12-04-2013, Saat: 17:54
Kring Kumho Culture Complex --- Kring Kumho Kültür Kompleksi
![[Resim: 99158248.jpg]](http://img812.imageshack.us/img812/6408/99158248.jpg)
Mimarlar: Unsangdong Mimarları
Yer: 968-3, Daechi-dong, Gangnam, Seoul, Kore
Arsa Alanı: 4,110.9 metre kare
İnşaattaki Alan: 2,153.58 metre kare
Gros Kullanım Alanı: 7,14453 metre kare
Tasarlandığı Dönem: Nisan 2007- Temmuz 2008
Fotoğrafçılık: Unsangdong Mimarlar Birliği
Biz Unsangdong Mimarları olarak mimari için yabancı yaklaşımın olmasını öneriyoruz ki Kring Kumho Kültür Mekanı da buna örnektir. Marka stratejimiz, sadece parasal varlıklar yaratmak için bir araç olarak kullanmak değildir, kar amacı gütmeyen kuruluşlar tarafından istihdam etmek için yeniden doğmuş ve durmaksızın gelişme göstermiştir. Marka pazarlama için şimdilerde yararlı bir araç olan mekansal kavram adı altında yepyeni bir bölge yeniden kategorize edilir. Biz yeni markalara, yeni modellere odaklanmak istiyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve arzularını karşılamak için doğrudan bir araç olarak kullanılacak bu mekan kar amacı gütmeyen kuruluşlarca her türlü pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmekte ayrıca bu alan marka imajını yeniden tasarlayarak müşterilerine mekansal bir deneyim sunmaktadır.
![[Resim: 90768301.jpg]](http://img13.imageshack.us/img13/1485/90768301.jpg)
Mekan, hem mekansal tasarımı olarak hem de şirketler ve tüketiciler arasındaki iletişimi kolaylaştırmak için bir araç olarak imajını güçlendiriyor, önceki sadece müşteri davranışlarını göz önünde bulunduran bir yer sağlama rolüne karşı çıkılmıştır. Marka kimliği ile bu mekan tasarımını anlayabilirsiniz.
![[Resim: 72004931.jpg]](http://img203.imageshack.us/img203/6638/72004931.jpg)
Marka alanı, sadece tüketicilere o ortamda ya da mekanda marka görüntüleri sunmakla son bulmuyor. Jean Baudrillard için ürün ya da malın tüketimini belirten kullanım değerleri tüketimi önenererek kendisini sınırlayamaz, tüketim temelleri mutluluk, huzur, başarı, bolluk, güç, otorite ve modernize de dahil olmak üzere sosyal ve kültürel ihtiyaçları tatmin etmelidir. İnsanlar ürünleri satın alırken yaşam standartlarını yükseltmek, aynı zamanda sosyal statü ve yetki kazanmak için tüketir. Sosyal sürecin bu dizi olayları sayesinde tüketimde verimlilik oluşur.
![[Resim: 81631868.jpg]](http://img543.imageshack.us/img543/2756/81631868.jpg)
Amacımız şirket ve tüketiciler arasındaki iletişimi kolaylaştırmak için kodlar oluşturmak amacıyla mimari bir yapı inşa etmek ve bir mimari kimlik katmaktır. Bu binayı oluşturmak için oluşturduğumuz yaklaşım geleneksel yöntemlerden farklıdır. Kentsel bir heykel oluşturmak amacıyla birleşik alan oluşturuldu. Kumho E & C Şirketi yenilikçi isteklerde bulundu sıra dışı marka simgesi oluşturmak için farklı projeler önerdi ve bu yaklaşımı mimari tasarım çalışmalarına dönüştü.
![[Resim: 81686681.jpg]](http://img803.imageshack.us/img803/5755/81686681.jpg)
Kumho E & C'nin marka imajı mimariyi şekillendirme sürecinde marka kimliğine dönüştü. Kumho marka olma başlangıcı noktasında 'uyum' a vurgu yaptı. Doğanın çeşitli unsurlarını toplamak, şehir yaşamıyla uyumluluk sağlamak istedik ve kısa sürede şehrin dışarısından bir yankı ve dalgalanma olmasının özünde uyum vardır.
![[Resim: 25923397.jpg]](http://img827.imageshack.us/img827/9006/25923397.jpg)
Şehre dev bir görüntü yansıtırken, şehrin enerjisini emiyor. Bunun gece ve gündüz bir anıt ve özellikle Karanlık olduğunda aydınlatma heykeli olmasını istedik. Ayrıca içerisine girildiğinde saf bir mekan vardır ve tüm kültürel program türlerini barındırır. Mekansal olarak gerçeküstücülük elde edilmiş temiz beyaz mekan performanslar için bir sahne görevi yapmaktadır. Birleştirilmiş alan iletişim kurmak için çeşitli olanakları içeren, yenilikleri barındıran özelliğiyle programlar için önerilebilir.
![[Resim: 57508812.jpg]](http://img834.imageshack.us/img834/2457/57508812.jpg)
'Ürün olarak mimarlık', eğer yeni bir kültür, toplum ve mimari pazar oluşacaksa bununla birlikte kültürel bir grup oluşturmak için bir fırsat olarak ufkunuzu genişletmek için başka bir yol olabilir.
