Which B2ST Member is Sleeping Prettier?/Sizce Hangi B2ST Üyesi Daha Güzel Uyuyor? |
Jang Hyun Seung |
8.57% caramell, dizi_kolik, Erica-shi, lucky*7, MaSarang, merve_92, onewtaec, park-gi-mi, selin_ |
9 |
8.57% |
Yoon Doo Joon |
15.24% -DeJaVu-, ebru__, Expelliarmus, fatma 2, hyun(mehtap), KoreliBusra, Lee Seon Wol, LimHeeHee, merve_minho, Min_JonN, mixfancy, Mr.Go-Get-Em, nastja, oppas, özgü, TıLsımLı~ߣߣk |
16 |
15.24% |
Yong Jun Hyung |
7.62% Akhyls, b2st selcan, bylc, felsefe taşı, koreli yeþim, mileydemi, Moonie, Pritnniash' |
8 |
7.62% |
Yang Yo Seob |
21.90% bad_mjj, bigbang7, Bumie ^^ Esma, cseem_KJ, dictinory, Eugene, Gi-Seob, Gökkuşağı_Girl, gongas, gurb@, HeartBreaker, helloimys, HoLLy, ikizler, jonghyun, lawinya, LeeHeeGi, marimo, miss_oz123, serçeningözyaþý, sung byul, [Violet*], ~AmoRe~ |
23 |
21.90% |
Son Dong Woon |
4.76% LHK-_-selin, ririnisreal, sagopa, TaemiNazli, Yamuk Prenses |
5 |
4.76% |
Lee Ki Kwang |
41.90% =han ji min=, adriyass501, afazi, Akasya Kwon, Asi_Pr£ns£s, ay lov yu, Doris, esra-hyun, fry1905, GamzeninAşkı, HeartBreathe, Hyemi So, hyung jon, JiHoo Sunbae, kardelen38, ki-shi-ku-rin, KimSelin, korea-busra, Korea_SuJu', kübra nur 96, Kübra özkul, lieworld2043, Lioness!, lotusdakigizem, lucky7, mantık fakiri, MelodyHongGi, meryem~dilara, Min Seul, minalukeevren, My4Lee, ozon, Park Gi Mi, Psiþik_Gazeteci, senazli, şıpsevdi, snsd_jessica, SS501CNS, ŞuleYıldız, vanessaa, yakamz, yulsong, ^B2ST^, _arzu_ |
44 |
41.90% |