yukari
A.N.JELL'dan En Çok Kimi Beğeniyor ve Seviyorsunuz?
Hwang Tae Kyung
41.98%
!mr@n, '' [K]illeR~, ***müberra***, *-*Elif*-*, *mygirl*, *yaren*, a.betul, adriyass501, aja_aja, AkaSya*, akgbe, Anatoliana, asucan22, Ayenzel, aylight, ayshe_2546, azra_yul, betüs, bidam47, bigbang7, bof_beste, Bsra~, bucuruk, burcu.1905, büþbüþ, Cassiopeia, chae-kyung, chea kyeong, cheyma, Chun Hei, Dae Jang-geum, ddnur, denvendelige, deryashinee, EdaJaeJoong, eda_pikaçu, egedeniz, Ela Jun, elce, emre526, esra_123, eun_min, Expelliarmus, ezgi_dbsk, ftm zhr, gamze dinçer, Gamzelim91, gizzac, GncmLdy, greatjanggeum, GreenRose, Han Hyo, Han Min Hyo, HaruHi0908, hatice_hyun, hayat kolatmý, HeartBreaker, helloimys, herojj_buse, hilal:), hilya tvxq, hnifee esra, hye-na-ya, Hyun El~, Ice Princess, Jaeul, jangarzu, janggeum'sdream, jang_su, jojilayda, joo_kolik, Jung Neul Hee, junghoon, kaderim, kim bumum, kimyon, korea-busra, KoReA_DelÝSi, Koreli Nur, koretutkusu, kpopella ~, lee jang mi, lee sung hyo, leeseo-jin, legends_of, LmH_weba, masal1996, mehir, meke, melike rana, merve d., Meryem_junq, Midam_Dokman, min ji bt, Mitsuki, miyoung, moo hyul, MyLove_HyunBin, nefise, Nessy, nisem, NorA_PenA, Nur_suk, NZT, obsesif, özge - korea, papillon_gong, peaceful, pnar, PoLaT38, prenses merve, prens_yisan, rabiyeBYX, sagopa, saranghae_87, sarý þeker, scream34, sean_paul_sense, seda_janggs, şehid, selda..., seyma_zorlu, shin young rin, ShiN-a, SHINee_btl, shinee_jk_es, shinhye, shin_chaekyung, sMo, smsrky, snow_flower, soju, Song Ji Hyo, sooma, ss501firdevs, ss501korea, ssessiss, sü-ka, suara, Sümüþshin.., sungkyu_vı, Taek^^, Tensei, tuba korea, tugba_ji_min, Turkishfan, Yamuk Prenses, Yang Gae, yaprak., yasemin kara, yesyesekmerve, [ a.n.jell ], [tugbiş], ^melike^, ^zey^, _buket_, _mephisto_
157 41.98%
Go Mi Nam
5.61%
Baseka, bircee, ebru2, Evrem24, excellent, fuzuli87, heojun, KLamentin, kore15, kötükýzz, lady feyza, mileydemi, min rin, miyase08, mu çank, ö z g e '''', Se Na, Se7eNefise, tgb_baby, tomris86, yul258
21 5.61%
Jeremy
27.01%
*sirius*, *s_v_g*, 06_CraZy_06, 2DoNGHae94, @býk@, @hayal@, angellica, AnGeLs, aromath, auce, ayþe lee, bboonnccuukk, berr, bjkdemet, black6614, bloodyroses, blue*girl-ayumi, bong(^_^)cha, Bumie ^^ Esma, buse lee, busra-nýsa, ç@gl@, candost-um, caRameLy.x3, cArpEd!em, CereN JoonG, cooperqady, cseem_KJ, ctzctz, Dae JaNG GeuM, Darkangel, derya_rain, dictinory, duygu_jacob, elanur's, Elif.07, elvanshi, esmera, filizkarali, fuzi, GiSe7enem, gökyüzü, goong qisi, GreenPeas., H.AND.E, hayalkuşu, himneja!!!, hongký_hulya, HyunHero, ipek neslihan, isis, Je Soo, Jezz, kore fanatigi, korelitürkbtr, kübüş, lady young ae, lawinya, LeeHeeGi, m@$um ç!k0l@t@, melinda93, merve_92, Min Seul, minho_k-oppa, Min_JonN, Musaipe, nastja, ONLINE SUNSET, oprantes, pln-kimbum, primadonna91, Pritnniash', purchu, rain_jasmin, rumm_ss501, safiyeee, saghmet, saranghae96, sedosh.05, ßenin, shaese, SHINee_, Shizuka-Sama, siwoomeri, snow days, soon, soya, Taemin and Me, trenchtown, tugbaaa, vanessaa, xox, y's_hilal, Yüsra JaeJoong, Zemheri, zeyno05, _Merve_Goong, _yoo_, ~Korelee~, ~~koreciyimm~~, мıssguαяd
101 27.01%
Kang Shin Woo
25.40%
!-misa-!, ''vahide'', **ju yoo rin**, /merve/, 61özlü, afazi, alquenti, asi_koreli, bal_böceği, ben-goz, beyza_candygirl, beyza_max, Boff4aşkonlar, boft, Boicegirl, burcu choi, burcu kore, cangema_su, Cassandra~, Cheonsa_, chung ae, dDuygu, Edytha, ei-chan, Elia Elysion, Empty, esra-hyun, esra496, eylul08, faaatooosssssss, fatmanurs, felixfelicis, felsefe taşı, FTI.Öykü, gasme_shin, greenverde, güllll, gum jandi, haye shin, HyunJoongG, immaturefan, inatcikiz, jandi, jeremiy, JiHwan=), Ju Yu Rin, julideee, JunHong, kebeleq, KendinibilmeZ, KeVoLoJi, khjlover, kimkibumkey, koreli yeþim, koreligenç, kyucan'm, Lady Seo Yu Ri, LmH, m*e*r*v*e, manyax, medotushika, melikem_korea, merve^^KHJ^^, Min-izé, minah, minhope, miss_oz123, misy, nisa çalýþkan, notizia, nurcak, nurefsankara, özqe, portakal, Quartz ´, robokok, seay, selmainces, şeymanur_, seymosi, ßlaCk aNqeL, snow flower, snsd_ebru, suedaa..., sunny123, svgliidilay, T-araJiyeon, tatlumeleg, TheMis, th_ezgi_bill, y_381, ^Beyza^, ^^EsRa^^, _özge_, ~AmoRe~
95 25.40%
Toplam: 374 Oy 100%