yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Secrets Behind the Massive Success of BTS
#1
The Secrets Behind the Massive Success of BTS: With Social Media, the Group Has Found Fans All Around the World
BTS'nin Büyük Başarısının Arkasındaki Sırrı: Grup, Sosyal Medyayla Dünyanın Dört Bir Yanında Hayranlarına Ulaşıyor

[Resim: 9m4ZO5.jpg]
BTS, 12 Ocak tarihinde iki gün ara ile düzenlenen Golden Disc Ödülleri'nin ikinci gününde "Love Yourself: Her" adlı albümüyle Yılın Albümü ödülünü aldı. Soldan: V, Jin, Jungkook, Suga, RM, Jimin, ve J-Hope. [ILGAN SPOR]
[Resim: W7n35m.jpg]

Soldan: BTS hayranları Aralık 2017'de New York Times Meydanı'nda BTS ürünlerini aldıktan sonra, hayranlar Kasım 2017'de "Ellen DeGeneres Şovu" ile ilgili grubun performansı boyunca şarkı söylüyor. Grubun üyeleri son konserinde hayranları tarafından yapılan kartları tutuyor. [TWITTER, YOUTUBE]

[Resim: 9m4ZM8.jpg]

K-POP dünyaca ünlü grubu BTS, son zamanlarda batı Seoul'un Guro Bölgesindeki Gocheok Sky Dome'da 40.000'den fazla hayranını bir araya getirem dördüncü resmi küresel fan toplantısını tamamladı. Üç saatlik bir toplantıda yedi üye mutlu anılarını, ARMY olarak bilinen hayranlarıyla paylaştı. Etkinlik sonunda üyeler hayranlarının karşısına çıkacaklarını ve "BTS ARMY'ye baktığımızda çok sevindiklerini, sevdiklerini, bunu anlattıkları için şükrediyoruz" diye ekipçe minnettarlıklarını paylaştılar.

Grup, hayranlarının ne kadar tatlı olduklarını ve hayranlarıyla nasıl bağlantı kurmalarını istediklerini hep paylaşıyor. Kameraların önünde değillerse, akıllı telefonlarını açıyorlar ve şu anda ne yaptıklarını paylaşıyorlar. Özel hayatlarını korumaya istekli diğer üst düzey yıldızların aksine, grubun yedi üyesi hayranlarına kişisel anlarını sergilemekten hiç korkmuyor.

Yıllar geçtikçe grup, BTS ARMY'leri ile aralarında kalan duvarları ortadan kaldırmak için çalıştı. Hayranlar ile her zaman birbirine bağlıymış gibi hissediyorlar ve grup bu durumu çok beğeniyor.

Geçen sene Amerikan Müzik Ödülleri'nde performanslarını yaptıktan sonra, kendileri tarafından süslü bir partiye girebilirlerdi, fakat hemen, kendi otel odalarına geri döndüler ve performanslarının başarısını ARMY'e atfettiler. Sadece yetenekli değil, aynı zamanda alçak gönüllü de olmaya çalışıyorlar.

Grubun ajansı Big Hit Entertainment, grubun hayranlarının klipleri izleyeceğini bildikleri için göründükleri televizyon programlarının popüler olup olmadıklarına dair hesaplama yapmaz, bunun yerine sadece kendi görünümlerinin kalitesine önem veriyorlar. Dünyanın neresinde olursanız olun çevrimiçi olabilirsiniz. Hayranlar, görünüşlerini Rusça, Çince, Japonca ve daha bir çok başka dile çevirmeyi gönüllü bir şekilde yapıyorlardı.

18 Ocak itibarıyla BTS, 12,22 milyon Twitter takipçisi, 5,96 milyon Facebook sevdalı ve Bangtan TV kanalına YouTube'da 5,8 milyon abone topladı. Grubun şimdiye kadar yüklediği görüntülerin birikmiş görüşleri dünya çapında 8,5 milyarı aştı.

Uzmanlar, grubun bağlı bir dünyada yaşamanın en iyisini yaptığını söylüyor. Grubun müzik videoları ve günlük olarak sosyal medya ile ilgili güncellemeleri sayesinde yurt dışında yaşayan hayranlar, daha önce hiç ulaşamayacakları bir şekilde gruba bağlanabiliyorlardı.

K-pop, güzel yüzleri, bağımlılık yapan melodiler ve heyecan verici dans hareketleri nedeniyle uzun zamandır ilginç bir düşünüldü. BTS üyelerinin sosyal medya becerilerini ekleyerek grup, rekabet gücü yüksek bir pazarda kendilerini ayırt edebildi ve grubun ajansının orijinal pazarlama stratejisinin bir parçası olan Kore dışındaki hayranlarına hitap edebildi.

