yukari
Sence En İyi Erkek Oyuncu Kim?
1.Kim Bum
5.50%
61özlü, asi_koreli, Ayenzel, BêTûL...!, Bumie ^^ Esma, CereN JoonG, eda_98, efina, goong qisi, gurbetçiceqi, HoLLy, koreA'slýhan, kyu_hyun90, Love-, mikan, shiny, sibelseo, svgliidilay, Yamuk Prenses, ^^EsRa^^, _demet_ts
21 5.50%
2.Song Il Gook
15.71%
!!LeMaN!!, **tuba**, *-*şüheda*-*, *choon hee, *ELİF*, Arzuş, Bidam55, burcu choi, chaek yung, ddnur, edoþ, ei-chan, emsalsiz, enigma_fg, gül_min, handecuk, jang_su, julideee, kardelen_jumong, KLamentin, KoReA_DelÝSi, koreli yeþim, koreli_çaqla, kore_delisi, kyucan'm, legends_of, lucky7, Majesty, Maria, maviladin, Mee Lee Hae, meke, miss_oz123, miyase08, naesarang, narçiçegi, nastja, obsesif, Pellish, PinkHeenim, pupara, reaper_of_death, Ryan, safiyeee, sairalinda, salazar_wayne, sark_gunesi, sedoþ, Simila, sincity, sooma, Soseono, taybong, thethethe, underground.34, Yumiyum, ze.Bellack, zeynep h, ^~^yesoya^~^, 1 Ziyaretçi
60 15.71%
3.Kim Nam Gil
13.61%
06_CraZy_06, ali1903_1996, alperado, anamaya, aylavyu, Bidam_(srsr13), black6614, boyspotter, brc_g-dragon, chaekyung-chae, chea kyeong, dadl_u, Dae Gil, dDuygu, delpiero77, dilbeyaz, efsane58, griyim, Han Sung Yeon, hook blade, hul, hye-na-ya, İCO_, JiHwan=), joo yoon, juyoorin:), katara90, kayýpprenses, KeVoLoJi, Kim Yo Deokman, KimNaMeral, koreli_kiz, mihriban şimşek, Miss_Star, otuker, pirinçtopları, puduhepa1307, qeveze, rmmbr, rüzgars, şaheste, sedatc88, seymosi, svddbn, TaeKey, tatlumeleg, TeArS.nYmPh, t_ara, uslu cocuk, yesyesekmerve, zesyo5, 1 Ziyaretçi
52 13.61%
4.Lee Min Ho
29.32%
!mr@n, **ju yoo rin**, *s_v_g*, *yaren*, *yesoya*büþra*, aaslıı, aslı_l.m.h, asu40, ayseqül, ayshe_2546, ayþe lee, bad_mjj, bal_böceği, Belgüzar, beyazsayfa, big-bang, BigAra21, bigbang_GD, bilge-kim.bum!, boft, BucuRgp, burcuto, büþbüþ, cannelita., Cassandra~, CEY, Crazy Girl, ctzctz, Dae JaNG GeuM, dbsk_rabia, deryaozcan, dream_lmh, ebru2, ebru__, EdaJaeJoong, elfergn, elvanshi, emelcim, emre_ukiss, erdilara, esra jeong hoon, esra_123, fatmanurs, ferda-yi garam, feride temiz, filizkarali, forsakenlove, fry1905, gamze dinçer, gum jandi, hacile, hatice_hyun, Hatty H, hilya tvxq, hnifee esra, Hyunelf, immaturefan, ipeKHJ, ji_eun, jojilayda, ju yoo rin, k-sorry, khj, kore15, Korea Star, korea.fan.boy, KoreanqeL, Koreli Nur, kübra sarı, lady feyza, lal, lale36, Lee Se Na, LeeHeeGi, leeminhoo, LmH_weba, m@$um ç!k0l@t@, MadamAldatan, merve d., MfÝaNtHmOa, Mi-Na Jo, mileydemi, Min Seul, Min-Hee Chang^^, min.þule, minho.gizem, mirar, nursel571, özlemezgi, prenses merve, rabiyeBYX, sanggojae, secret_, sedasena, sessizlik, seyma-snsd, seyma_zorlu, ShiN-a, Shinee.Nur.97, shin_chaekyung, Shizuka-Sama, siwoomeri, sosyologirl, sweet_pyenses, T-araJiyeon, TaemiNazli, tatli_cadi, trenchtown, tuche_korea, yull ^_^ merve, Yüsra JaeJoong, [ a.n.jell ]
112 29.32%
5.Bi Rain
4.71%
aysiman, bi rain, canocan, duygu_jacob, esmera, ezgi_dbsk, fatmaelif, ftm zhr, fuzi, HyunHero, I say Y.E.S, ileri, manyax, nesli-han, rain_jasmin, Reiißend_Haqel, yo! man, zepliyn
18 4.71%
6.Geun-seok Jang
13.35%
***müberra***, *mygirl*, =han ji min=, AkaSya*, aromath, asina, Ayþe JKS, azra_yul, Baseka, bjkdemet, blue*girl-ayumi, buketdamla, christmas, d@ml@, deryashinee, Doris, felixfelicis, G-DAragonLOvee, gasme_shin, GncmLdy, heojun, hepsigunes, hilal:), ice, janggeum'sdream, Je Soo, kara, kbr!, khjlover, kore fanatigi, leepyo, melike rana, merve_92, nefise, Nessy, noona_kimchi, ONLINE SUNSET, Pritnniash', rapunzel88, sari_ cadi, scream34, Se Na, sedosh.05, Shawnodese, shin che young, tatlıcadı, tomurcuk, ZEYNEP AKMAN, ^zey^, ~AmoRe~, ~yæqmur~
51 13.35%
7.Lee Seo Jin
2.62%
byung soon jo, ddeerryyaa, Gamzelim91, heoftma, leeseo-jin, Menekşe06, nurcak, Princess Yumi, ser_young, swetty50
10 2.62%
8.Lee Jun Ki
5.76%
((zen)), Cho Shin Sung, chung ae, curLy, drop797, efsanevi, gökyüzü, jun ki, jungi, JunHong, junya_pire, lawinya, Lee Seon Wol, LEE-HYUN-WOO, LHK-_-selin, mavi-okyanus, NorA_PenA, robokok, schedar, yuumei, zeytiin, мıssguαяd
22 5.76%
9.Jo Ji Hoon
4.19%
ANEZELKA, asyalým, Cheko, éhl@, farewell_sera, gmz_gmz, izmirli girl, ji eun yi-N@l!n, lee jang mi, ö z g e '''', özgü, pnar, SevdeArdic, stay, [tugbiş], _Merve_Goong
16 4.19%
10.Lee Dong-Wook
5.24%
''vahide'', 2DoNGHae94, 7_se7en, ben-goz, candost-um, denvendelige, felsefe taşı, GERM, ikizler, iremSRK, jang-geum, madamagafya, MyLove_HyunBin, Narmo, nefertiti, nessa, nurefsankara, sem@, ~~koreciyimm~~, 1 Ziyaretçi
20 5.24%
Toplam: 382 Oy 100%