yukari
Who Is The Most Handsome Member In B2ST? / B2ST Grubu'nun En Yakışıklı Üyesi Hangisi?
Lee Ki Kwang
56.28%
2DoNGHae94, adriyass501, Akhyls, amalist, ask_gemisi, ay lov yu, azra_hero, b2uty_baby, bad_mjj, Belgüzar, bigbang7, BongCha, brc_g-dragon, Bumie ^^ Esma, buseeeee, ceren_yung, chan-ran, Cheonsa_, curLy, denizgözlü, Doris, ebru__, elifnur5, eLiiv, esoanes, esra-hyun, Expelliarmus, ezgi_dbsk, felsefe taşı, fry1905, GamzeninAşkı, gasme_shin, Gökkuşağı_Girl, gül_min, hannah, HeartBreathe, hnifee esra, ISÝS, JiHoo Sunbae, joo_kolik, Jung Yung HWA, khj, ki_elif, Korea_SuJu', Koreci Genç, Kübra özkul, kyucan'm, Lee Yo - Won, LEE-HYUN-WOO, LeeHeeGi, lim hee gim, Lioness!, LoveKorea, mantık fakiri, MelodyHongGi, merve_b2st, meryada, meryem~dilara, Min Seul, minalukeevren, minho.gizem, Min_JonN, miss_oz123, mixfancy, Mr.Go-Get-Em, My4Lee, nastja, NorA_PenA, NuRTeNcE, nur_ay16, ö z g e '''', obsesif, Park Gi Mi, ParkJungMin, PeRipELLa, Psiþik_Gazeteci, rabbit, rain_jasmin, Rina, ririnisreal, S.T., scream34, sena_spidergirl, şıpsevdi, sirina, stay, ŞuleYıldız, SweetAnqeL, ThisMyFriend, underground.34, vanessaa, wonder_girl, yakamz, Yamuk Prenses, Yaren E, yo! man, zeynepnur, zeytiin, [YUNHO]-[MAX], ^iLke^, _aquamarine_, _Merve_Goong, 1 Ziyaretçi
103 56.28%
Son Dong Woon
8.74%
B2ST., dictinory, gizemtuba, hiraru, ikizler, Lee Seon Wol, matu, merve d., merve_92, minho_tuqba, Park-jun-Su mM, seob2uty, smile-_-, SuBumJu**, TaemiNazli, Taenry
16 8.74%
Yoon Doo Joon
12.57%
Akasya Kwon, blue_hottest, cassi, cseem_KJ, eLa_YooN, flowers41, Glory_Life, Hallyu, ice_queen, istanbulGS, jonghyun, koreligenç, LimHeeHee, merve_minho, oppas, serçeningözyaþý, Tukyu, y's_hilal, yongseng, yooneun-şule, ÝSTÝSNA, [Violet*], ^^Bumie^^
23 12.57%
Yang Yo Seob
8.20%
ayşegül, Dae Jang-geum, goddes_of_asia, Hanyuki Mikasue, HyangS, kebeleq, lawinya, nightmαré, pnar, Se7eNefise, snsd_jessica, sung byul, TıLsımLı~ߣߣk, trenchtown, ~AmoRe~
15 8.20%
Yong Jun Hyung
9.84%
akgbe, Amphitrite., b2st selcan, bylc, cafcuf_1987, Eugene, HeartBreaker, ipek neslihan, jun_hyung, k-sorry, lotusdakigizem, mileydemi, nurefsankara, Pritnniash', shin ha sung, T-araJiyeon, ^B2ST^, ^zey^
18 9.84%
Jang Hyun Seung
4.37%
caramell, Erica-shi, Han Hyo, HoLLy, kardelen38, korean star, onewtaec, selin_
8 4.37%
Toplam: 183 Oy 100%