09-05-2012, Saat: 2:41
(Son Düzenleme: 09-05-2012, Saat: 4:47, Düzenleyen: Gökkuşağı_Girl.)
Mirage / 밀월도 가는 길 (2011)
![[Resim: photo223045.jpg]](http://img827.imageshack.us/img827/2600/photo223045.jpg)
Yönetmen: Yang Jung-ho / 양정호
Senarist: Yang Jung-ho / 양정호
Tür: Dram - Fantezi - Gizem
Süre: 84 Dakika
Yayın Tarihi: 2012/03/08
Oyuncular
Mun Jeong-ung / 문정웅 -> Yetişkin Dong-jo (어른 동조)
Kim Chang-hwan / 김창환 -> Genç Dong-jo (어린 동조)
Sin Jae-seung / 신재승 -> Gi-jeong (기정)
Kim Tae-yoon-I / 김태윤 -> Jong-hyeok (종혁)
Kim Min-kyeong-II / 김민경 -> Young Yoo-jin, Eun-ha
Hakkında
Dong-jo metroda uyandığında hala sarhoştur. O, bahar edebiyat şenliklerinden kazandğı ödülü almak için memleketine, Incheon'a dönüş yolundadır ama çok geçmeden çantasının gitmiş olduğunu farkeder. Aniden beş parasız kalır , ödünç para almak ve eski anıları tazelemek için okuldan eski bir arkadaşını ziyaret eder. Geçmişte bitmemiş bir işi çözmek için karanlık geçmişiyle yüzleşmeye karar verir.
Çeviri: Dahlia*
~ ENGLISH ~
Director: Yang Jung-ho / 양정호
Screenplay: Yang Jung-ho / 양정호
Genre: Drama-Fantasy-Mystery
Time: 84 min
Release Date: 2012/03/08
Casts
Mun Jeong-ung / 문정웅 as Adult Dong-jo (어른 동조)
Kim Chang-hwan / 김창환 as Young Dong-jo (어린 동조)
Sin Jae-seung / 신재승 as Gi-jeong (기정)
Kim Tae-yoon-I / 김태윤 as Jong-hyeok (종혁)
Kim Min-kyeong-II / 김민경 as Young Yoo-jin, Eun-ha
Synopsis
Dong-jo wakes up on a subway still drunk. He is on his way to his hometown Incheon to receive an award from an annual spring literary contest, but he soon realizes his bag is gone. Suddenly penniless, he visits an old friend from school to borrow money and his old memories spring back. In order to resolve his unfinished business from the past, Dong-jo decides to finally face his dark past.
Kaynak / Source
![[Resim: photo223045.jpg]](http://img827.imageshack.us/img827/2600/photo223045.jpg)
Yönetmen: Yang Jung-ho / 양정호
Senarist: Yang Jung-ho / 양정호
Tür: Dram - Fantezi - Gizem
Süre: 84 Dakika
Yayın Tarihi: 2012/03/08
Oyuncular
Mun Jeong-ung / 문정웅 -> Yetişkin Dong-jo (어른 동조)
Kim Chang-hwan / 김창환 -> Genç Dong-jo (어린 동조)
Sin Jae-seung / 신재승 -> Gi-jeong (기정)
Kim Tae-yoon-I / 김태윤 -> Jong-hyeok (종혁)
Kim Min-kyeong-II / 김민경 -> Young Yoo-jin, Eun-ha
Hakkında
Dong-jo metroda uyandığında hala sarhoştur. O, bahar edebiyat şenliklerinden kazandğı ödülü almak için memleketine, Incheon'a dönüş yolundadır ama çok geçmeden çantasının gitmiş olduğunu farkeder. Aniden beş parasız kalır , ödünç para almak ve eski anıları tazelemek için okuldan eski bir arkadaşını ziyaret eder. Geçmişte bitmemiş bir işi çözmek için karanlık geçmişiyle yüzleşmeye karar verir.
Çeviri: Dahlia*
~ ENGLISH ~
Director: Yang Jung-ho / 양정호
Screenplay: Yang Jung-ho / 양정호
Genre: Drama-Fantasy-Mystery
Time: 84 min
Release Date: 2012/03/08
Casts
Mun Jeong-ung / 문정웅 as Adult Dong-jo (어른 동조)
Kim Chang-hwan / 김창환 as Young Dong-jo (어린 동조)
Sin Jae-seung / 신재승 as Gi-jeong (기정)
Kim Tae-yoon-I / 김태윤 as Jong-hyeok (종혁)
Kim Min-kyeong-II / 김민경 as Young Yoo-jin, Eun-ha
Synopsis
Dong-jo wakes up on a subway still drunk. He is on his way to his hometown Incheon to receive an award from an annual spring literary contest, but he soon realizes his bag is gone. Suddenly penniless, he visits an old friend from school to borrow money and his old memories spring back. In order to resolve his unfinished business from the past, Dong-jo decides to finally face his dark past.
Kaynak / Source