05-11-2012, Saat: 19:35
(Son Düzenleme: 21-04-2013, Saat: 2:25, Düzenleyen: hook blade.)
All About My Date / 내 연애의 모든것 (2013)
![[Resim: 401pxallaboutmyromancep.jpg]](http://img819.imageshack.us/img819/6461/401pxallaboutmyromancep.jpg)
Name: 내 연애의 모든 것 (nae-yeon-ae-eui mo-deun go)
Director: Son Jeong-Hyeon
Writer: Kwon Ki-Yeong
Network: SBS
Episodes: 16
Release Date: 2013/04/04
Broadchasting Days and Time: Wednesday, Thursday 21:55
Genre: Romance comedy
Language: Korean
Country: South Korea
Cast
Sin Ha-Gyoon - Kim Soo-yeong
Lee Min-Jeong - No Min-yeong
Park Hee-Soon - Song Joon-ha
Han Chae-Ah - Ahn Hee-seon
Jin Tae-Hyeon - Kim Sang-soo
Cheon Ho-Jin - Go Dae-ryong
Jang Gwang - Maeng Joo-ho
Kong Hyeong-Jin - Moon Bong-sik
Min Ji-Ah - Jeong Yoon-hee
Kim Jeong-Nan - Go Dong-sook
Kim Hye-Ok - Na Yeong-sook
Synopsis
Kim Soo-Young (Shin Ha-Kyun) is a newly elected member of the national assembly. He is a member of the conservative New Korea Party. Prior to his election, Kim Soo-Young worked as a judge, but became pressured by higher ups and decided to enter the political world. Now, Kim Soo-Young becomes involved in a tangled situation with national assembly member No Min-Young, who entered the political world after her sister's death. No Min-Young's sister was a presidential candidate. No Min-Young is also a member of the Progressive Labor Party, who only has two members in the national assembly. Kim Soo-Young and No Min-Young then begin to have romantic feelings for each other.
Source!
Türkçe
Adı: 내 연애의 모든 것 (nae-yeon-ae-eui mo-deun go)
Yönetmen: Son Jeong-Hyeon
Yazar: Kwon Ki-Young
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 2013/04/04
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba, Perşembe 21:55
Tür: Romantik komedi
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular
Konusu
Kim Soo-Young (Shin Ha-Kyun) ulusal meclisin yeni seçilmiş üyesidir. O, muhafazakar Yeni Kore Partisi’nin bir üyesidir. Seçilmesinin öncesinde, Kim Soo-Young yargıç olarak çalışmış fakat yüksek mevki tarafından baskı görmüş ve siyaset dünyasına girmeye karar vermiştir. Şimdi, Kim Soo-Young, kız kardeşinin ölümünden sonra siyaset dünyasına giren ulusal meclis üyesi No Min-Young ile karışık bir durum içindedir. No Min-Young’un kız kardeşi bir cumhurbaşkanı adayıydı. No Min-Young ayrıca, ulusal mecliste sadece 2 üyesi olan İlerici İşçi Partisi’nin bir üyesidir. Kim Soo-Young ve No Min-Young daha sona birbirlerine karşı romantik duygular beslemeye başlar.
Elif Ece Çelik
Kaynak!
![[Resim: 401pxallaboutmyromancep.jpg]](http://img819.imageshack.us/img819/6461/401pxallaboutmyromancep.jpg)
Name: 내 연애의 모든 것 (nae-yeon-ae-eui mo-deun go)
Director: Son Jeong-Hyeon
Writer: Kwon Ki-Yeong
Network: SBS
Episodes: 16
Release Date: 2013/04/04
Broadchasting Days and Time: Wednesday, Thursday 21:55
Genre: Romance comedy
Language: Korean
Country: South Korea
Cast
Synopsis
Kim Soo-Young (Shin Ha-Kyun) is a newly elected member of the national assembly. He is a member of the conservative New Korea Party. Prior to his election, Kim Soo-Young worked as a judge, but became pressured by higher ups and decided to enter the political world. Now, Kim Soo-Young becomes involved in a tangled situation with national assembly member No Min-Young, who entered the political world after her sister's death. No Min-Young's sister was a presidential candidate. No Min-Young is also a member of the Progressive Labor Party, who only has two members in the national assembly. Kim Soo-Young and No Min-Young then begin to have romantic feelings for each other.
Source!
Türkçe
Adı: 내 연애의 모든 것 (nae-yeon-ae-eui mo-deun go)
Yönetmen: Son Jeong-Hyeon
Yazar: Kwon Ki-Young
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 2013/04/04
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba, Perşembe 21:55
Tür: Romantik komedi
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular
Konusu
Kim Soo-Young (Shin Ha-Kyun) ulusal meclisin yeni seçilmiş üyesidir. O, muhafazakar Yeni Kore Partisi’nin bir üyesidir. Seçilmesinin öncesinde, Kim Soo-Young yargıç olarak çalışmış fakat yüksek mevki tarafından baskı görmüş ve siyaset dünyasına girmeye karar vermiştir. Şimdi, Kim Soo-Young, kız kardeşinin ölümünden sonra siyaset dünyasına giren ulusal meclis üyesi No Min-Young ile karışık bir durum içindedir. No Min-Young’un kız kardeşi bir cumhurbaşkanı adayıydı. No Min-Young ayrıca, ulusal mecliste sadece 2 üyesi olan İlerici İşçi Partisi’nin bir üyesidir. Kim Soo-Young ve No Min-Young daha sona birbirlerine karşı romantik duygular beslemeye başlar.
Elif Ece Çelik
Kaynak!
D.Mod. » 01.07.2011
Mod. » 19.07.2011
Süper Mod. » 18.08.2011
Koordinatör » 26.10.2011
Co-admin » 27.01.2012
Admin » 24.03.2012
S.Admin » 30.11.2012
Mod. » 19.07.2011
Süper Mod. » 18.08.2011
Koordinatör » 26.10.2011