K-pop, K-drama Unsurlarının Türk Tüketicilerin Kore Ürünleri Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Ölçülmesine Yönelik Anket
Değerli katılımcı,
Bu anket, “K-pop, K-drama Unsurlarının Türk Tüketicilerin Kore Ürünleri Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi” başlıklı bir çalışmanın parçasıdır. Çalışmanın amacı, Türk tüketicilerin Kore ürünlerini satın alma niyetlerinin ölçülmesi ve bu niyet üzerindeki, K-pop ve K-drama unsurlarının etkisinin belirlenmesidir. Araştırma, Dr. Öğr. Üyesi Nur Özer Canarslan danışmanlığında yüksek lisans öğrencisi Tuğba Borazan tarafından yüksek lisans derecesinin bir parçası olarak yürütülmektedir. Sizden edinilecek bilgiler gizlidir ve yalnızca akademik araştırma amacıyla kullanılacaktır. Katılımınız tamamen gönüllülük esasına dayanmaktadır. Ayrıca adınızı yazmanıza gerek yoktur.
Çalışma boyunca uygulanacak etik ilkeler aşağıda belirtilmiştir:
Bu çalışmaya katılımınız gönüllük esasına dayanmaktadır
Araştırma kapsamında elde edilen veriler sadece bilimsel amaçlı kullanılacak olup, araştırmanın amacı dışında kullanılmayacaktır.
Araştırmacı: Tuğba Borazan (korealover_Phd)
Adres: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Pazarlama YL Programı
e-posta: [email protected]