| ♥ ♫D-NA Grubundan En Çok Kimi Beğeniyorsun(Ses,Yakışıklılık...)♥ ♫ |
| Karam |
27.70% ''vahide'', --siwonly--, -k@nG-, 07 semra, adriyass501, AkaSya*, Akhyls., asya delisi, ayþe lee, Boicegirl, buseeeee, chaekyung-chae, daenambo, Demet_, dlmn, dolunay, duygu_jacob, edep ya hu, elfishy, elma18, esmera, Eugene, ewig, gasme_shin, goong qisi, h@y@lim, hayalkuşu, HeeYoung, heojun, HLY^_^PJM, iremruzgar, I_Korea, jae_merve, jandi, jjdevil, Jung Neul Hee, kasumi, KHJ LOVE, kimjoon-miray, kimkyu.min, kkjduygu, koreanhill, kpopella ~, KüBRa_G-DragoN, kyu_hyun90, lee je eoo, Lee Sung Young, lucky*7, maikorel, mavifýrtýna, mekan19, melek_yüzlüm, melis_kjh, melodyalien, meralcin, merve_lee, Mi-Na Jo, mikan sakura, Min-izé, minnee, misy, nayuko, NaZo.., ö z g e '''', Öznur Özer, PeRipELLa, pnar, Pritnniash', Rahime Lee, Rulin, ß2St.., sailor girl, Se Na, sebnem eun, SeoHara_Key, shawol., SHINee_, SiYoonHae, Smgzm, snsd_ebru, sulina, SuYoung, Tae Yeon, taemin_gülsüm, tatlumeleg, tav$an^^3k, Yang Gae, yoyeha, yulsong, Zemheri, _-hawa-_, _mephisto_, __Hyun Joong__, ~AmoRe~, ~yæqmur~ |
95 |
27.70% |
| Mikka |
22.16% 06_CraZy_06, 7_se7en, Belgüzar, biriciksin, Blow, bofyb, bucuruk, busRAin, Cheko, Cho Shin Sung, curiosity, Dae Jang-geum, daesoo, dbsk_rabia, drago13, duman_gözlüm, ei-chan, Evif, felsefe taşı, fuzi, gizem50, hannah, hasret aydın, Hicret seungho, hook blade, hyung jon, irem bayrak, Ja(D)e*, jaejung, kantanshi, kardelen_jumong, KeVoLoJi, kore prensesi, Korea_Girl_1994, korecer, kübüş, LmH_weba, LoveIsland, LunaSJ, M.rve, mavi-okyanus, misa, nadavril, nastja, neul chan, NorA_PenA, özqe, park da eun, park_da_eun, placebolp, primadonna91, rain_moon, raybak, reikaxue, renganur, şaheste, sairalinda, scream34, sean_paul_sense, sedoþ, SHINee_btl, sinem95, soji, ss 501_leherin, ss501korea, sule5353, sweet_pyenses, tae_jo, Triples_Doga, yooneun-şule, zeytiin, ^^EsRa^^, ^^my_hero^^, ^~^yesoya^~^, ~hande, þeker kýss |
76 |
22.16% |
| In Jun |
14.29% -BaLLıBeLa-, 007jaejoong, @bng@, Akhyls, amalist, asli_7_nur, Ayenzel, bahar2468, belfastseul, BeySa, burcu_46, busra.kutlu, curLy, disrespeCT, ebru2, eLa_YooN, eliF.t.island, EMILI, es_ra, gmz_20, gül_min, Han_Kuk, heo sema, HeoInjun, Je Soo, joo_kolik, KerziK~Hye YooN, khj-b2st, korea-busra, KoReL!38, Kwon(x)IsLanD, kyucan'm, melike rana, minho_tuqba, NarutoFan, nazlım, nebu80, Nessy, Quartz ´, S?L?N, safiyeee, selda..., Shawnodese, SuBumJu**, Taek^^, Yamuk Prenses, yasoþ, yongseng, 1 Ziyaretçi |
49 |
14.29% |
| Hyun Mİn |
6.71% apo, Arzuş, asi ruh, bad, bidam47, cardaseli, coreacolých, deryha, dilekcanan, dmt, efsane kiz, G-DAragonLOvee, ilaydaebrar, iremserap, KoreanStyle, Narmo, nunna, parheunhye, rüzgars, sea, senazli, Sung Yeon ~*, yaprak-kayra |
23 |
6.71% |
| Jay |
29.15% $N$D{eMiNe}, * Yui *, AiJeU, AnGeLs, ask_gemisi, azra kim, azra_hero, B2ST., basak123, buse lee, byzdaesung, Cassandra~, Chae-Shin, chícharos, Choi Han Kyul, denizgözlü, deokman..., dilvin tae, ebruzemzem, éhl@, Elif Ece Çelik, Em!ne, eunhyuk_nida, Eun~Kyung, f(y), G-üLKü, GamzeninAşkı, gongas, Hanyuki Mikasue, hazin07, HeartBreaker, heo.young.saeng, hero's_girl, HoLLy, hongwithme, hul, Ice Princess, ileri, JonBum, jtk_irem, juwanğ-a hwanğ, khj, kim bumMm, Kim Choon Hee, kimbum.bilge!, kimyon, ki_elif, kore delisi, korean star, koreli yeþim, koreliyiz, koreli_çaqla, koremin, KrTrforever, larry, Lee Sung, LEE-HYUN-WOO, MBLAQ-ayse, meko624, merve_92, mihenktasi, minho.gizem, miss_oz123, Mr.Go-Get-Em, My4Lee, nikakinal, NURCUK, nur_ay16, obsesif, OnLm96, park min gi, Pellish, pembeQuzu, prenses merve, prens_yisan, rabia_max, Reiißend_Haqel, rousseur, ßadqiirL_o5, sagopa, scarey, semura, smiley, sung byul, Super SHINee, t.A, TaemiNazli, taemin_shinee, tuba_341, uhm sinem junsu, umutsuz...., Windy, WoNuR, youngrade, ^zey^, _buket_, _demet_ts, _Merve_Goong, _yul_esra_, мıssguαяd |
100 |
29.15% |