29-10-2013, Saat: 12:30
(Son Düzenleme: 29-10-2013, Saat: 12:34, Düzenleyen: pirinçtopları.)
Piggy Dolls (피기돌스)
![[Resim: v3yj.jpg]](http://imageshack.us/a/img560/4058/v3yj.jpg)
Piggy Dolls (피기돌스) 2011 yılında Winning InSight altında çıkış yapan 3 üyeli Kore kız pop grubudur. Grup güçlü vokallerden oluşan kilolu bir grup olarak tanıtılsa da onların ilk mini albümülerinin yayınlanmasından sonra, üçlü geri dönüşleri için ortak 52 kg kiloya düştüler. Eylül 2013'te, grubun piyasaya asıl çıkış zamanı değiştirildi.
Çeviren: nobia
Üyeler
Kang Eun Young
Lee Eun Young
Lee Ji Young
Eski Üyeler
Park Ji Eun
Kim Min Sun
Lee Ji Yeon
English
Piggy Dolls (피기돌스) is a Korean pop three-member girl group that debuted in 2011 under Winning InSight. The group was introduced as an overweight group with powerful vocals; however, after the release of their debut mini-album, the trio lost a combined weight of 52kg for their comeback. In September 2013, the original line-up of the group was replaced.
Members
Kang Eun Young
Lee Eun Young
Lee Ji Young
Former Members
Park Ji Eun
Kim Min Sun
Lee Ji Yeon
Kaynak / Source
Piggy Dolls (피기돌스) Old Thread // Piggy Dolls (피기돌스) Eski Konu
[Click For Directions // Yönlendirme İçin Tıklayın]
![[Resim: v3yj.jpg]](http://imageshack.us/a/img560/4058/v3yj.jpg)
Piggy Dolls (피기돌스) 2011 yılında Winning InSight altında çıkış yapan 3 üyeli Kore kız pop grubudur. Grup güçlü vokallerden oluşan kilolu bir grup olarak tanıtılsa da onların ilk mini albümülerinin yayınlanmasından sonra, üçlü geri dönüşleri için ortak 52 kg kiloya düştüler. Eylül 2013'te, grubun piyasaya asıl çıkış zamanı değiştirildi.
Çeviren: nobia
Üyeler
Kang Eun Young
Lee Eun Young
Lee Ji Young
Eski Üyeler
Park Ji Eun
Kim Min Sun
Lee Ji Yeon
English
Piggy Dolls (피기돌스) is a Korean pop three-member girl group that debuted in 2011 under Winning InSight. The group was introduced as an overweight group with powerful vocals; however, after the release of their debut mini-album, the trio lost a combined weight of 52kg for their comeback. In September 2013, the original line-up of the group was replaced.
Members
Kang Eun Young
Lee Eun Young
Lee Ji Young
Former Members
Park Ji Eun
Kim Min Sun
Lee Ji Yeon
Kaynak / Source
Piggy Dolls (피기돌스) Old Thread // Piggy Dolls (피기돌스) Eski Konu
[Click For Directions // Yönlendirme İçin Tıklayın]