yukari
Sizce Hangi İkili ?
G-DRAGON - SEUNG Rİ
28.57%
*çiçek*, -DeJaVu-, arwenn, aslı_l.m.h, azra_hero, Bae Min Neul, BB_xLoVex, big-bang, bigbangseungri, bof_beste, brc_g-dragon, burcu choi, canocan, can_joo, chan-ran, chung ae, cilemsu, cseem_KJ, Dilşatkr, esra_123, felixfelicis, G-DAragonLOvee, GamzeninAşkı, Gkcn, Gökkuşağı_Girl, GreenPeas., gzmm_08, haneuls.d.j, hazin07, HeartBreaker, hongstar-çilem, hyundrella, ikizler, Jaeul, Jung Neul Hee, JunHong, kbr!, ki-shi-ku-rin, kimkibumkey, korean star, kucukcadý, lady young ae, lee jang mi, melodi1919, meryem~dilara, Min Seul, min seul hyo, moo hyul, Moonie, MzS_zE, narn, NaZo.., nefise, Niqhtmaré, Ophelia.89, param, Psiþik_Gazeteci, rabbit, saranghae_87, scream34, Selam Dünyalı, selda..., shaese, shineezehra, snsd_jessica, sule5353, sym_blc, turkmen29, vanessaa, vesta, volver, watashi wa ipek, yqmr, yulsong, ^zey^, _özge_
76 28.57%
G-DRAGON - T.O.P
35.34%
2000watts, :)den, @ylin, afazi, Amphitrite, Amphitrite., arora, asena899, ayshe_2546, ayþe lee, Bumie ^^ Esma, burcu.1905, ByeolStar, cilekess, Dae JaNG GeuM, denizgözlü, deryashinee, Dilşatkr, dln-kkl, dok_man, duygu_jacob, EndLeSs-A, Erica-shi, Eru(L), Eugene, Ferai, FermaN ezgi, forsakenlove, G-DAragonLOvee, hajin_beyza, han seul chan, hayalkuşu, hazin07, HeartBreathe, HerzLos, hook blade, hyun_bin, ileri, iremruzgar, KeVoLoJi, ki-shi-ku-rin, Korea Star, Korea_Girl_1994, kouushizuku, kübra jun, kübra sarı, LeeHeeGi, lee_min_ho35, LikeAStar, lutra, M.rve, MaJevre~, melike1236, merve urun, meryem~dilara, Mi-Na Jo, mileydemi, Min_JonN, mirar, mrw_kore, nastja, nebu80, nefise, Neslihan58, Nessy, Niqhtmaré, nisa-jth, ö z g e '''', OneLight, Ophelia.89, oppa'mmm, portakal, rabbit, sare :))), semura, sersery6167, SevdeArdic, Shidorin, shineezehra, south_7, ss 501_leherin, supersen, Turkishfan, vette, volver, watashi wa ipek, yisan, Yukinohana, Yumiyum, ^zey^, ^^tubi^^, _Merve_Goong, _T.O.P_, 1 Ziyaretçi
94 35.34%
G-DRAGON - TAE YANG
12.03%
!!LeMaN!!, amalist, arora, BB_GDragon, bigbang7, blackjack07, bylc, Deedm, Dilşatkr, disrespeCT, elif94_cb, fstorm, Jaeul, jonghyun, Jung Neul Hee, kebeleq, melek_yüzlüm, meryem~dilara, mirar, nefise, Niqhtmaré, sean_paul_sense, selda..., shineezehra, sincity, şıpsevdi, ss501firdevs, teayang, v.i.p yong bae, Yamuk Prenses, yeonli, yongseng
32 12.03%
T.O.P - SEUNG Rİ
7.89%
akin_mj, AlwaysAnAhjumma, bigbangseungri, blue_hottest, Dilşatkr, edalkoc, elvanshi, esra-hyun, ice_queen, inatcikiz, lyl-seoul, meryem~dilara, nesli-han, nur_ay16, OneLight, Ophelia.89, prenses merve, rabbit, shineezehra, tugbaaa, YoungSaeng
21 7.89%
T.O.P - DAE SUNG
4.89%
bbloverakkvip, bigbangseungri, cungeman, diesa, Dilşatkr, esma merve, gulumse_, M.rve, meryem~dilara, nilis, shineezehra, ^zey^, __HooN__
13 4.89%
TAE YANG - DAE SUNG
6.02%
azra_hero, Bumie ^^ Esma, cheonchul, chung ae, Dilşatkr, ji-young park, JunHong, meryem~dilara, NaZo.., Nery, selda..., shineezehra, shu_shu, Soseono, wonder_girl, _özge_
16 6.02%
T.O.P - TAE YANG
5.26%
!!LeMaN!!, bad_mjj, BRR, Dilşatkr, edalkoc, han seul chan, hyundrella, lucky7, meryem~dilara, Park Ji Hyo, shineezehra, sung yu ri, Tukyu, zlmbrn
14 5.26%
Toplam: 266 Oy 100%