yukari
Super Junior'ın Hangi Alt Grubunu Daha Çok Seviyorsunuz?
Super Junior - K.R.Y
14.35%
007jaejoong, @kyuhilal13, bbags, Berc., Bumie ^^ Esma, Demet_, Elif94, hayalkuşu, hyang-dan, ikizler, JiHwan=), jonghyun, Jung Neul Hee, kyu_hyun90, limbyul, meryem53, Minik~Selin, nastja, obsesif, ok-rim, rmmbr, shin young rin, SONE.L.F, sujuha_nfk, TıLsımLı~ߣߣk, Tukyu, y's_hilal, Zeynepb., _aquamarine_, þeker kýss, ♥_ChoKyuhyun_♥
31 14.35%
Super Junior - M
60.65%
!mr@n, *se7en'ým*, -ea-, -halona-, 06_CraZy_06, 2DoNGHae94, aBBYs, aloneanqel, AnGeLs, Aralidia, asiye çakýr, asi_koreli, ask_gemisi, aslı_l.m.h, ayşegül, azra_hero, b.nur, bad_mjj, Belgüzar, bigbang7, bjkdemet, BlueJen., bmvlbu, boyspotter, busra_fb, caner, charmed, deokman lee, Deokman mike he, deryha, dilvin tae, Doğu Denizi, Doris, duygu_jacob, EbRuCuK, éhl@, elpiyorobun, elvanshi, emine53, emser, esma merve, EunLoveHae, Eun~Kyung, ezgi_dbsk, first love suju, Frein, gamze dinçer, gasme_shin, hafsa96, hannah, haybinn, haye shin, hiraru, hira_nova, HoLLy, hyuna_min, Hyunderella, hyun_bin, hyun_bin_bsb, ice_queen, İlayda:-), Jung Yung HWA, kaderim, kbr!, khj, kimbuumx3, kimkyu.min, koliqizm192, Korea Star, Korea-fan, korean star, Korea_SuJu', Koreli-kız, kübra sarı, lawinya, Lee Sung, leeseo-jin, linkin_lady, meke, melikem_korea, mhg, mihenktasi, minho_tuqba, Min_JonN, misa_chan, misstik34, muzika, NaZo.., nihan, nur_ay16, ONEW HASTASI, oppa*, otokajo_, Öznur Özer, paperbirds, papillon_gong, park min gi, park seul young, pirinçtopları, psikopatra, Rulin, scream34, sessizlik, ShiN-a, SHINee_, Shizuka-Sama, siwonn, SJ~ELF, ßuk£t, sultany, Super SHINee, superjunior3, Taenry, TheClassic, TIFA, trenchtown, tsuba_domanu_, Turkishfan, umut_barýþ, yooneun-şule, yýldýsss, zahide_donghae, zeynur coþkun, ZheLish, zyazı, ^^my_hero^^, _buket_, _demet_ts, _özge_, _yul_esra_, 1 Ziyaretçi
131 60.65%
Super Junior - Happy
12.50%
!!_YeSungMin_!!, andalib, ayshe_2546, Cheko, cheonchul, Dae Jang-geum, dln-kkl, goong qisi, i loves korea, JonBum, Khrysopelea, Kim Choon Hee, krnlk_gzl, M.rve, Min Seul, NorA_PenA, pHantoM, pirinç keki, Reiißend_Haqel, shin ha sung, song-nur, TaemiNazli, tgc_g-dragon, t_ara, Yesung_Nisa, YUM X, zahide_jaejin
27 12.50%
Super Junior - T
12.50%
Arikitokurin, Cey~, daebakelf, emous, Eugene, forsakenlove, G-üLKü, gum jandi, hanhwa, kim yoo jin, kim_eun_joong, KN-GiL, korea-busra, kyuhyun_rabia, lady young ae, minseo, Niqhtmaré, OneLeN, Ophelia.89, PinkHeenim, Psiþik_Gazeteci, Raava, rumm_ss501, ThisMyFriend, YeN, young-min, _Merve_Goong
27 12.50%
Toplam: 216 Oy 100%