Hyundai Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Markasi
2009 Yilina Hizli Baslayan Hyundai, Ocak ayinda Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil markasi oldu!
![[Resim: newsimage24460402200918ew9.jpg]](http://img24.imageshack.us/img24/4462/newsimage24460402200918ew9.jpg)
1- Hyundai, otomobil satislarinda Ocak 2009'da 1 Numara'ya yükseldi.
2- Toplam satislarda ise pazar payi ikiye katlanarak yüzde 14 oldu.
3- Accent Era Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili oldu.
![[Resim: hyundaii10333qq3.jpg]](http://img24.imageshack.us/img24/2195/hyundaii10333qq3.jpg)
Hyundai, 2008 yili toplam satislarinda elde ettigi ikinciligin ardindan 2009 yilina hizli baslayarak Ocak ayinda Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobil Markasi oldu.
Hyundai, Ocak 2009'da Türkiye'de 2 bin 478 adet otomobil satisi gerçeklestirerek, geçtigimiz yilin ayni dönemindeki 1,665 adetlik satisini yüzde 48,8 oraninda artirmis oldu. Ikinci siradaki marka ile arasinda önemli bir fark yakalayan Hyundai, böylece yilin basinda Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil markasi unvanini elde etti.
Hyundai, Ocak 2009'da toplamda 2 bin 706 adet araç satisi gerçeklestirerek de geçtigimiz yilin ayni dönemine göre pazar payini ikiye katlayarak yüzde 14'e çikardi. Hyundai bu basarisini da, yasanilan ekonomik sikintilara ragmen ve diger markalarin aksine kombi olarak adlandirilan hafif ticari araç segmentinde bir ürünü olmadan elde etti. Türkiye çapinda marka imajini sürekli yükseltmeye devam eden Hyundai'nin en basarili modeli ise Accent Era oldu. Yüksek kalitesi, güvenligi, konforu, ekonomikligi ve performansiyla övgüleri toplayan ve geçtigimiz yil Otobil yarismasinda Türkiye'de Segmentinin En Begenilen Araci unvanini kazanan Accent Era'dan Ocak ayinda toplam 1,681 adet satildi ve Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobili oldu.
![[Resim: hyundaigetz020zn0.jpg]](http://img6.imageshack.us/img6/730/hyundaigetz020zn0.jpg)
Hyundai'nin en çok tercih edilen ikinci modeli, 388 adet ile Getz olurken, Accent Era gibi Izmit Fabrikasi'nda Türkiye ve tüm dünya için üretilen Matrix modeli de 159 adetle geçtigimiz yil oldugu gibi bu yilin ilk ayinda da "Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen MPV'si (Çok Amaçli Araç)" unvanini sürdürdü. i10 modeli, segmentindeki tüm rakiplerinin toplam satisindan bile daha fazla satilip lider olurken Hyundai'nin diger modelleri olan i30, Sonata, Tucson, Santa Fe modelleri ve H-1 ile H-100 hafif ticari araçlari bu basarida pay sahibi oldular.
Tüm dünyayi etkileyen ekonomik krize ragmen Hyundai'nin ihracatlari da devam etti. Hyundai, Ocak ayinda 1,755 adet araç ihraç ederken bu rakamin 1,086 adedi Matrix ve 669 adedi de Accent modelinden olustu.
Hyundai yetkilileri, bu yüksek performansin tüm yil boyunca devam edecegine inandiklarini ve daralmasi beklenen toplam pazarda Hyundai'nin satislarini ve pazar payini artirmayi hedeflediklerini belirttiler.
2009 Yilina Hizli Baslayan Hyundai, Ocak ayinda Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil markasi oldu!
![[Resim: newsimage24460402200918ew9.jpg]](http://img24.imageshack.us/img24/4462/newsimage24460402200918ew9.jpg)
1- Hyundai, otomobil satislarinda Ocak 2009'da 1 Numara'ya yükseldi.
2- Toplam satislarda ise pazar payi ikiye katlanarak yüzde 14 oldu.
3- Accent Era Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili oldu.
![[Resim: hyundaii10333qq3.jpg]](http://img24.imageshack.us/img24/2195/hyundaii10333qq3.jpg)
Hyundai, 2008 yili toplam satislarinda elde ettigi ikinciligin ardindan 2009 yilina hizli baslayarak Ocak ayinda Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobil Markasi oldu.
Hyundai, Ocak 2009'da Türkiye'de 2 bin 478 adet otomobil satisi gerçeklestirerek, geçtigimiz yilin ayni dönemindeki 1,665 adetlik satisini yüzde 48,8 oraninda artirmis oldu. Ikinci siradaki marka ile arasinda önemli bir fark yakalayan Hyundai, böylece yilin basinda Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil markasi unvanini elde etti.
Hyundai, Ocak 2009'da toplamda 2 bin 706 adet araç satisi gerçeklestirerek de geçtigimiz yilin ayni dönemine göre pazar payini ikiye katlayarak yüzde 14'e çikardi. Hyundai bu basarisini da, yasanilan ekonomik sikintilara ragmen ve diger markalarin aksine kombi olarak adlandirilan hafif ticari araç segmentinde bir ürünü olmadan elde etti. Türkiye çapinda marka imajini sürekli yükseltmeye devam eden Hyundai'nin en basarili modeli ise Accent Era oldu. Yüksek kalitesi, güvenligi, konforu, ekonomikligi ve performansiyla övgüleri toplayan ve geçtigimiz yil Otobil yarismasinda Türkiye'de Segmentinin En Begenilen Araci unvanini kazanan Accent Era'dan Ocak ayinda toplam 1,681 adet satildi ve Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobili oldu.
![[Resim: hyundaigetz020zn0.jpg]](http://img6.imageshack.us/img6/730/hyundaigetz020zn0.jpg)
Hyundai'nin en çok tercih edilen ikinci modeli, 388 adet ile Getz olurken, Accent Era gibi Izmit Fabrikasi'nda Türkiye ve tüm dünya için üretilen Matrix modeli de 159 adetle geçtigimiz yil oldugu gibi bu yilin ilk ayinda da "Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen MPV'si (Çok Amaçli Araç)" unvanini sürdürdü. i10 modeli, segmentindeki tüm rakiplerinin toplam satisindan bile daha fazla satilip lider olurken Hyundai'nin diger modelleri olan i30, Sonata, Tucson, Santa Fe modelleri ve H-1 ile H-100 hafif ticari araçlari bu basarida pay sahibi oldular.
Tüm dünyayi etkileyen ekonomik krize ragmen Hyundai'nin ihracatlari da devam etti. Hyundai, Ocak ayinda 1,755 adet araç ihraç ederken bu rakamin 1,086 adedi Matrix ve 669 adedi de Accent modelinden olustu.
Hyundai yetkilileri, bu yüksek performansin tüm yil boyunca devam edecegine inandiklarini ve daralmasi beklenen toplam pazarda Hyundai'nin satislarini ve pazar payini artirmayi hedeflediklerini belirttiler.
Kaynak: Tik!
.
.