yukari
Anket Korea-Fans 2013 K-Pop Best Performance of The Week (July 4) / Haftanın Performansı
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
A-JAX - Insane
5.00%
1 5.00%
Ailee - U & I
15.00%
3 15.00%
K-HUNTER - I will be a star
0%
0 0%
TAHITI - Love Sick
0%
0 0%
Henry - Trap
20.00%
4 20.00%
Son Seung Yeon Feat. MC Sniper - I'm Not Crazy
0%
0 0%
BESTie - Pitapat
0%
0 0%
say yes - Feel good
0%
0 0%
Yoo Seong Eun - Be OK
0%
0 0%
Girl's Day - Female President
5.00%
1 5.00%
BEAST - I'm Sorry
0%
0 0%
Koyote - Hollywood
0%
0 0%
BTS - We Are Bulletprof PT.2
10.00%
2 10.00%
Lush - Miserable
0%
0 0%
Jewelry - Hot & Cold
0%
0 0%
Crayon Pop - Bar Bar Bar
0%
0 0%
BEAST - Intro + Shadow
15.00%
3 15.00%
f(x) - Rum Pum Pum Pum
10.00%
2 10.00%
Lee Jung Hyun - V
0%
0 0%
Infinite - Destiny
20.00%
4 20.00%
Toplam: 20 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korea-Fans 2013 K-Pop Best Performance of The Week (July 4) / Haftanın Performansı
#1
Korea-Fans 2013 K-Pop Best Performance of The Week (July 4)

Haftanın Performansı



(5 Oy Kullanma Hakkınız Var) / (Use 5 Votes)


ADİL BİR OYLAMA İÇİN LÜTFEN PERFORMANSLARI İZLEYİNİZ.
Please Watch The Performance For A Fair Voting.



A-JAX - Insane



http://www.youtube.com/watch?v=iR4PXKrXvAE


Ailee - U & I



http://www.youtube.com/watch?v=C4feviPowWg


K-HUNTER - I will be a star



http://www.youtube.com/watch?v=AYQ_-CV3yts


TAHITI - Love Sick



http://www.youtube.com/watch?v=d9-VHJtQEGU


Henry - Trap



http://www.youtube.com/watch?v=P0-UU4I8aHA


Son Seung Yeon Feat. MC Sniper - I'm Not Crazy



http://www.youtube.com/watch?v=H_DmkHPZhdM


BESTie - Pitapat



http://www.youtube.com/watch?v=5bjtFWAjhGE


say yes - Feel good



http://www.youtube.com/watch?v=_NDyGiPcYTI


Yoo Seong Eun - Be OK



http://www.youtube.com/watch?v=Vo4014tnwR8


Girl's Day - Female President



http://www.youtube.com/watch?v=qjS7Psu9yqI


BEAST - I'm Sorry



http://www.youtube.com/watch?v=OI6swoKrVko


Koyote - Hollywood



http://www.youtube.com/watch?v=-dk5B33rLwY


BTS - We Are Bulletprof PT.2



http://www.youtube.com/watch?v=LdFz1olZHwc


Lush - Miserable



http://www.youtube.com/watch?v=1_KZoivkAIs


Jewelry - Hot & Cold



http://www.youtube.com/watch?v=5UGnf5tI3eE


Crayon Pop - Bar Bar Bar



http://www.youtube.com/watch?v=7u9EoLkbsbM


BEAST - Intro + Shadow



http://www.youtube.com/watch?v=2fqXDIAMSPs


f(x) - Rum Pum Pum Pum



http://www.youtube.com/watch?v=aD3lbjjWlRc


Lee Jung Hyun - V



http://www.youtube.com/watch?v=aWG3UPHVhUU


Infinite - Destiny



http://www.youtube.com/watch?v=1LLOvq_qqd8
[Resim: 2j36.gif]

...
www
#2
Oylarımı kullandım. Onay

Anket için teşekkürler. Smile
#3
Bu hafta 4 oy ile "Infinite - Destiny" ve "Henry - Trap" birinci olmuştur.
Anketi açan arkadaşımıza ve katılanlara teşekkürler...




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi