Bir Kore Dizisi'nde Hangisini İstersiniz? |
Başrolde Türk Olan |
27.27% !-Bella-!, .merve., a.betul, abc1234, akin_mj, aslanh, betüljae, bigbang27, bir hayran, cangema_su, canocan, chaekyung, dae_bahar, dong-yi, duygu_jacob, e-1994, esma_-_, fell4tress, Gray Rose, gül_min, H.AND.E, happy_sun, harbikýz, hicazlý, hkg19, hulisi, Hyeka, hzl:), h_khj_oppa, ipek456, ISÝS, J4D1R3, jandi, JiHwan=), kafadar, kelime, kjh-fueisa, konuralp, koreli_çaqla, koreli_kýz_kore, kübra nur 96, lady young ae, Lenka, Min Seul, miss_oz123, nesya, Nily, ONLINE SUNSET, Park Ji Hyo, SaHaRa, saranghae92, seliþ89, ßenin, sessiz_gökyüzü, ShiN-a, SHINee_, Song Ji Hyo, soo-min, south_7, ss 501_leherin, tae*ci güzel, tae_jo, watashi wa ipek, xox, yo! man, you-dum, Yun Hei, yýldýz tozu, ^zey^, _Aslı_, £rvanur, 1 Ziyaretçi |
72 |
27.27% |
Senaristi Türk Olan |
2.27% KLamentin, MeLeK_35, N!MET, Selam Dünyalı, yesimyildiz, ~AmoRe~ |
6 |
2.27% |
Bir Kısmı Türkiye'de Çekilmiş Olan |
51.52% ''vahide'', *se7en'ým*, *s_v_g*, -Merry-, -_-se7en-_-, /merve/, 06_CraZy_06, 2DoNGHae94, 3abetul, 61özlü, ajushi, ANEZELKA, arwenn, ask_gemisi, ayseqül, ayshana, aþika, baby v.o.x.-eun, bal_böceği, beyza_candygirl, bidam_aşkısı, bmvlbu, bong(^_^)cha, burcu kore, cangemaseo, canmihuda, comolokko, cooperqady, Dae Jang-geum, dbsk_rabia, denvendelige, duyguerkut, elisaveta, EndLeSs-A, ezgi_dbsk, ferda-yi garam, fry1905, fullhouse, gamzeerdem92, gasme_shin, GERM, ggülçin, Gökkuşağı_Girl, Han Min Hyo, HaruHi0908, Hera 98, hilal:), hyuna_min, Il Mare, immaturefan, inatcikiz, ipek neslihan, isis, jojilayda, joo yoon, KapTan PiloT, kardelen_buse, kbr!, KeVoLoJi, kikima, kim bumum, korea-busra, korea_love, koreli yeþim, Koreli-kız, koreli_ais, kore_delisi, kyucan'm, lady_min, Lee Yeon Seul, Lee Yeon Young, lee yul goun, leeminhoo, leeseo-jin, leminhokore, LmH_weba, lotus1, lucky*7, makino tsukushi, Maria, mawish, melike rana, melikem_korea, mihriban şimşek, minho.gizem, miyase08, my korel, nefise, nessa, NorA_PenA, NRMNDMRL, ö z g e '''', ok-rim, papatya, pln-kimbum, PoLaT38, prenses merve, prettynemo, robokok, ruhsuzelma, S.T., safiyeee, sagopa, sairalinda, Se7eNefise, sena-rain, SENEM JO, shin che young, shin hye yoon, shin ri yeon, song-nur, sooma, sosyologirl, svddbn, tera-se7en, tgb_baby, TIFA, tomris86, TukochiDota, tweety02, uhm sinem junsu, wookie, y's_hilal, yoon sung seul, youn youngro, y_381, zepliyn, zeynep_61, zeynep_SM, zyazı, [tugbiş], [Violet*], ^^EsRa^^, _!kra_, _-hawa-_, _buket_ |
136 |
51.52% |
Türk Kültürünü Yansıtan |
18.94% **ju yoo rin**, *-_FVG_-*, -GuNeS-CLgNgNc-, -Ke Soo-, AkaSya*, Anatoliana, Bidam_(srsr13), Bumie ^^ Esma, cahide, chris-cornell, dadl_u, damla su, dok_man, ecegül, Ela Jun, Eun~Kyung, fatosss, Feronia, ftm zhr, Han Sung Yeon, hasret aydın, hilalim, hiraru, huzura_yakýn, jae_merve, koreli yasemin, lady feyza, m@$um ç!k0l@t@, manyax, merve d., min rin, mirar, nesli-han, nisa çalýþkan, rain_jasmin, selen melisa, sevimunni, SoLi_, song-_-yeon, sümeyye öztürk, TaemiNazli, tarýk bayka, uslu cocuk, victory, xxxtulixxx, Yamuk Prenses, Yesoya'M, yongseng, zeyno13, 1 Ziyaretçi |
50 |
18.94% |