yukari
Hangisi Daha İyi Dans Ediyor?
Onew (온유)
5.26%
ha-jin, Hanyuki Mikasue, hook blade, jeonjin ho, jungmin hatice, MfÝaNtHmOa, mileydemi, minho.gizem, semihnur, seyma-snsd, Turkishfan
11 5.26%
Jong Hyeon (종현)
5.26%
@hayal@, b2uty_baby, Bommie.*, caRameLy.x3, cerenaydýn, G.kore_selin, NaZo.., nur_ay16, şıpsevdi, Yamuk Prenses, yildizz
11 5.26%
Kibum (김기범)
6.70%
eccee, HoLLy, ISÝS, ko_re, nefise, park da eun, pln-kimbum, SeoHara_Key, Shawnodese, SONE.L.F, TıLsımLı~ߣߣk, yo! man, yongseng, _Merve_Goong
14 6.70%
Minho (민호)
6.22%
adriyass501, AnGeL_GirL, ayþe lee, Bumie ^^ Esma, can_joo, deryashinee, GamzeninAşkı, kbr!, MelodyHongGi, Min-izé, Park Ji Hyo, rozhina, þin and çeyank
13 6.22%
Tae Min (태민)
76.56%
'onew', 'yok', *byeol*, *mygirl*, ...EdaNur..., 007jaejoong, 2000watts, 2DoNGHae94, ai-islove, ai_otsuka, aloneanqel, alperado, amalist, Amphitrite., arfe~, Arzu YeSungGyu, asi_koreli, ay_min, b.o.o, bad_mjj, Bae Su-Ji, betül_2138, Betül_Mikan, beyazsayfa, bidam47, bigbang_GD, Black_Pearl, Boff4aşkonlar, boyspotter, BsLmAtDlSnsd, buruc-zm, bylc, Cassandra~, cazy., ceren_yung, Crystalline, dbbyd, deodre, deryajonghyun, devrimdeniz, duygu_jacob, dvtchk, Edytha, elzemtu, emre_ukiss, Erica-shi, Eru(L), esmera, esmnur92, esra496, felsefe taşı, fighthing, fssabb, gasme_shin, glsmççk, gmz_20, GreenPeas., gülin69, güneykore-521, hanhwa, hannah, hatice_hyun, HeeYoung, hoi_hoi, hongstar-çilem, Hyun-Jung, hyuna_min, hyundrella, hyung jon, ice_queen, jjdevil, johnhoonlove97, k-sorry, KapTan PiloT, kardelen38, kariyerkız, KeVoLoJi, khj, kiMyeong, KLamentin, kore42, korea.fan.boy, KoreanqeL, koreaþk, korecer, Koreli-kız, koreligenç, kyuhyun_rabia, lee suyg byul, Lee Yo-won, lim hee gim, LmH_weba, lotus1, Mae, mantık fakiri, meke, merve_b2st, merve_minho, meryem~dilara, Midam_Dokman, Min Seul, min*da, Moonie, Mühürdar Mishil, Musanna61, mysterio, nastja, nesly, neul chan, NorA_PenA, nurefsankara, ö z g e '''', ONLINE SUNSET, OnLm96, Oppa-MinHo, park_da_eun, pink daisy, prenses melisa, Pritnniash', Puffy, Quartz ´, rebelangel, Reiißend_Haqel, roseshah, Rulin, Saranghae Korean, saranghae_87, scream34, Se Na, Selen0402, sena_spidergirl, shawoll, shawolmelody, Shidorin, ShiN-a, shineezehra, SHINee_, SHINee_(btl)_, SHINee_btl, shin_chaekyung, sirina, siwoomeri, snsd_ebru, snsd_jessica, ss501firdevs, Super SHINee, sym_blc, T-araJiyeon, TaeMin00, taemin_shinee, tatlumeleg, tav$an^^3k, tomurcuk, t_ara, yooneun-şule, Yosu, Yüsra JaeJoong, zbdzbd, _buket_, ~AmoRe~
160 76.56%
Toplam: 209 Oy 100%