Ajansın Genel Müdürü Bang Si-hyuk, Kore Merkez Bankası'nın bir üyesi olan JoongAng Ilbo ile 2016'da verdiği röportajda "Hayranlar çok değerli insanlar. Grubun lideri RM, gruba ne kadar çok sevgi ve şefkat verdiğini bildiklerinden, onları ödüllendiremezsek mantıklı gelmiyor "dedi." Çünkü taraftarların bizleri daha çok görmek istediklerini biliyoruz. ,] YouTube, Twitter ve Instagram gibi birçok sosyal medya platformunda içerik oluşturuyoruz "dedi.

Aslında, Twitter, Facebook, YouTube ve Naver V-Live gibi çeşitli sosyal medya platformları aracılığıyla hayatlarının neredeyse her kesimini, giydikleri kıyafetleri, yediği yemekleri ve boş zamanlarında yaptıkları şeyleri paylaşıyorlar.

Sungkyunkwan Üniversitesi Gazetecilik ve Kitle İletişimi Bölümü'nden Profesör Lee Jae-guk, "Halkala daha fazla maruz kalmak, grubun fandominini büyütmenin ve geliştirmenin bir yoludur. Halk şarkıcıları sıklıkla görürse daha fazla tanıdıklaşacak ve seveceklerdir. "

Birkaç uzman BTS'nin başarısını analiz etti ve sosyal medyanın BTS'e en önemli katkıda bulunduğu aktif kullanımı belirtti.

BTS'in Başarısındaki Yedi Faktör

1. Empati
Grubun yedi üyesinin tamamı Seoul metropol alanı dışında dünyaya geldi ve eğitim dönemlerinde zorlandılar. SM, YG veya JYP Entertainment gibi güçlü kurumların desteği olmadan, başarı garantisi verilmez ve amaçlarını gerçekleştirmek için çok çalışmak zorundaydılar. Müzikte çılgınca duygular içeriyor ve bu da hayranlarının çoğuyla uyuşuyor.

2. Dürüstlük
Grubun üyeleri, kendileri hakkında konuşurken oldukça dürüst olurlar. Suga, önceki aşamasında depresyonda olduğunu ve daha önceki sahne isminin Agust D.'nin kaydettiği mixtapes'lerde şarkıcı olarak hitap ettiğini söylemekten çekinmedi.

V-Live canlı akış platformundaki bir görünümde RM, yabancı medyayla yapılan röportajlarda İngilizce konuşmasından sorumlu olduğu için "çok korktu ve endişeli" olduğunu itiraf etti.

Yazar Kim Sung-chul, "BTS, yalnızca TV'de görülebilen pop idoller" yerine "sosyal medya aracılığıyla bağlanan arkadaşlar" imajına sahip olan "Bu Bangtan DNA" adlı kitabında yazmıştı. büyüme ve gelişme, birilerinin ailesi gerçekten bir şey gerçekleştirdiğinde olduğu gibi aynı etkiye sahiptir. "(Grup ayrıca" Bangtan "olarak anılır.)

3. Çaba
Grubun müzik videolarına ve performanslarına ek olarak, grup kendi hayranları için şarkı kapaklarının yanı sıra piyasaya sürülmemiş parçaları da yüklemektedir. Tüm üyeler, Bangtan Bomb'a yükledikleri günlük hayatlarını, YouTube kanalı Bangtan TV'de paylaşmakta oldukça aktifler.

Videolarıyla hayranları onları, bir televizyon programında görünmelerini beklemek zorunda kalmadan şarkıcıların neler yaptığını görebilirler.

4. Dijital yerli
Yedi üyenin her biri dijital yerli insanlar yani dijital cihazları yetişkinler olarak öğrenmekten çok, dijital çağda büyüdükleri anlamına geliyor. Dolayısıyla, bunların her biri canlı olarak kendi başlarına video akışı başlatmakta tamamen rahatlar. Jungkook, Jimin'in üç dakikalık ve 40 saniyelik uzunluğundaki bir video klibi bile ikisi Japonya'ya gittiğinde yükledi bu film kendisi tarafından tamamen filme alındı ​​ve düzenlendi.

5. Teklik
Her gün canlı videolarla yedi kişinin kişilikleri ortaya çıkıyor. Tercih ettikleri müzik stilleri, şarkı sözlerinin yazılması ve şarkılarının melodilerinin bestelenmesi süreciyle gösterilir.

Bangtan Bombası kanalına ve sosyal medyaya daha fazla içerik yüklemeye başladıklarından her üyenin şahsiyeti daha netleşti. V sık sık bir film kamerasıyla resim çekmeye olan sevgisinden bahsediyor ve Jungkook sık sık en sevdiği müzisyenlerini Twitter'da tanıtıyor. Jin zaman zaman, YouTube sayfasındaki kanallardan birisi olan "EAT Jin!" Adlı şovu için canlı yayın başlatıyor ve ne yediğini gösterir.

