yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.42/5 - 12 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bul Getir Oyunu
[Resim: tumblr_m0iuzcy0Jy1r5fqizo4_250.gif]

T.O.P gifi istiyorum Biggrin
Cevapla
Buldum Smile

[Resim: DwhZC.gif]

Bende 2PM Gifi istiyorum Smile
[Resim: tumblr_lnsslubjB91qaavouo1_500.gif]
Cevapla
[Resim: 6atb5.gif]

B.A.P "Ta-Dah Show"dan Jong Up gifi. Angel
[+]

I’ve set myself to become the King of the Pirates…
and if I die trying…
then at least I tried!

ㅡ Monkey D. Luffy
www
Cevapla
Simdi bu gif Ta-Dah Show a ait mi emin degilim aralarinda Jong Up var mi onu da bilmiyorum ve cahilligimi mazur görmeni diliyorum. Biggrin

[Resim: jbwk75k.gif]
Cevapla
B.A.P dogru ama ben sadece Jong Up istemistim. hysterical

Neyse, bunu da begendim. Angel

Bir de ne istedigini yazmamissin. ^^
[+]

I’ve set myself to become the King of the Pirates…
and if I die trying…
then at least I tried!

ㅡ Monkey D. Luffy
www
Cevapla
(17-03-2012, Saat: 19:49)Pritnniash´ yazdı: B.A.P dogru ama ben sadece Jong Up istemistim. hysterical

Neyse, bunu da begendim. Angel

Bir de ne istedigini yazmamissin. ^^

Öyle bir istek yaptin ki bir bakiyim bile diyemedim Biggrin Birilerinin bulabilmis olmasina sevindim Biggrin
Cevapla
A ne istedigimi yazmamis miyim özür dilerim dalginlik diyelim Blush
SS501 grubunun Deja Vu klibinden Heo Young Saeng gifini istiyorum lütfen. Biggrin
Cevapla
Istedigin Saeng olsun. ^^ ♥

[Resim: XA7K.gif]

Bu da hediyesi.

[Resim: RBT4.gif]

Ben de söyle yenilerden BigBang gifi isteyeyim. ^^
Cevapla
Yenilerden dedin ama bu gif anlatilamaz fecii yasanir hysterical

[Resim: x7e4qqd.gif]

Bu da yenilerden bir gif. Biggrin

[Resim: pur1cjs.gif]

Istegim de B1A4 dan SanDeul'un tatli bir fotografi. Biggrin
Cevapla
[Resim: 3tcns.gif]
Çok tatli çikmis.Biggrin
Bende Jo young min istesem karizma bir fotograf?Biggrin
EXO'yu çok seviyor.
ChanBaek'e aşık.
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi