yukari
Kore'nin Hangi Özelligi Dikkatinizi Çekiyor
Geleneksel Kıyafetleri
10.81%
baby v.o.x.-eun, burcu gül kara, GreenRose, Hera 98, hulisi, kelime, koreligenç, kore_tugba, leminhokore, mihriban şimşek, miyase08, nebu80, Neslihan58, shin che young, sumika, TIFA, watashi wa ipek, yongseng, youn youngro, Yüsra JaeJoong
20 10.81%
Kore Yemekleri
5.41%
cangemaseo, canguva, ddnur, ec~, hzl:), Park Ji Hyo, puduhepa1307, RedDragon, sakura1297, y's_hilal
10 5.41%
Kore'nin Ünlüleri
57.84%
# Mi-Hi Whan #, -BaLLıBeLa-, 2DoNGHae94, aHsen .d, AnGeLs, asi_koreli, ask_gemisi, ayşegül, ayseqül, Belgüzar, besra nur, betül_2138, beyza_candygirl, bigbang27, buse bieber, canocan, canss114, cemre_beydili, Chae-Shin, comolokko, denizgözlü, derya_rain, dong-yi, duygu_jacob, ecegül, eclipse, edoþ, Eminemm, emre_ukiss, Eun~Kyung, ezgi_dbsk, fatosss, felixfelicis, gasme_shin, Girl_34, gizem50, gülücük, gum jandi, hacer-dbsk, Han Min Hyo, hatli, hazalnur1999, hook blade, imreaching, isis, J4D1R3, jfku, ju yoo rin, JU YOO RÝN, k-sorry, kardelen_jumong, KeVoLoJi, KLamentin, korea-busra, koreci-adige, Koreli Nur, koreli yeþim, koreli_çaqla, kyucan'm, lady feyza, leebasak, leehong, leeminhoo, leminhooo, M.rve, Maria, melike rana, melikem_korea, melodi nur, Menekşe06, merve d., mileydemi, Min Seul, Min Yeon, My4Lee, nefertity, nefise, NorA_PenA, ONLINE SUNSET, pln-kimbum, prenses merve, prenses456, rain_jasmin, ßaMuq, sem@, ßenin, sgh rüya, Sh1buM1, Shin Sung Mi, SHINee_, sibelseo, sooma, Soseono, sosyologirl, stay, suara, svddbn, TaemiNazli, trenchtown, trkykr, umut_barýþ, xox, zesyo5, zeynep_61, zyazı, _buket_, ~AmoRe~
107 57.84%
Diger Nedenler
25.95%
(sheyma), *CANGEMAA*, /merve/, aygul, ayshana, ayþe lee, buketdamla, Bumie ^^ Esma, burcu kore, cahide, cangema_su, caRameLy.x3, curLy, denvendelige, fbli çagla, ftm zhr, goojaehee16, Haeshin hayraný, Halcyon, hul, Il Mare, ileri, immortal_king, Jung Neul Hee, JunHong, KIRGIN MELEK, Koreli-kız, KrTrforever, kübüş, Lady Tori, lady young ae, LEYDÝ, Love-, manyax, merve_92, mr.T, mu çank, nur_ay16, pnar, rba, sairalinda, selamethan, seyma_zorlu, shinhye, son-geul, soya, süyümbike, YDK
48 25.95%
Toplam: 185 Oy 100%