6. Çok Katlı Hikaye Anlatımı
Grubun başarısı, küçük bir ajansdan bir çocuk grubu oldukları gerçeğini göz önüne alarak alışılmadık bir konudur. Dünya çapında yaygınlaşıncaya kadar sadece K-pop endüstrisinde çalışan küçük bir ajansın pek çok grubundan biriydi. Sıra dışı başarılarından dolayı, anlatacakları birçok hikayeleri var, en iyi, Hermann Hesse romanından "Demian" ın ilham alan ikinci albümü "Wings" de görüldü.

UCLA Tiyatro, Sinema ve Televizyon Okulu'ndan Prof. Kim Suk-young, "[Albüm] klasik edebiyat ve filmleri kucaklayan klasik yönlere sahip" açıklamasında bulundu.

Grubun içeriğinin bir kısmı geçmişle bağlantılıdır veya geleceği öngörmektedir. Geçen Mayıs ayında Jin, "Smeraldo" başlığıyla birlikte bir buket tutan bir resmini tweet yaptı ve bu, İtalyan bir kelimedir ve zümrüt haline dönüşmektir. Hayranlar, tweet'in grubun yaklaşan dönüşüne işaret ettiğini hemen anladı.

Amerikan müzik dergisi Rolling Stone, "BTS, mitolojilerini albümleri etrafında kuruyor" dedi.

7. Bağış
Grubun sahip olduğu birkaç hedef arasında biri de "olumlu etki yaratmak" tır. "Love Myself" küresel kampanyası buna güzel bir örnektir. Kampanya, Birleşmiş Milletler Çocuk Fonu (Unicef) ile grubun şiddete karşı konuşmak için kullandığı bir ortaklıktır. İki yıllık bağış toplama programıdır ve "Love Yourself" albüm serisinin satışlarının yüzde 3'ü kampanyaya sunulmaktadır. Grup ayrıca Unicef'in #IDviolence programına 500 milyon Won (470,000 $) bağışta bulunma sözü de vermiştir.

all world BTS

[Resim: Z9N0E0.gif]
Cevapla
#2
English

[Resim: 9m4ZO5.jpg]
BTS received the Album of the Year award on the second day of the two-day Golden Disc Awards held on Jan. 12 for their album “Love Yourself: Her.” From left: V, Jin, Jungkook, Suga, RM, Jimin, and J-Hope. [ILGAN SPORTS]
[Resim: W7n35m.jpg]
From left: BTS fans celebrate after buying BTS items in New York’s Times Square in December 2017; supporters sing along during the group’s performance on “The Ellen DeGeneres Show” in November 2017; members of the group hold cards made by fans at a recent concert. [TWITTER, YOUTUBE]
[Resim: 9m4ZM8.jpg]

K-pop sensation BTS recently wrapped up its fourth official global fan meeting which brought together more than 40,000 fans at the Gocheok Sky Dome in Guro District, western Seoul. During the three-hour gathering, the seven boys shared their happiest memories with their fans, who are known as ARMY. At the end of the event, members shared how grateful they are to be able to perform in front of their fans and added, “When we look at the BTS ARMY, we feel so happy, loved and inexplicably thankful.”

The group always shares how gratified they are of their supporters and how they wish to be connected with their fans. When they are not in front of the cameras, they turn on their smartphones and share what they are doing at the moment. Unlike other top stars who are eager to protect their private lives, the group’s seven members are not afraid to show off personal moments to their fans.

Over the years, the group has worked to eliminate the walls that stand between them and the BTS ARMY. Fans feel like they are always connected, and the group enjoys being so.

After performing at the American Music Awards last year, they could have gone to a fancy party by themselves, but instead, they immediately returned to their hotel room and attributed the success of their performance to the ARMY. Not only they are skilled, but they try to remain humble.

The group’s agency, Big Hit Entertainment, doesn’t do the math over whether the television programs they appear on are popular or not, but instead only care about the quality of their appearance itself, because they know that the group’s fans will follow the clips online wherever they are in the world. Fans volunteer to do translations of their appearances into to Russian, Chinese, Japanese and many more other languages.

As of Jan. 18, BTS has accumulated 12.02 million Twitter followers, 5.96 million Facebook likes and 5.8 million subscribers to their Bangtan TV channel on YouTube. The accumulated views of the footage the group has uploaded until now has surpassed 8.5 billion worldwide.

Experts say that the group has made the most out of living in a connected world. Through the group’s music videos and their daily updates on social media, fans living abroad have been able to connect with the group in a way that they never have been able to before.

