| Sizce Dizilerde Hangi Aktör Daha Gerçekçi Ağlıyor? |
| Joo Ji Hoon |
10.85% *-_FVG_-*, -BaLLıBeLa-, ANEZELKA, AnyeonangHaseyo, Ayşin Dürdar, burcu kore, büþra_hyunjoong, can_joo, Chae Kyung_mine, cilemsu, dejavu, devrimdeniz, diefee, efsane kiz, éhl@, fatima_ji hoon, fry, GreenRose, gülücük, HeartBreaker, hedef_kore, hilalim, Himyacı, izmirli girl, jandi, joo yoon, junsu, khj, kore delisi, KoreanqeL, koreaþýgý, Koreli Nur, koreli_kiz, kore_delisi, lal, legend prince, m-ed, N!MET, oznur, pnar, ruhsuzelma, sang seon yena, se7enazize, senaa, stay, suþi, swd(hero:)), tuba güreşci, zesyo5, ZEYNEP AKMAN, þin and çeyank |
51 |
10.85% |
| Hyun Bin |
3.62% (sheyma), Aisha*, asuman57, ç@gl@, Cangema**, chae-kyung, dadl_u, emre526, Il Mare, jessicamarek, koreci_ldw, matrýx, nihan, prencess, puduhepa1307, Selam Dünyalı, _Brc_ |
17 |
3.62% |
| Bi Rain |
8.94% ahm, AkaSya*, asi_koreli, aysemLDG, aysenilla, bigbang27, bong(^_^)cha, btlkmhyng, chea kyeong, CMG, dnzyldz9, ecegül, emre il gook, Heec'mqmZeA, ISÝS, ksklitaz, küboþum, leylaa, lieworld2043, lifetree, lostdreams, manyax, marilyn, mehtap ulukan, Melissaa, MÝNHO, nukla-tuta, nur kyu, park ki sung, park min gi, psikopatra, rainbi, Rainism*, rain_tr_kr, rüyadayým, sagopa, sasa, Se Na, selinenim, srny, ucuþukbirhayal, vermidon |
42 |
8.94% |
| Lee Min Ho |
11.49% 'snsd., aslı_l.m.h, ay ışığı, ayþe ç, ayþe lee, Belgüzar, boft, Bumie ^^ Esma, burcu23, charmed, Chin-Sun*, denizgözlü, EbRuCuK, eda_98, ei-chan, elanur159, ellie, felsefe taşı, gamze dinçer, hazin07, hi_lal, hubbub, K@R T@NESI, kara-kýz, keti, klw, korekolik, ktr, kübra sarı, Lee Min Hyo, leemerveho, lmh ghs, LmH_weba, lüteb89, melek yüzlü, melisa0, melisa283, mileydemi, min_ho, mucahideislam, nesly, robokok, selena12, Shawnodese, ShiN-a, skandar_s, thursday, vervee, y's_hilal, yagmurbrok, zeynhyungjun, _my gril_, ~merve~, £rvanur |
54 |
11.49% |
| Kim Hyun Joong |
8.09% aromath, ayane, aycell, az_27, bahar2468, boyspotter, buse lee, cahide, CereN JoonG, ddeerryyaa, Dilşatkr, duygu_jacob, edoþ, Gaeul, gerçek aþk, GERM, gül_yul, halin, hyung jon, hyun_joong, irem96, k-sorry, KimBum_99, Korea Star, kubrasalim, kvsr.u, melike1236, miyase08, Pellish, rmys_khj, safiyeee, sinem95, ss 501_leherin, tae_jo, yongseng, yumi-reyvın, _Aslı_, _buket_ |
38 |
8.09% |
| Song İl Gook |
9.57% ' écLipsé.., akiramon, aloneanqel, aylight, belfastseul, bennaz, berksancan03, dina-yeom, fullhouse, Ghost Cavalry, grace, gülce, hawanurten, hoi_hoi, k0ré@, Kalpazan, kevserr, koreA'slýhan, koreli yeþim, Koreli-kız, lal_83, lim sung mi, Maria, Mashimaro, melanqolie, Menekşe06, mirar, miþil, moo hyul, mrs. lovett, new-usagi, össkee, papatya, Princess Yumi, serap41, smyr, Song Ji Hyo, srybsn, tallerkon, Yagmur-Perisi, Ýdilsu, Yüsra JaeJoong, zeynep_61, zeynozehra, þeymaj |
