yukari
Anket Korea-Fans 2013 Best Single of The Week (March 3) / Haftanın Single Parçası
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
CROSS GENE - Shooting Star (Asia Limited Edition)
23.33%
7 23.33%
Khan - Leave You Alone
10.00%
3 10.00%
Hwang Min Woo - Show+Time
10.00%
3 10.00%
Urban Space - Another Love
10.00%
3 10.00%
GLAM – In Front of The Mirror
20.00%
6 20.00%
Lee Min Ki - Those Days I had With You
26.67%
8 26.67%
Toplam: 30 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korea-Fans 2013 Best Single of The Week (March 3) / Haftanın Single Şarkısı
#11
CROSS GENE - Shooting Star (Asia Limited Edition),
GLAM – In Front of The Mirror,
Lee Min Ki - Those Days I had With You. Onay
2006-2018 ♕ KINGS ♕ BIGBANG ♕
www
#12
Khan - Leave You Alone Smile Teşekkürler Biggrin
Biricik Askerim Hemen Dön! :'(
♥ SE7EN ♥
I'm A Lucky 7
www




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi