K-F Istanbul 6th Year Exclusive Meeting (Sponsored by Korea Tourism Organization)
K-F Istanbul 6. Yıl Özel Buluşması (Sponsor Korea Tourism Organization)
![[Resim: 24236971.png]](http://img96.imageshack.us/img96/3312/24236971.png)
Korea-Fans'lılar,
Sizler için düşündük, taşındık ve K-POP günü yapmaya karar verdik.
KTO'nun büyük desteğiyle bilgi ve eğlence dolu bir gün yaşamaya hazır mısınız?
Program:
*13:30-14:00 (Korea Tourism Organization) KTO Tanıtımı
*14:00-14.45 (Generations of Adventure) GOA Kore tanıtımı, merak edilenler
*14:45-15:00 Sorularımız
*15:00-18:00 K-POP Parti - Dans, müzik, eğlence
Tarih / Date: 27 Ocak 2013, Pazar / Jan 27, 2013 Sunday
Saat / Time: 13:00 - 18:00 / 01:00 - 06:00 pm
Yer / Place: The Green Park Hotel Taksim
Adres / Address: Abdülhak Hamit Cad. No:34 34437 Taksim / İstanbul
Kontenjan / Quota: 100 kişi/people
Basvuru / Application: february
E-mail: [email protected]
Katılımcıların isim-soyad, varsa forum kullaıcı adı, cep telefonu numarası ve misafirlerinin isim-soyad bilgilerini
[email protected]'e bildirmeleri rica olunur.
Not: Sadece listede adı olanlar içeri alınacaktır. Girişte kontrol edilecektir.
Etkinlik ücretsizdir.
İçecek ve aparatifler ikram edilecektir.
![[Resim: koreatourismorganizatio.png]](http://img441.imageshack.us/img441/6152/koreatourismorganizatio.png)
Dear Korea-Fans Member.
We thought for you, we decided to make have moved on Kpop day.
A day full of information and entertainment with the big support of the KTO Are you ready to live?
Program:
*13:30-14:00 Introduction of Korea Tourism Organization.
*14:00-14.45 Introduction of Generations of Adventure and have been wondering.
*14:45-15:00 Questions.
*15:00-18:00 K-POP Party -Dance, music and entertainment.
Participants are due to give their names-surnames, forum nicknames (if they have), mobile phone numbers and their guest' e-mail to [email protected]
P.S.: Only those on the list will be taken in. Will be checked entry.
The event is free.
Free finger food and beverages will be served.
![[Resim: adszgfa.png]](http://img687.imageshack.us/img687/4895/adszgfa.png)
Katılacaklar / Participants
KONTENJANIMIZ DOLMUŞTUR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.
K-F Istanbul 6. Yıl Özel Buluşması (Sponsor Korea Tourism Organization)
![[Resim: 24236971.png]](http://img96.imageshack.us/img96/3312/24236971.png)
Korea-Fans'lılar,
Sizler için düşündük, taşındık ve K-POP günü yapmaya karar verdik.
KTO'nun büyük desteğiyle bilgi ve eğlence dolu bir gün yaşamaya hazır mısınız?
Program:
*13:30-14:00 (Korea Tourism Organization) KTO Tanıtımı
*14:00-14.45 (Generations of Adventure) GOA Kore tanıtımı, merak edilenler
*14:45-15:00 Sorularımız
*15:00-18:00 K-POP Parti - Dans, müzik, eğlence
Tarih / Date: 27 Ocak 2013, Pazar / Jan 27, 2013 Sunday
Saat / Time: 13:00 - 18:00 / 01:00 - 06:00 pm
Yer / Place: The Green Park Hotel Taksim
Adres / Address: Abdülhak Hamit Cad. No:34 34437 Taksim / İstanbul
Kontenjan / Quota: 100 kişi/people
Basvuru / Application: february
E-mail: [email protected]
Katılımcıların isim-soyad, varsa forum kullaıcı adı, cep telefonu numarası ve misafirlerinin isim-soyad bilgilerini
[email protected]'e bildirmeleri rica olunur.
Not: Sadece listede adı olanlar içeri alınacaktır. Girişte kontrol edilecektir.
Etkinlik ücretsizdir.
İçecek ve aparatifler ikram edilecektir.
![[Resim: koreatourismorganizatio.png]](http://img441.imageshack.us/img441/6152/koreatourismorganizatio.png)
Dear Korea-Fans Member.
We thought for you, we decided to make have moved on Kpop day.
A day full of information and entertainment with the big support of the KTO Are you ready to live?
Program:
*13:30-14:00 Introduction of Korea Tourism Organization.
*14:00-14.45 Introduction of Generations of Adventure and have been wondering.
*14:45-15:00 Questions.
*15:00-18:00 K-POP Party -Dance, music and entertainment.
Participants are due to give their names-surnames, forum nicknames (if they have), mobile phone numbers and their guest' e-mail to [email protected]
P.S.: Only those on the list will be taken in. Will be checked entry.
The event is free.
Free finger food and beverages will be served.
![[Resim: adszgfa.png]](http://img687.imageshack.us/img687/4895/adszgfa.png)
Katılacaklar / Participants
KONTENJANIMIZ DOLMUŞTUR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.