45 |
9.57% |
| Kim Jeong Hoon |
12.77% allenmarrychan, Ani, belkýs88, beyza_candygirl, bidam47, büþra hoon, candost-um, canguva, carmenx, Cho Shin Sung, devrim gezmiþ, Dolunay 98, ebruzemzem, esmahan, Fan Of Korea, fatma 2, flysari, geum-yang, goong qisi, Han Min Hyo, hayalci kýz, Im Soo Jung, isis, joo_kolik, kae ae tae, kafadar, KLamentin, kore fanatigi, koreli_çaqla, KOREYOLCUSU, lady young ae, LSJ, maikorel, mavi-okyanus, MaviruH, mihriban şimşek, nefertiti14, nisa-jth, ö z g e '''', park yeon, portakal, risoo, S.T., şaheste, sarang kjh, shin che young, sibelseo, sweet_pyenses, Tae Yeon, tav$an^^3k, violetayul, wAmPyR, witch95, xnefertitix, Yamuk Prenses, yeom-yang, yo! man, yul-chea kyong, ^zey^, 1 Ziyaretçi |
60 |
12.77% |
| Lee Dong Wook |
11.06% !-Bella-!, ''vahide'', **ju yoo rin**, *çiçek*, *sirius*, --siwonly--, -DeJaVu-, a-lee-na, aden, asi melek, asina, ask_gemisi, ben-goz, betül_minjeong, biyolog09, bof_beste, büþbüþ, chung ae, crazy fatma, Dae Jang-geum, derya_rain, dostkervaný, drelif, efina, erva yýldýz, esra-hyun, fry1905, hei_lee88, helvacý, janggeunsuk.mby, Ji Hoo, JU YOO RÝN, k0r3l1_d3l1s1, kelime, kim bumum, Kore.Hayranı, küçükþeytan, lyl-seoul, madlylove, Narmo, Nily, NorA_PenA, özgü, sairalinda, selocann, sem@, svddbn, ToToCa, yoo joo büþra, yoshy, yull ^_^ merve, ~hande |
52 |
11.06% |
| So Ji Sub |
23.62% !mr@n, *jisub-ömür*, *se7en'ým*, -k@nG-, -Merry-, 06_CraZy_06, abc1234, angel tugçe, angelus2097, Aphrodite, arwenn, asia_freak, Aysella, ayshe_2546, azec, azra_yul, Bae Hee Mi ^_^, berra_105, betüs, bigbang7, butterflygame, cannelita., canocan, caRameLy.x3, ceyankbyz, Cey~, chaekyung-chae, Chloemin, coffee princess, cruel, datmari, dr.green, dream_lmh, dvx, efsane41, EMILI, esra_ju, eun_min, ezgi056, Feronia, funda(*_*), gokce33, gössde, gReen_07, hali2001, hercai, huzura_yakýn, hzl:), ikizler, ileri, ipek neslihan, JiHwan=), jo ji hoon, ju yoo rin, Juyoorin, kaderim, kara_kýz, kardelen_jumong, kore (L), koreli_kýz_kore, Kuzeykutbu, lee, Lee Seung Hyo, legends_of, may_green, melike rana, mikan, misa, miss mysterious, mrympnr, Mühürdar Mishil, mystical_girl, nastja, nazlım, NaZo.., nebu80, nefise, obsesif, ok-rim, ONLINE SUNSET, Park-jun-Su mM, pegi, pln-kimbum, Poncik, prenses merve, prens_yisan, pýtýr, raihan, reikaxue, rmmbr, S?L?N, Satürn, sedosh.05, şehid, selamethan, semura, shinhye, soo-min, spotlessmind, subsubi, svcn, swetty50, Tiny, usunuru, vahide_34, yesimyildiz, you-dum, yumiishin, _demet_ts, _Merve_Goong, __MinHo__ |
111 |
23.62% |