yukari
Korea-Fans Resim (Çizim) Yarışması
1. Yarışmacı
0.54%
daesoo
1 0.54%
2. Yarışmacı
1.08%
azra_hero, Ne7es-Ucrub
2 1.08%
3. Yarışmacı
39.46%
**ju yoo rin**, **JuLiEt**, *ELİF*, 07 semra, a-lee-na, ashiya_sano, asli_7_nur, bahar2468, ben-goz, bi rain, burcu kore, buse_san, byung soon jo, c.e.y.d.a, cahide, case, chung ae, digitalhero, dostkervaný, ecegül, eda-nur, éhl@, ei-chan, elif35.5, esra köksal, fanatikus, february, fenergülü, hacco, hayalkuşu, hilalim, izmirli girl, jang*geum, jang-geum, joo yoon, ju yoo rin, Jung-hoon, kaderim, KIRGIN MELEK, Koreli-kız, koreli_kýz_kore, Koreli_Sümeyye, leylaa, LoveKorea, LSJ, Majesty, manas, Maria, nesli-han, özgü, papatya, pnar, şaheste, salazar_wayne, saranqi, selamethan, Setsuna, Shawnodese, Song Ji Hyo, soo-min, TIFA, tuba güreşci, uragan, UsLu_Ms, vaveyla, wiseacre_daisy, Y é s i m, Yoo-jin, youn youngro, zeynepnur, ^^my_hero^^, _Merve_Goong, 1 Ziyaretçi
73 39.46%
4. Yarışmacı
1.08%
fatmaelif, zekai
2 1.08%
5. Yarışmacı
0.54%
kjh-fueisa
1 0.54%
6. Yarışmacı
42.70%
!!!GöZDe!!!, * be_qum*, *choon hee, *dae jang geum*, *mygirl*, -BaLLıBeLa-, -Merry-, -ziþan-, ajushi, ANEZELKA, animeStyle, arwenn, ayseqül, ayumiyo, beyza_max, bigbang27, bof_beste, burcu23, burki_51, ç@gl@, Cassiopeia, chae-kyung, chaekyung-chae, Cheko, choco_mia, Choi Sujong, dfx, esmerkız, esoanes, esra_123, fan of goong, fangirl_ebru, FuN*, fuzi, genel vali, GiSe7enem, goong-shin, Han Min Mi, herosuperstar, hiraru, hyun_bin, Il Mare, inatcikiz, isis, jeonji, JonBum, joo_kolik, k-fun_deniz, khjlover, kıday baksı, kim is love, korekolik, leeminho_87, lieworld2043, mikan, min rin, naftalin_, nisa-jth, ö.sevde, ok-rim, OneLeN, Pellish, prens_yisan, sark_gunesi, Seda-HyunJoonG, ßelin ay, sena_spidergirl, shin@ch, skandar_s, snsd_ebru, sunbeaa=), sunshine, t.A, TheMis, uzakdogulu, witch-hag, xsenon, yesimyildiz, _goong_
79 42.70%
7. Yarışmacı
11.89%
**love**, baby v.o.x.-eun, canan, Chae-Shin, choi_chica, elmas(=, fell4tress, FiLiZz53, gokcevil, ileri, J4D1R3, mawish, Melissaa, merveaydin, merve_92, reb, sagopa, smyye, tatlıcadı, Wando, xMizUx, 1 Ziyaretçi
22 11.89%
8. Yarışmacı
2.70%
kariyerkız, Mé1@nKoL1k, metamorfoz, sule song, zebercet
5 2.70%
9. Yarışmacı
0%
0 0%
10. Yarışmacı
0%
0 0%
11. Yarışmacı