yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyundai Hiz Kesmiyor! / Hyundai reduces its speed!
#1

Hyundai Hiz Kesmiyor!

[Resim: hjkhj.jpg]

Hyundai, otomobil satislarinda yüzde 19 pazar payiyla Subat'ta da lider.
Toplam satislardaki yüzde 14'lük pazar payi korundu.
Accent Era Türkiye'nin en çok tercih edilen araci oldu.
Ocak 2009'da Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobil Markasi unvanini alan Hyundai, Subat ayinda da hizini kesmeyerek otomobil satislarinda birinciligini sürdürdü.

Hyundai, 2009'un ilk iki ayinda Türkiye'de 5 bin 193 adet otomobil satisi gerçeklestirerek, geçtigimiz yilin ayni dönemindeki 3 bin 443 adetlik satisini yüzde 51 oraninda artirmis oldu. Ikinci siradaki marka ile arasinda önemli bir fark yakalayan Hyundai, böylece yilin ilk iki ayinda Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil markasi unvanini elde etti.

Hyundai, ilk iki ayda toplamda 5 bin 757 adet araç satisi gerçeklestirerek geçen ay yakaladigi yüzde 14'lük pazar payini korudu ve bu durumun tesadüf olmadigini gösterdi. Otomotiv pazarinda satislar geçtigimiz yilin ilk iki ayina göre yüzde 38 daralirken Hyundai'nin satislarini tam tersine yüzde 38 oraninda artirmasi ve bu basarisini da yasanilan ekonomik sikintilara ragmen yakalayip diger markalarin aksine kombi olarak adlandirilan hafif ticari araç segmentinde bir ürünü olmadan elde etmesi dikkat çekti.

[Resim: dfgdfgdf.jpg]

Hyundai'nin en basarili modeli ise Accent Era oldu ve ilk iki aylik satis rakamlari dogrultusunda Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobili unvanini elde etti. Türkiye çapinda tüm müsteriler ve taksi kullanicilari tarafindan begenilen Accent Era gelistirilen kalitesi, güvenligi, konforu, ekonomikligi ve performansiyla övgüleri topladi. Geçtigimiz yil Otobil yarismasinda Türkiye'de Segmentinin En Begenilen Araci unvanini kazanan Accent Era'dan ilk iki ayda toplam 3 bin 386 adet satildi ve tek basina 51 markanin iki aylik toplam satislarini bile geride birakip tüm araçlari geçerek Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Araci oldu.

Hyundai'nin en çok tercih edilen ikinci modeli, 863 adet ile Getz olurken, Accent Era gibi Izmit Fabrikasi'nda Türkiye ve tüm dünya için üretilen Matrix modeli de 387 adetle geçtigimiz yil oldugu gibi bu yilin da ilk iki ayinda da "Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen MPV'si (Çok Amaçli Araç)" unvanini sürdürdü.

Hyundai i10 modeli, segmentindeki tüm rakiplerinin toplam satisindan bile fazla satilip liderligini korurken Hyundai'nin diger modelleri olan i30, Sonata, Tucson, Santa Fe ve H-1 ile H-100 hafif ticari araçlari bu basarida pay sahibi oldular.

Hyundai Assan Yurtiçi Satis ve Pazarlama Genel Müdürü Kurthan Tarakçioglu, elde edilen sonuçla ilgili sunlari söyledi: "Hyundai'nin yila hizli baslamasi ve ses getiren uygulamalari, tüketiciler tarafindan da kabul gördü ve bu durum ilk iki ayin rakamlarina da yansidi. Satis hacminin artmasindaki en önemli konunun güçlü kampanyalar oldugu söylenebilir ama Hyundai'nin marka imaji ve algilanmasi özellikle son yillarda büyük bir gelisim kaydetti. Üstün kalitede araçlarimiz ve her konuda sundugumuz üstün kalitede hizmet anlayisimiz bulunuyor. Hyundai, müsteri memnuniyeti konusunda önemli bir yol katetti ve basamaklari çikmaya da devam edecegiz. Yaptigimiz her uygulamayi, müsterilerin ihtiyaçlarini gözeterek yaptik. Müsteri odakli çalismalar yapip, bu bakis açisiyla dogru orantili bir altyapi kurduk. Sonuç olarak tüketici tarafindan fark edildik ve bunun meyvelerini toplamaya basladik. Bu basarida Hyundai için çalisan her bireyin ve kendini bu ise gönülden adamis yetkili satici teskilatimizin çok büyük payi vardir. Herkese Hyundai'yi izlemesini ve araçlarimizla mutlaka deneme sürüsüne çikmalarini tavsiye ediyorum".

Tüm dünyayi etkisi altina alan ekonomik krize ragmen Hyundai yetkili saticilari da son yapilan bayi toplantisinda krizin henüz kendilerini etkilemedigini belirtti: "Hyundai Yetkili Saticilari olarak bu degerli ailenin bir parçasi olmaktan gurur duyuyoruz. Hyundai pazarda 1 Numara ve bu siki rekabet içinde tüm rakipleri geride biraktik. Müsteri memnuniyetini artirmak için çok çalistik ve bu konuda da zirveye yerlesene kadar hiç durmayacagiz. Araçlarimizi yakindan taniyip kullanmak isteyenler olursa kapilarimiz her zaman açik olacak ve deneme sürüsü araçlarimiz da her zaman hazir bulunacaktir. Eger Hyundai markasiyla henüz tanismayanlar varsa, kendilerini yüksek kalitedeki araçlarimiz ve hizmetlerimizle tanismalari için bekliyoruz".

Hyundai sadece Türkiye'de ilerleme kaydetmiyor. Global satislarda da dikkate deger bir satis artisi yakalayan Hyundai, tüm dünyadaki çogu markanin satislari tepe taklak olurken 2009'un ilk iki aylik satislari itibariyle geçtigimiz yila göre yüzde 4 oraninda bir artis elde etti.

[Resim: jkjkjkjkjkjk.jpg]

Cevapla
#2
Ne güzel bir haber! Bu güzel bilgiler için tesekkürler. Smile
●gσσηg ● αηgєℓℓ ●

●υ кιѕѕ ● ѕнιηєє ● ѕυנυ● вιgвαηg ● ѕѕ501 ●
Cevapla
#3
Tesekkürler. Smile
Cevapla
#4
Dikkat! Güzel haber. Biggrin Tesekkürler. ^^ Emegine saglik.
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi