16-05-2016, Saat: 23:52
Buddhist Painting of Songgwang Temple (Illustration of the Avatamsaka Sutra)
![[Resim: 1612611.jpg]](http://s32.postimg.org/yn415trrp/1612611.jpg)
Adres
Songgwang Tapınağı, 100, Songgwangsaan-gil, Songgwang-myeon, Suncheon, Jeollanam-do
Sınıflandırma
Ulusal Hazine 314
Ulusal Varlıkların Adı
Songgwang Tapınağındaki Budist Boyamalar, Suncheon, (Avatamsaka Sutra'nın Çizimleri)
Sayı
1 Boyama
Yaş
Joseon Hanedanlığının Kral Yeongjo Dönemi
Belirlenen Tarih
2009.09.02
Sahibi
Songgwang Tapınağı
Yönetici
Songgwang Tapınağı
Tanıtım
Renkli bir eser olan Yedi Bölge ve Dokuz Toplum, Avatamsaka Sutra ( Çelenk Çiçek Sutra) tarafından düzenli bir biçimde ipek kumaşa yapılmış bir eserdir. Genel olarak; simetri bir biçimde iyi ayarlanmış ve derlenmiştir. Çamur sarısının üstüne kırmızı, yeşil ve altın renkleri kullanılmış, belirginlik olarak parlak renkler ve çok fazla görkemli renklerin kullanıldığı 18.yy Budist çalışmalarıdır. Resmin alt kısmında olan ve evrenlliğiyle bilinen Samantabhadra ya da Vairocana Budası olarakta bilinen bu eserin görüntüsü saf toprağı ve sıradan insanları temsil eder. Kayıtlara göre bu eserler 12 sanatçı keşiş tarafından 1770 yılında Hwaryeon'unda dahil olduğu, Mudeung dağındaki Ansim tapınağında (46 yıl hükümdarlık süren Joseon'un Kral Yeongjo Döneminde) yapıldığı söylenir ancak daha sonra bugünkü konuma taşındığı bilinir. Çok değerli eserler, çizimler ve derlemeler arasında olan Avatamsaka Sutra, Yedi Bölge ve Dokuz Toplum eseriyle de sadakatin belirtildiği büyük objelerdendir.
|| English ||
Address
Songgwang Tapınağı, 100, Songgwangsaan-gil, Songgwang-myeon, Suncheon, Jeollanam-do
Classification
National Treasure 314
Name of Cultural
Properties Buddhist Painting of Songgwang Temple, Suncheon (Illustration of the Avatamsaka Sutra)
Quantity
1 painting
Age
King Yeongjo of Joseon Period
Designated Date
2009.09.02
Owner
Songgwang Temple
Manager
Songgwang Temple
Description
The colored painting is about the Seven Locations and Nine Assemblies stated in Avatamsaka Sutra (The Flower Garland Sutra) made on silk fabric. Overall, it is well-balanced symmetrically with a well-set composition. It uses red, green, and gold colors on mud-yellow ground, showing a trend toward the use of brighter, more gorgeous colors in the Buddhist paintings of the 18th century. The lower part of the painting contains the image of Samantabhadra explaining the world of the universal lotus flower, which is Vairocana Buddha’s pure land to ordinary people. According to records, a group of 12 monk painters, including Hwaryeon, made this painting in 1770 (46th year of the reign of King Yeongjo of Joseon) at Ansim Temple in Mudeung Mountain but was later relocated to its current location. A valuable object, it is the earliest existing one among the illustrations of Avatamsaka Sutra, faithfully depicting the Seven Locations and Nine Assemblies stated in Avatamsaka Sutra.
Kaynak / Source
![[Resim: 1612611.jpg]](http://s32.postimg.org/yn415trrp/1612611.jpg)
Adres
Songgwang Tapınağı, 100, Songgwangsaan-gil, Songgwang-myeon, Suncheon, Jeollanam-do
Sınıflandırma
Ulusal Hazine 314
Ulusal Varlıkların Adı
Songgwang Tapınağındaki Budist Boyamalar, Suncheon, (Avatamsaka Sutra'nın Çizimleri)
Sayı
1 Boyama
Yaş
Joseon Hanedanlığının Kral Yeongjo Dönemi
Belirlenen Tarih
2009.09.02
Sahibi
Songgwang Tapınağı
Yönetici
Songgwang Tapınağı
Tanıtım
Renkli bir eser olan Yedi Bölge ve Dokuz Toplum, Avatamsaka Sutra ( Çelenk Çiçek Sutra) tarafından düzenli bir biçimde ipek kumaşa yapılmış bir eserdir. Genel olarak; simetri bir biçimde iyi ayarlanmış ve derlenmiştir. Çamur sarısının üstüne kırmızı, yeşil ve altın renkleri kullanılmış, belirginlik olarak parlak renkler ve çok fazla görkemli renklerin kullanıldığı 18.yy Budist çalışmalarıdır. Resmin alt kısmında olan ve evrenlliğiyle bilinen Samantabhadra ya da Vairocana Budası olarakta bilinen bu eserin görüntüsü saf toprağı ve sıradan insanları temsil eder. Kayıtlara göre bu eserler 12 sanatçı keşiş tarafından 1770 yılında Hwaryeon'unda dahil olduğu, Mudeung dağındaki Ansim tapınağında (46 yıl hükümdarlık süren Joseon'un Kral Yeongjo Döneminde) yapıldığı söylenir ancak daha sonra bugünkü konuma taşındığı bilinir. Çok değerli eserler, çizimler ve derlemeler arasında olan Avatamsaka Sutra, Yedi Bölge ve Dokuz Toplum eseriyle de sadakatin belirtildiği büyük objelerdendir.
|| English ||
Address
Songgwang Tapınağı, 100, Songgwangsaan-gil, Songgwang-myeon, Suncheon, Jeollanam-do
Classification
National Treasure 314
Name of Cultural
Properties Buddhist Painting of Songgwang Temple, Suncheon (Illustration of the Avatamsaka Sutra)
Quantity
1 painting
Age
King Yeongjo of Joseon Period
Designated Date
2009.09.02
Owner
Songgwang Temple
Manager
Songgwang Temple
Description
The colored painting is about the Seven Locations and Nine Assemblies stated in Avatamsaka Sutra (The Flower Garland Sutra) made on silk fabric. Overall, it is well-balanced symmetrically with a well-set composition. It uses red, green, and gold colors on mud-yellow ground, showing a trend toward the use of brighter, more gorgeous colors in the Buddhist paintings of the 18th century. The lower part of the painting contains the image of Samantabhadra explaining the world of the universal lotus flower, which is Vairocana Buddha’s pure land to ordinary people. According to records, a group of 12 monk painters, including Hwaryeon, made this painting in 1770 (46th year of the reign of King Yeongjo of Joseon) at Ansim Temple in Mudeung Mountain but was later relocated to its current location. A valuable object, it is the earliest existing one among the illustrations of Avatamsaka Sutra, faithfully depicting the Seven Locations and Nine Assemblies stated in Avatamsaka Sutra.
Kaynak / Source