Hand in Hand / 해로 (2011)
Yönetmen: Choi Jong-tae (최종태)
Senarist: Choi Jong-tae (최종태)
Tür: Dram
Güney Kore'de Yayın Tarihi: 2012/03/22
Süre: 113 Dakika
Oyuncular
Joo Hyeon
Ye Soo-jeong
Chae Min-hee
Kim Bong-geun
Hakkında
Teşekkürler. Hayatın boyunca benimle olduğun için...
Seni seviyorum. Sonuna kadar...
Hayatın sonunda meydana gelen mucizevi aşk.
Min-ho ve Hee-jeong 40 yıldan fazla birlikte yaşadılar. Her tatsız günü herhangi bir gün gibi geçirirlerken Min-ho kalp krizi geçirir. Hayati tehlikeyi atlatır fakat yakın zamanda tekrar risk altına girebilir. Ölürse arkada bırakacağı karısı için endişelenir ve bu nedenle durumunu saklar ve onun için hazırlarken kalbinin tekrar pır pır etmesini sağlayan birkaç küçük hediye hazırlar. Bu mucizevi aşk hayatın en sonunda yolunu bulur fakat engelenemeyen veda günü yaklaşır.
Çeviri: ji-young park
![[Resim: posterphoto222985.jpg]](http://img10.imageshack.us/img10/7185/posterphoto222985.jpg)
English
Director: Choi Jong-tae (최종태)
Scenarist: Choi Jong-tae (최종태)
Genre: Drama
Release date in South Korea: 2012/03/22
Time: 113 Minute
Casts
Joo Hyeon
Ye Soo-jeong
Chae Min-hee
Kim Bong-geun
Synopsis
Thank you. For being with me for your entire life...
I love you. Until the very end...
The miraculous love that occurs at the very end of life.
Min-ho (Joo Hyeon) and Hee-jeong (Ye Soo-jeong) have lived together for more than 40 years. While they spent every tasteless day like any other day, Min-ho has a heart attack. He survives the crucial moment but he might be in danger again soon. He worries about his wife who will be left alone if he dies so he hides his conditon and prepares a few small presents for her during which he feels fluttery again. This miraculous love finds its way over at the very end of life but the unpreventable day of goodbye comes closer...
Kaynak / Source
Yönetmen: Choi Jong-tae (최종태)
Senarist: Choi Jong-tae (최종태)
Tür: Dram
Güney Kore'de Yayın Tarihi: 2012/03/22
Süre: 113 Dakika
Oyuncular
Joo Hyeon
Ye Soo-jeong
Chae Min-hee
Kim Bong-geun
Hakkında
Teşekkürler. Hayatın boyunca benimle olduğun için...
Seni seviyorum. Sonuna kadar...
Hayatın sonunda meydana gelen mucizevi aşk.
Min-ho ve Hee-jeong 40 yıldan fazla birlikte yaşadılar. Her tatsız günü herhangi bir gün gibi geçirirlerken Min-ho kalp krizi geçirir. Hayati tehlikeyi atlatır fakat yakın zamanda tekrar risk altına girebilir. Ölürse arkada bırakacağı karısı için endişelenir ve bu nedenle durumunu saklar ve onun için hazırlarken kalbinin tekrar pır pır etmesini sağlayan birkaç küçük hediye hazırlar. Bu mucizevi aşk hayatın en sonunda yolunu bulur fakat engelenemeyen veda günü yaklaşır.
Çeviri: ji-young park
![[Resim: posterphoto222985.jpg]](http://img10.imageshack.us/img10/7185/posterphoto222985.jpg)
English
Director: Choi Jong-tae (최종태)
Scenarist: Choi Jong-tae (최종태)
Genre: Drama
Release date in South Korea: 2012/03/22
Time: 113 Minute
Casts
Joo Hyeon
Ye Soo-jeong
Chae Min-hee
Kim Bong-geun
Synopsis
Thank you. For being with me for your entire life...
I love you. Until the very end...
The miraculous love that occurs at the very end of life.
Min-ho (Joo Hyeon) and Hee-jeong (Ye Soo-jeong) have lived together for more than 40 years. While they spent every tasteless day like any other day, Min-ho has a heart attack. He survives the crucial moment but he might be in danger again soon. He worries about his wife who will be left alone if he dies so he hides his conditon and prepares a few small presents for her during which he feels fluttery again. This miraculous love finds its way over at the very end of life but the unpreventable day of goodbye comes closer...
Kaynak / Source
fry1905 ❤ hafsa96 ❤ Kore_Güzeli