| Rain Hangi Rol Arkadaşıyla Daha Çok Yakışıyor? |
| Shin Min Ah (A Love To Kill) |
22.15% !mr@n, AkaSya*, ashirel, asli_7_nur, boomslang, Bumie ^^ Esma, busra-nýsa, ceyankbyz, chaekyung-chae, chea kyeong, Chloemin, cilemsu, Dae JaNG GeuM, dDuygu, emre526, ferda-yi garam, feride temiz, Gamzelim91, gasme_shin, ikizler, Je Soo, JiHwan=), Kim Choon Hee, lotus1, Min_JonN, MisS Şirine*, ncire, pajumi, rain_jasmin, renan, Shawnodese, uzay, ýamsorryýlove, yo! man, Yüsra JaeJoong |
35 |
22.15% |
| Song Hye Kyo (Full House) |
70.25% ''vahide'', **ju yoo rin**, **PeLiN**, *s_v_g*, *yaren*, -ea-, -halona-, -k@nG-, 06_CraZy_06, 2DoNGHae94, 61özlü, anjell_girl, asi_koreli, Ayşegül Sarı, ayshe_2546, bal_böceği, ben-goz, beyza85, big-bang, bjkdemet, boft, buse lee, b_shin, candost-um, curLy, d@ml@, damla su, denvendelige, dilvin tae, dnzyldz9, Doris, dream_lmh, duygu_jacob, e-1994, EbRuCuK, EdaJaeJoong, elvanshi, esmera, ezgi_dbsk, ftm zhr, GncmLdy, goong qisi, gülümsüm, hamadryad, HeartBreaker, hye-na-ya, İCO_, irem^^, Ja(D)e*, jandi, ji_couple, jojilayda, KeVoLoJi, KimNaMeral, KLamentin, kore15, koreligenç, kübra nur 96, lady feyza, Lady Seo Yu Ri, lee jang mi, LEE-HYUN-WOO, LeeHeeGi, leeseo-jin, Lucifer, m@$um ç!k0l@t@, madamagafya, Maria, Mashimaro, melikem_korea, melinda93, Midam_Dokman, mileydemi, Min Seul, Min-izé, miyase08, MyLove_HyunBin, Nakatsu, nesli-han, Neslihan58, ö z g e '''', pupara, rabiyeBYX, reaper_of_death, robokok, rockgirl_07, sailor girl, sairalinda, Se Na, Se7eNefise, shin hye yoon, shin young rin, shinhye, shrhvc, sooma, ssessiss, svddbn, tekstil, tuba güreşci, uruk, vermidon, wookie, Yamuk Prenses, Yang Gae, yoo min, Yumiyum, zepliyn, ^^EsRa^^, _özge_, 2 Ziyaretçi |
111 |
70.25% |
| Im Soo Jung (I'm a Cyborg, but It's Ok) |
5.06% afazi, evrak, Han Hyo, mariap, meleksima, sena-rain, _Merve_Goong, ~hande |
8 |
5.06% |
| Naomie Harris(Ninja Assassin) |
1.90% gmz_20, ice_queen, nesya |
3 |
1.90% |
| Gong Hyo Jin (Sang Doo, Let's Go To School) |
0.63% ßlaCk aNqeL |
1 |
0.63% |