yukari
Hangi Ünlü Çift Daha Çok Yakışıyor?
Yoon Eun Hye& Kim Jong Kook
8.29%
''vahide'', Aphrodite, asilmelek, asi_koreli, Ayşin Dürdar, batarist, berrak tagan, Bumie ^^ Esma, CrN95, dondurma, fullhouse, hafizese7en, hale_61, jeremiy, joo yoon, KaRaMeLL, kim hung jun, kim hyun joong/, kim.jeong.hoon, mavigözyaþý, prenses sosono, rana ay, scream34, sem@, shéér, SHINee_, sorcente, suara, subsubi, suheyla, timuçin_joo, TuqCe-SiWon, zuhal_þhn, _buket_, 1 Ziyaretçi
35 8.29%
Se7en & Park Han Byul
41.00%
***müberra***, *se7en'ým*, -DeJaVu-, -halona-, -Merry-, .:EYLÜL:., 007jaejoong, 06_CraZy_06, AkaSya*, akito, angeLLa, anjelika, aromath, asina, aslanh, asya_sezen, AsÝl_YaÞlAr, ay ışığı, aysenilla, ayshana, azra_hero, azra_yul, baby v.o.x.-eun, bahar2468, belfastseul, betül", beyza_candygirl, blue*girl-ayumi, bof_beste, bu-SS-ra, burcu choi, buse lee, cahide, case, ceren_yung, CEY, chaekyung, crazy fatma, dbsk_rabia, defne_3, deniz_92, duygu_kore, dvx, eda-nur, egeg, eische, elif_35, Eminemm, esra köksal, esra1524, fry1905, Gamzelim91, gerçek aþk, geum-yang, gizem_76, goong qisi, goong-shin, gössde, gül_yul, h.a_90, h@y@lim, hamadryad, hanahshin, hatice_hyun, hazin07, HeartBreaker, hei_lee88, hubbub, hulisi, hzl:), isis, jade.41, jaejung, janggeunsuk.mby, ji eun yi-N@l!n, jo ji hoon, jojilayda, ju yoo rin, kidorabo, Kim Choon Hee, KLamentin, Koreci Genç, koreli genç, Koreli Nur, koreli yeþim, koreli_ais, koreli_kýz_kore, KOREYOLCUSU, kore_delisi, kouzuka, krnlk_gzl, kýmjeonghoonn, lal, lee han yong, lee suyg byul, LEE-HYUN-WOO, lilalilabam, limbyul, LmH, LmH_weba, LoveKorea, LSJ, lucky7, lutra, m@$um ç!k0l@t@, makino_san, malum, mehtap ulukan, melike_yoo, merveaydin, merwwe, min rin, misajushi, miss_oz123, mnal, munla001, Müttizan, Narmo, Ne7es-Ucrub, neslihan97, Nily, nurcan1819, ösnur, özgü, Paramore, park shin min, park yeon, PinkHeenim, prenses456, prens_yisan, pýtýr, rain_tr_kr, reikaxue, robokok, S.T., sagopa, sarang kjh, sarangeo, scream84, Se Na, Seda-HyunJoonG, seda_janggs, selen melisa, selocann, semura, sevgi güleç, seynen, shönesterne, sinem95, skandar_s, songena23, ss 501_leherin, ss501firdevs, suþi, tarýk bayka, tatlumeleg, vahide_34, watashi wa ipek, xmnyqkorelix, Yang Gae, yesyesekmerve, Ýnci Tanesi, yoshy, youn youngro, yull ^_^ merve, YUM X, zbyd_sjs, zesyo5, ^^tugbaa^^, _mephisto_, þeymaj, 2 Ziyaretçi
173 41.00%
Gong Yoo & Im Soo Jung
20.38%
!-Bella-!, ' écLipsé.., *mygirl*, -tueche-, aden, aleva, angelus2097, arwenn, berra_105, bi rain, blac, BURÇAK BAYKARA, butterflygame, ç@gl@, coffee princess, Crazy Girl, cruel, dostkervaný, dreams, ecegül, efsane kiz, efsane41, elanur159, elif35.5, EMILI, emre526, feride.busra, funda(*_*), gamze dinçer, GizEmMmM, gökyüzü, hasret aydın, hkg19, ileri, jang-geum, JiHwan=), Kawipedia, kbr!, komutan çang, Kore.Hayranı, korea-busra, koreaþýgý, KoreliBusra, kuzgun, lady young ae, lady_min, lieworld2043, Maeko, mariap, Michin, missa, moo hyul, mrs. lovett, nefise, nesli-han, NorA_PenA, Nur_suk, ö z g e '''', Öznur Özer, Park Eun Hye, pegi, Poncik, rainbi, ruhsuz, safinaz_18, sairalinda, Satürn, sedosh.05, selamethan, semihnur, seni seviyorum, shinhye, svddbn, swd(hero:)), tuß!$, ucuþukbirhayal, usunuru, watcher, yak-soon, Yamuk Prenses, yesimyildiz, yisan, zeynep_61, _tiRed_, þeyma uzunay, 1 Ziyaretçi
86 20.38%
Goo Hye Sun & Kim Ji hoon
27.73%
**ju yoo rin**, *ELİF*, -k@nG-, 2DoNGHae94, a.betul, amalist, asi melek, aslı_l.m.h, asrin, ayane, aycell, ayse89, ayshe_2546, ayteyna, ayþe lee, ayþegülK, azec, big-bang, boft, burcu kore, burcu23, busra_fb, çağlayan ülkü, candost-um, Cangema**, canguva, canocan, çatalak, ceyankbyz, chae-kyung, Choi Han Kyul, crazy, ctzctz, Demet_, demimiley, diefee, dizi_kolik, dnzyldz9, EbRuCuK, esra_ju, flowers41, geum jean dia, GiSe7enem, goo hye-min ho, gum jandi, haliç, hayalkuşu, HellFlame, hilalim, hul, hyung jon, HyunJoongG, hyun_bin, ilaydaebrar, J4D1R3, jandi, JU YOO RÝN, JuYoo Rin, juyoorin:), kafadar, kaira, kayrass, keti, Korea Star, korekolik, kuars87, kubrasalim, lee, lmp_7, mavi90, melike rana, melike1236, melisa283, Menekşe06, meraymeray, meruse, mikan, mileydemi, MİN SUN, Min Yeon, miracle1905, moroloji, my korel, N!MET, nazlım, nba, nihan, nogay, nurg.ul, nur_1490, ok-rim, okyanus19, park-shin-hye, prencess, prenses merve, rmmbr, rmys_khj, SarsilmazTR, saylan_çu, selena12, seol tong byeol, seyam, Shawnodese, shingoon, Song Ji Hyo, srny, ss501?, sujini, svcn, TaemiNazli, ThisMyFriend, tweety02, uragan, wiseacre_daisy, y's_hilal, _Aslı_, _my gril_
117 27.73%
Hyun Young ve Kim Jong Min
2.61%
busracangema, ezgi056, İnciküpelikız, Kuzeykutbu, moon, Pellish, spiderman, xxxtulixxx, younha, yumiishin, Zeynep yücel
11 2.61%
Toplam: 422 Oy 100%