Jun Pyo |
58.87% !mr@n, ''sinem'', **ju yoo rin**, **tuba**, *yaren*, ..:Perikard:.., 2000watts, 2DoNGHae94, adriyass501, ahm, Anatoliana, Aphrodite, aromath, asi_koreli, aslhn.murat, asli_7_nur, ay ışığı, aylinn75, ayse-kubra, ayşegül, Ayşegül Sarı, ayshe_2546, aysiman, ayþe lee, azra_yul, bad_mjj, bal_böceği, banu_LMH, Baseka, BB_GDragon, Belgüzar, BêTûL...!, betüs, beyazsayfa, beyza85, BeyzaNur_, bidam47, big-bang, bircee, bjkdemet, blue*girl-ayumi, Boff4aşkonlar, boft, bof_beste, bRna_wooK, bucuruk, burcu kore, burcu krc, büþbüþ, Büþra Güneþ, cannelita., CereN JoonG, CEY, chea kyeong, Cho Shin Sung, cilemsu, comolokko, Crazy Girl, ctzctz, c£yd@_00, Dae JaNG GeuM, damla su, damla430, dDuygu, deryashinee, dilara.., Dilşatkr, dnzyldz9, droping, duygu_jacob, dy_dilara, edaeda, eda_98, Ela Jun, eLa_YooN, ellie, esra-hyun, esra496, esra_123, Eun~Kyung, Evrem24, ezgi056, felsefe taşı, ferda-yi garam, fizikci, freiheit_93, fssabb, Gamzelim91, ggülçin, Gizem~~Seda, GreenPeas., gülcan..., gül_90, gum jandi, H.AND.E, hacer-dbsk, hatice_hyun, Hatty H, HellFlame, heo.young.saeng, hilalim, hilya tvxq, hyunbinhyunbin, Ice Princess, immaturefan, inatcikiz, ipeKHJ, jandi, Jezz, ji_couple, julideee, JUNG Eun Ri, Jung Yung HWA, jusseu, Juyoorin, k-sorry, KeVoLoJi, khjlover, kimkibumkey, KLamentin, kore15, kore42, Koreli Nur, koreli_çaqla, kübra sarı, kyucan'm, kyu_hyun90, lady feyza, lady young ae, lal, lee'onidas, LEE-HYUN-WOO, leebasak, leemerveho, legends_of, Love_Kore, m@$um ç!k0l@t@, Mae Ri, Majesty, medotushika, megüþ, mehTHEap, mekan46, meke, melikeLmH, merve d., merve_b2st, MfÝaNtHmOa, Midam_Dokman, mihriban şimşek, mileydemi, Min Seul, MİN SUN, Min-izé, minhope, minsunbof, Min_JonN, misy, Mitsuki, miyase08, mi_soo, mls.mls, moo hyul, nba, nesly, nesya, ö z g e '''', oh hani, OnLm96, overlokmakinesi, özgü, Park Ji Hyo, pln-kimbum, portakal, prenses merve, pupara, rabia.97, rabiyeBYX, rabiþþþ, rain_jasmin, robokok, rockgirl_07, rumm_ss501, runarmes2, schedar, scream34, seckin27, secret_, selin0017, ßenin, seoinwoo, sessizlik, SeulYeon, shaese, shin hye yoon, ßlaCk aNqeL, smiley, sooma, soo_jin, sude atalay, şule 113, süpergirlll, suveyda canan, SweetAnqeL, T-araJiyeon, TaemiNazli, tav$an^^3k, tayroalmi, tb@khj, tekstil, TıLsımLı~ߣߣk, TrueLoveLp, tuba güreşci, tuba korea, tuğçe61, tweety02, V8J, xox, Yamuk Prenses, Yelizim, yesyesekmerve, yo! man, yulsong, Yüsra JaeJoong, zahide_donghae, [Violet*], ^nurhayat^, ^^EsRa^^, _goong_, _mephisto_, _Merve_Goong, _seçil_, ~ MiN Ha RiN ~, ~AmoRe~, £rvanur, »[PopcorN]«, þin and çeyank, мıssguαяd, 1 Ziyaretçi |
239 |
58.87% |
Jin Ho |
41.13% ''vahide'', * Yui *, *-*Elif*-*, *Yoon Eun Hye*, *_SuperGirl_*, -Ke Soo-, -nur, .merve., anamaya, angellica, Ani, Aralidia, Arzuş, ashirel, ashwnc, asi bjkli, asýlkýz, Atlant!S, aybike25, bassak, BCİ, benrose, bigbang7, blackpearl, Bumie ^^ Esma, burcu gül kara, burcu.1905, buse lee, caner, canguva, can_joo, caRameLy.x3, cheonchul, Cheonsa_, cheyma, cooperqady, dadl_u, ddeerryyaa, denvendelige, devrimdeniz, dila02, dilvin tae, divan, ebru2, ebru__, EdaJaeJoong, Elif94, elifnur5, elma18, elvanshi, erdilara, esmera, eylul08, fighthing, ftm zhr, GamzeninAşkı, gamze_metal, GiSe7enem, gizli özne, GncmLdy, gökyüzü, güneykore-521, hamadryad, hasret aydın, hicran07, hnifee esra, hye-na-ya, hyun(mehtap), ikizler, jan, jangarzu, Je Soo, JiHwan=), jojilayda, ju yoo rin, kanade, kebeleq, khj, Kim Choon Hee, KimNaMeral, KoreanqeL, KoReCi.., KoReL!38, koreli yeþim, Koreli-kız, korelikiz_trkr, koreli_kiz, krnlk_gzl, kucukcadý, larry, lee jang mi, LeeHeeGi, leeseo-jin, lizabeth, lmhnida00, LmH_weba, Love-, lucky7, MaJevre~, mariap, mel!nd@, melinda93, merveleeminho, merve_92, mirar, miss_oz123, miyazakisan, My4Lee, N.Mira, NarutoFan, nazlım, ncire, nebu80, nesli-han, nilhatat, NorA_PenA, nurefsankara, oprantes, özlemezgi, pln_217, Poncik, Pritnniash', psikopatra, purple, rain_tr_kr, renan, roseshah, rumsa, rüzgars, Ryan, saranghemtrx, sene, SevdeArdic, seyhanB, şeymanur_, seyma_zorlu, Shawnodese, shin che young, shin_chaekyung, Shizuka-Sama, shrhvc, simay_m, sinem95, snow flower, ss501 şeyma, SS501CNS, ss501_jung_min, sue nam, sum0507, svgliidilay, TeArS.nYmPh, TheMis, tsuba_domanu_, windrosew, wiseacre_daisy, wonder_girl, y's_hilal, yaprakkk, Yun Hei, zbdzbd, zeynep 1994, zlha, [ a.n.jell ], _SaDe_, ~hande, ~~koreciyimm~~, 1 Ziyaretçi |
167 |
41.13% |