yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BEAST Photo of The Day / Günün BEAST Fotoğrafı
Yanaklarını ısırmak istiyorum Yoseob. Sarhos
a pink & beast & 4minute & btob & clc

in the cube
Cevapla
Aman. <3
Çok şeker ya bu. Smile
Yakından daha bir şeker ama. :P
Teşekkürler. ^^
adriyass501
[Resim: tumblr_nkiy9h2g7d1u0aiq2o3_250.gif]
L O V E I S Y O U
Cevapla
O ceketi giymeseymiş harika olacakmış. Dodgy

[Resim: vkyrc.gif]
Beast|2ne1|Bts

Cevapla
30.09.2013
Günün B2ST Fotoğrafı / B2ST Photo of The Day

[Resim: 5up4.png]

^______________^
a pink & beast & 4minute & btob & clc

in the cube
Cevapla
Gözlere, gülüşe bak. .070.
[+]

I’ve set myself to become the King of the Pirates…
and if I die trying…
then at least I tried!

ㅡ Monkey D. Luffy
www
Cevapla
Aman Allahımmmmm .072. .085.
[Resim: n331l.gif][Resim: n332n.gif]
Seni herkese anlatıyo olmam, seni paylaşabileceğim anlamına gelmez..♥
Tumblr
www
Cevapla
Paylaşımınız için teşekkür ederim.
O güzel yüreğinize selam olsun.İyi ki varsınız.
Cevapla
Yaradana kurban olduğum. cry
● вєαѕт ★ кαяα ★ втovιхх ★ ιɴғιɴιтe ●
[Resim: tumblr_n91d24EB6K1qd9cpdo1_500.gif]
Cevapla
Nasıl sevimli ya. Sleepy

[Resim: vkyrc.gif]
Beast|2ne1|Bts

Cevapla
01.10.2013
Günün B2ST Fotoğrafı / B2ST Photo of The Day

[Resim: 45b1.jpg]

Jun nedense bunu yapmayı çok seviyorsun ben de seni bu yüzden çok seviyorum :P
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi