliyor. Bu hizmet otelin yurt dışından gelen turistlerinin yeterince bilgiye sahip olmadığını ve İnternet erişimlerinin olmadığını öğrenmesiyle dahil edilmiştir. Cihazda haritadan restoran önerileri kişinin ihtiyacı olacak bütün gezi bilgileri bulunmaktadır bu şekilde seyahatçiler birilerinden ne yapmaları gerektiğine dair bir liste istemek durumda kalmıyorlar.
Bazı oteller İngilizcesi ve Korecesi iyi olamayan müşterileri için ek dil hizmeti de vermekte. Kore’deki Hyatt otellerinin hepsinde Çince oda servisi vermekte bu şekilde misafirler dili konuşan bir çalışanla kayıt yapabiliyor, etrafta nasıl gezebileceğine dair daha fazla bilgi edinebiliyor. Novotel Büyükelçisi Seoul Gangnam Fransızca konuşan ülkelerden gelen ziyaretçilere yardımcı olmak için Fransızca’da da otel kaydı hizmeti vermektedir.
Kaynak