![[Resim: 67743388.jpg]](http://img20.imageshack.us/img20/8472/67743388.jpg)
***Kaynak***
Çeviri: First Genius
![[Resim: 99158248.jpg]](http://img812.imageshack.us/img812/6408/99158248.jpg)
Mimarlar: Unsangdong Mimarları
Yer: 968-3, Daechi-dong, Gangnam, Seoul, Kore
Arsa Alanı: 4,110.9 metre kare
İnşaattaki Alan: 2,153.58 metre kare
Gros Kullanım Alanı: 7,14453 metre kare
Tasarlandığı Dönem: Nisan 2007- Temmuz 2008
Fotoğrafçılık: Unsangdong Mimarlar Birliği
Biz Unsangdong Mimarları olarak mimari için yabancı yaklaşımın olmasını öneriyoruz ki Kring Kumho Kültür Mekanı da buna örnektir. Marka stratejimiz, sadece parasal varlıklar yaratmak için bir araç olarak kullanmak değildir, kar amacı gütmeyen kuruluşlar tarafından istihdam etmek için yeniden doğmuş ve durmaksızın gelişme göstermiştir. Marka pazarlama için şimdilerde yararlı bir araç olan mekansal kavram adı altında yepyeni bir bölge yeniden kategorize edilir. Biz yeni markalara, yeni modellere odaklanmak istiyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve arzularını karşılamak için doğrudan bir araç olarak kullanılacak bu mekan kar amacı gütmeyen kuruluşlarca her türlü pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmekte ayrıca bu alan marka imajını yeniden tasarlayarak müşterilerine mekansal bir deneyim sunmaktadır.
![[Resim: 90768301.jpg]](http://img13.imageshack.us/img13/1485/90768301.jpg)
Mekan, hem mekansal tasarımı olarak hem de şirketler ve tüketiciler arasındaki iletişimi kolaylaştırmak için bir araç olarak imajını güçlendiriyor, önceki sadece müşteri davranışlarını göz önünde bulunduran bir yer sağlama rolüne karşı çıkılmıştır. Marka kimliği ile bu mekan tasarımını anlayabilirsiniz.
![[Resim: 72004931.jpg]](http://img203.imageshack.us/img203/6638/72004931.jpg)
Marka alanı, sadece tüketicilere o ortamda ya da mekanda marka görüntüleri sunmakla son bulmuyor. Jean Baudrillard için ürün ya da malın tüketimini belirten kullanım değerleri tüketimi önenererek kendisini sınırlayamaz, tüketim temelleri mutluluk, huzur, başarı, bolluk, güç, otorite ve modernize de dahil olmak üzere sosyal ve kültürel ihtiyaçları tatmin etmelidir. İnsanlar ürünleri satın alırken yaşam standartlarını yükseltmek, aynı zamanda sosyal statü ve yetki kazanmak için tüketir. Sosyal sürecin bu dizi olayları sayesinde tüketimde verimlilik oluşur.
![[Resim: 81631868.jpg]](http://img543.imageshack.us/img543/2756/81631868.jpg)
Amacımız şirket ve tüketiciler arasındaki iletişimi kolaylaştırmak için kodlar oluşturmak amacıyla mimari bir yapı inşa etmek ve bir mimari kimlik katmaktır. Bu binayı oluşturmak için oluşturduğumuz yaklaşım geleneksel yöntemlerden farklıdır. Kentsel bir heykel oluşturmak amacıyla birleşik alan oluşturuldu. Kumho E & C Şirketi yenilikçi isteklerde bulundu sıra dışı marka simgesi oluşturmak için farklı projeler önerdi ve bu yaklaşımı mimari tasarım çalışmalarına dönüştü.
![[Resim: 81686681.jpg]](http://img803.imageshack.us/img803/5755/81686681.jpg)
Kumho E & C'nin marka imajı mimariyi şekillendirme sürecinde marka kimliğine dönüştü. Kumho marka olma başlangıcı noktasında 'uyum' a vurgu yaptı. Doğanın çeşitli unsurlarını toplamak, şehir yaşamıyla uyumluluk sağlamak istedik ve kısa sürede şehrin dışarısından bir yankı ve dalgalanma olmasının özünde uyum vardır.
![[Resim: 25923397.jpg]](http://img827.imageshack.us/img827/9006/25923397.jpg)
Şehre dev bir görüntü yansıtırken, şehrin enerjisini emiyor. Bunun gece ve gündüz bir anıt ve özellikle Karanlık olduğunda aydınlatma heykeli olmasını istedik. Ayrıca içerisine girildiğinde saf bir mekan vardır ve tüm kültürel program türlerini barındırır. Mekansal olarak gerçeküstücülük elde edilmiş temiz beyaz mekan performanslar için bir sahne görevi yapmaktadır. Birleştirilmiş alan iletişim kurmak için çeşitli olanakları içeren, yenilikleri barındıran özelliğiyle programlar için önerilebilir.
![[Resim: 57508812.jpg]](http://img834.imageshack.us/img834/2457/57508812.jpg)
'Ürün olarak mimarlık', eğer yeni bir kültür, toplum ve mimari pazar oluşacaksa bununla birlikte kültürel bir grup oluşturmak için bir fırsat olarak ufkunuzu genişletmek için başka bir yol olabilir.
![[Resim: 67743388.jpg]](http://img20.imageshack.us/img20/8472/67743388.jpg)
***Kaynak***
Çeviri: First Genius
Seher Seheri'ni çook seviyor ama belki Seher Seheri'ni daha çok seviyordur. xD --- yongseng