K-pop has long been regarded for its pretty faces, addictive melodies and exciting dance moves. With the addition of the BTS members’ social media prowess, the group has been able to differentiate themselves in a highly competitive market and appeal to fans outside of Korea, which was part of the original marketing strategy of the group’s agency.

Bang Si-hyuk, CEO of the agency said in a 2016 interview with JoongAng Ilbo, an affiliate of the Korea JoongAng Daily, “Fans are very valuable people. Knowing how much love and affection they give the group, it doesn’t make sense if we don’t reward them.” RM, the leader of the group, also said, “[Because we know that fans like to see more of us,] we make content for many social media platforms, such as YouTube, Twitter and Instagram.”

In fact, through various social media platforms including Twitter, Facebook, YouTube and Naver V-Live, they share almost every part of their lives, such as which clothes they put on, the food they eat and what they do in their free time.

Professor Lee Jae-guk of the Department of Journalism and Mass Communication at Sungkyunkwan University said, “More exposure to the public is a way to grow and enhance the group’s fandom. If the public sees the singers often, they will become more familiar and liked.”

Several experts analyzed the success of BTS and pointed to the active use of social media as the most significant contributor.

Seven Success Factors of BTS

1. Empathy
All of the group’s seven members were all born outside of the Seoul metropolitan area, and faced difficulties during their training period. Without the support of powerful agencies like SM, YG or JYP Entertainment, they were not guaranteed success, and had to work hard in order to achieve their goals. They include desperate emotions in the music, which resonate with many of their fans.

2. Honesty
The members of the group are quite honest when it comes to talking about themselves. Suga addressed depression during his early stages as a singer on mixtapes that he recorded under his previous stage name, Agust D.

In an appearance on the V-Live streaming platform, RM confessed that he was “very scared and quite anxious,” mainly because he was responsible for speaking English during interviews with foreign media.

Author Kim Sung-chul has written in his book “This is Bangtan DNA” that, “BTS has the image of ‘friends that are connected through social media’ instead of ‘pop idols that can only be seen on TV.’ Therefore, their growth and development has the same effect as when someone’s family actually achieves something.” (The group also is referred to as “Bangtan” in Korea.)

3. Diligence
In addition to their music videos and performances, the group uploads self-produced tracks that have not been released as well as cover songs for their fans. All of the members are quite active in sharing their daily lives, which they upload on Bangtan Bomb on their YouTube channel Bangtan TV.

Through their videos, fans can see what the singers are up to without having to wait for them to appear on a television program.

4. Digital natives
Each of the seven members are digital natives, meaning that they grew up in the digital age, rather than learning to use digital devices as adults. Hence, each one of them is totally comfortab to start live streaming videos on their own. Jungkook even uploaded a three-minute-and-40-second-long video clip of Jimin when the two went to Japan, which was completely filmed and edited by himself.

5. Uniqueness
Through everyday live videos, the personalities of the seven members emerge. Their preferred music styles are revealed by showing the process of writing the lyrics and composing the melodies of their songs.

The personalities of each member became even clearer as they started to upload more content onto the Bangtan Bomb channel and social media. V frequently talks about his love for taking pictures with a film camera and Jungkook often introduces some of his favorite musicians on Twitter. Jin occasionally goes live for his show “EAT Jin!” which is one of the channels on their YouTube page, and shows off what he is eating.

6. Multilayer storytelling
The success of the group is unconventional considering the fact that they are a boy group from a smaller agency. Until they became popular worldwide, they were just one of the many groups from a minor agency working in the K-pop industry. Because of their unusual success, they have many stories to tell - best seen on their second album “Wings,” which was partially inspired by the Hermann Hesse novel “Demian.”

Prof. Kim Suk-young of the UCLA School of Theater, Film and Television said, “[The album] has classical aspects that embrace classical literature and movies.”

Some of the group’s content is connected to the past or foreshadows the future. Last May, Jin tweeted a picture of him holding a bouquet along with the caption “Smeraldo,” which is an Italian word that translates to emerald. Fans figured out that the tweet was alluding to the upcoming return of the group.

American music magazine Rolling Stone noted that, “BTS builds mythologies around their albums.”

7. Donation

Among several objectives that the group has, one is “to give positive influence.” The “Love Myself” global campaign is one example. The campaign is a partnership with the United Nations Children’s Fund (Unicef) that the group is using to speak out against violence. It is a two-year fundraising program, and 3 percent of sales from the “Love Yourself” album series are provided to the campaign. The group also pledged to donate 500 million won ($470,000) to Unicef’s #ENDviolence program.

BY KO JUNG-AE, PARK SUNG-HOON AND PARK MIN-JE [[email protected]]

Kaynak / Source
all world BTS

[Resim: Z9N0E0.gif]
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi