yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Moon Is... the Sun's Dream / 달은... 해가 꾸는 꿈 (1992)
#1


The Moon Is... the Sun's Dream / 달은... 해가 꾸는 꿈 (1992)

[Resim: 48084.jpg]

Yönetmen: Park Chan-wook
Yapımcı: Go Sun-jong
Im Jin-gyu
Senaryo: Kim Yong-tae
Park Chan-wook
Müzik: Sin Jae-hong
Sinematografi: Park Seung-bae
Kurgu: Kim Hee-su
Yayınlanma Tarihi: 29 Subat 1992
Süre: 103 dk.

Özet
Mu-hoon, Busan'daki bir haydut, Ha-young'un üvey kardeşi ve başarılı bir fotoğrafçıdır. Mu-hoon, patronun metresi Eun-joo ile aşk macerası yaşarken yakalandığında, Eun-joo iki çete üyesi ile paraları alıp kaçar. Çok geçmeden yakalanırlar, fakat Mu-hoon kaçar. Eun-joo ceza olarak onun yüzüne bir yara açar ve fuhuş çetesine satar. Bir sene sonra, Mu-hoon Ha-young'un stüdyosunda Eun-joo'nun fotoğrafını bulur, fakat onu kurtarması mümkün olmamasına rağmen, sonunda çete tarafından izlenir. Eun-joo'nun ölümü ile tehdit edilince, Mu Hoon adam öldürme işini kabul eder, fakat hedefin onun en iyi arkadaşı Man-soo olduğunu da keşfeder.

Oyuncular
Lee Seung-cheol
Na Hyeon-hee
Song Seung-whan
Bang Eun-hee
Lee Ki-yeol
Kim Dong-soo
Park Jun-young
Im Yun-gyu
Park Jong-sel
Kim Yea-ryeong

Çeviri: ..::TuBiS::..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

English

Directed: Park Chan-wook
Produced: Go Sun-jong
Im Jin-gyu
Written: Kim Yong-tae
Park Chan-wook
Music: Sin Jae-hong
Cinematography: Park Seung-bae
Editing: Kim Hee-su
Release date(s): February 29, 1992
Running time: 103 min.

Plot
Mu-hoon, a gangster in Busan, is the half brother of Ha-young, a successful photographer. When Mu-hoon is caught having an affair with his boss' mistress, Eun-joo, the two run off with their organization's money. They are soon caught, but although Mu-hoon escapes, Eun-joo is given a scar on her cheek as punishment, and sold into prostitution. A year later, Mu-hoon finds a photograph of Eun-joo in Ha-young's studio, but although he is able to rescue her, he is eventually tracked down by the mob. Threatened with Eun-joo's death, Mu-hoon accepts a job to kill a man, only to discover that his target is in fact his best friend, Man-soo.

Cast
Lee Seung-cheol
Na Hyeon-hee
Song Seung-whan
Bang Eun-hee
Lee Ki-yeol
Kim Dong-soo
Park Jun-young
Im Yun-gyu
Park Jong-sel
Kim Yea-ryeong

Source: wikipedia.org
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you
Never without your love

Cevapla
#2

[Resim: 48089.jpg]

[Resim: 48087.jpg]

[Resim: 48088.jpg]

[Resim: 48085.jpg]

[Resim: 48086.jpg]

So I'm never gonna dance again
The way I danced with you
Never without your love

Cevapla
#3

[Resim: 48092.jpg]

[Resim: 48093.jpg]

[Resim: 48090.jpg]

[Resim: 48091f.jpg]

[Resim: 79783468.jpg]
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you
Never without your love

Cevapla
#4


[Resim: 31287544.jpg]

[Resim: 59619877.jpg]

[Resim: 36414636.jpg]

[Resim: 46539172.jpg]
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you
Never without your love

Cevapla
#5
Güzele benziyor. Seyretmek lazim. Smile Paylasim için tesekürler.
[Resim: emperorofthesea.png]
Cevapla
#6
Konu ve çeviri için tesekkürler Tubacigim. Opucuk
Gerçekten güzel bir filme benziyor. Degisik. Biggrin

Cevapla
#7
paylasim için tesekkürler Smile
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: