| Üyerlerini Rüyanızda Nasıl Görmek İsterdiniz? |
| Bir baloda hepsiyle sıra sıra dans ederken |
26.92% ''vahide'', afterfaraway, anjell_girl, ay ışığı, BuSS501e, bylc, esra496, he jin, heo.young.saeng, kimhyunjuuuung, Korea Star, KoReCi.., Lady Seo Yu Ri, Lee_Chae_Rin, MelodyHongGi, nisa nur uludağ, nurtaç, ö z g e '''', oppam, Park Ji Hyo, Reçelim, sekolam, seminay, seymosi, sun-hi, Turkishfan, yoyeha, _ßüþra_ |
28 |
26.92% |
| Konserlerini izlerken |
10.58% Bumie ^^ Esma, Gökhj~, gülümsüm, hyung jon, ktr, kübra sarı, leminhooo, mikan sakura, mu çank, ozon, Rina |
11 |
10.58% |
| Onların şarkı kliplerinden birinde oynarken |
10.58% blanq, duygu_jacob, habiş, HaruHi0908, m*e*r*v*e, mehTHEap, purchu, Rulin, uslu cocuk, Yüsra JaeJoong, 1 Ziyaretçi |
11 |
10.58% |
| Hepsiyle başbaşa yemek yerken |
51.92% 'YS'nur, *-ss501-*, ai_otsuka, aoitori, asi_koreli, ayşegül, azra_yul, bircee, boft, boncukmervis, bu-SS-ra, BucuRgp, cılgın.koreli, edoþ, forsakenlove, fry1905, GamzeninAşkı, gnisass, gReen_07, HyungJun64, Ja(D)e*, JiHoo Sunbae, jojilayda, Juyoorin, kimbuumx3, kim_taemin, koreligenç, Lee Seon Wol, Lee Seung Hyo, madamagafya, merve d., Mi-Na Jo, Min Seul, Minra, Min_JonN, Nazlı Kestane, nurgloria, Ophelia.89, park min mi 97, rain_tr_kr, ririnisreal, safiyeee, sairalinda, sevimunni, shim hee yeon, shin hee ra, Shin Yeon Rin, Shinee.Nur.97, SongSooKyung, tae_jo, YoungSaeng, yulsong, z_gp, 1 Ziyaretçi |
54 |
51.92% |