| SHINee'den hangi üyeyle yemeğe çıkmak isterdiniz? |
| Onew |
19.44% 007jaejoong, BB_GDragon, caRameLy.x3, esma merve, esmera, hnifee esra, hoi_hoi, Hyun-Jung, KeVoLoJi, kimyon, mileydemi, minhotürkey, onewasli, Rulin, Sbasci, selinS, seynen, shinee_jk_es, SHINee_onew, SONE.L.F, sooma, tav$an^^3k, Turkishfan, yul258, Yüsra JaeJoong, zeyzey_korean, [tugbiş] |
28 |
19.44% |
| Taemin |
22.92% Amphitrite., ay_min, berenhyun, BeyzaTaemin111, BsLmAtDlSnsd, duygu_jacob, fatma_16, feyza-onew, FlaWol, hatice_hyun, HeeYoung, koresude, kyuhyun_rabia, lotus1, melike lsh, merve d., meryem~dilara, Min Seul, Minik~Selin, Mühürdar Mishil, öykü_tae, param, Puffy, Reiißend_Haqel, saranghae_87, shineeimp, shineezehra, SHINee_, SHINee_(btl)_, sungerbob468, Taehong, tatlumeleg, 1 Ziyaretçi |
33 |
22.92% |
| Key |
7.64% *byeol*, cazy., e-gungor, Em!ne, larry, mantık fakiri, MelodyHongGi, park_da_eun, shinaz, ss501 khj, 1 Ziyaretçi |
11 |
7.64% |
| Minho |
31.25% #CMPUNK, .:merve:., aromath, asina, asi_koreli, beyza1304, burcumin, buruc-zm, cheonchul, Choiminhokolik, coreacolých, derbeder285, eda_98, emine53, esbemaril, glsmççk, goong qisi, güldan, Han Ji Minnn, Heechul_Yesung, hllkorea, jjdevil, JunHong, Mae, mc_lastman, Min-izé, Minra, Night06, Park Ji Hyo, pinartaemin, ririnisreal, roseshah, rozhina, Selen0402, seminho, ShinHeeYeon, sirina, ss501 şeyma, suzzy, sym_blc, T-araJiyeon, taeminho_sevgi, yoon sung seul, _Love_SS501_, 1 Ziyaretçi |
45 |
31.25% |
| Jonghyun |
18.75% Alphonsine, AnGeL_GirL, b2uty_baby, bad_mjj, Black_Pearl, Boff4aşkonlar, cerenaydýn, deryajonghyun, deryashinee, hook blade, kardelen38, kingarthur love, kore42, koreligenç, lee suyg byul, melisa sanli, merve_b2st, nesly, nurefsankara, ONLINE SUNSET, shin_chaekyung, Shýnee-JonGhyuN, şıpsevdi, sselmas, TheMusic., vanessaa, yildizz |
27 |
18.75% |