yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1950's
#1
1950's

Ulusal Sergi, devlet tarafından işletilen bir kurum olarak Kore sanatının gelişmesinde öncü bir rol oynamıştır. Bu önemli merkez 1949'da açılışında sonra otuz yıldır aktif kalmasına rağmen kurulduktan sonra sadece birkaç yıl için verimli ve anlamlı bir etkisi oldu. Öncelikle kurumun koleksiyonu siyah mürekkepli manzara resimleri ve insan figürleri geleneksel renkli tablolardan oluşmaktadır. Etkileri belli bir miktarda yenilik ve deneyselliğin kabul edildiği istekliliğe atfedilmiştir. Batı resmi bu sergi merkezi için kısmen problemlidir.

Ulusal Sergi'nin oldukça resmi akademik bir atmosferi var, bu nedenle gerçekçi eserleri seçme eğilimindeydi. Geri kafalıların duyarlılıklarına rağmen, sergi büyük bir otorite yarattı. Genç sanatçılar bu kurumu dayanılmaz bir engel olarak gördü. İnsanlara ve nesnelere yeni bir perspektiften bakarak, bu sonradan görme gençler yeni çağa uyumlu bir sanat yaratmak için çalıştılar.

Yaklaşık 1957 yılına kadar, bu sanatçıların aktif olarak yeni bir kursu vardı. Yeni nesil sanat coşkuyla büyüdükçe, kurumsallaşmış sanat kuruluşlarına rekabette arttı. Bu arada, genç Koreli sanatçıların topluca İkinci Dünya Savaşı çevresinde Avrupa ve Amerika'da ortaya çıkan soyut dışavurumculuk hareketini kucakladı. Soyut dışavurumculuk savaş deneyimlerinden ortaya çıkan ve Koreliler, savaşın bu üzücü olayı konusunda ilk elden deneyime sahip, kendinden emin bu yeni harekete başladı. 1950'lerle başlayan 10 yıllık süreçte, Park So-bo ve Ha Chong-hyong gibi genç ressamlar sevkle gayri resmi hareket olarak bilinen bu yeni stili kendilerini adamıştır. Günlük gazete Chosun Ilbo da serbest form sanatının çesitli sergilerinde yer alarak Kore modern sanat hareketine katkıda bulunmuştur.


Çeviri: fry1905


-------------------------

English

As a government-run institution, the National Exhibition played a leading role in the advancement of Korean art. Although this important center remained active for thirty years after its 1949 inauguration, it had a productive and significant influence for only a few years after it was founded. The institution's collection primarily consisted of black ink landscape paintings and traditional color paintings of human figures. Its influence can be attributed to its willingness to accept a certain amount of innovation and experimentation. Western painting was particular problematic for this exhibition center.

The National Exhibition had a rather formal, academic atmosphere and therefore tended to chose works that were realistic. In spite of its hidebound sensibilities, the exhibition wielded tremendous authority. Young artists saw this institution as an unbearable obstacle. Looking at people and objects from a new perspective, these young upstarts sought to create an art in tune with the new age.

By about 1957, these artists were actively setting a new course. As enthusiasm for a new generation of art grew, opposition to the institutionalized art establishments also increased. Meanwhile, young Korean artists collectively embraced the abstract expressionism movement that arose in Europe and America around World War II. Abstract expressionism arose from the experience of the war, and Koreans, having first hand experience of the war's great tragedy, confidently took up this new movement. For one decade beginning with the late 1950s, young painters such as Pak So-bo and Ha Chong-hyong zealously devoted themselves to this new style, known as the Informal' movement. The daily newspaper Chosun Ilbo also contributed to the modern Korean art movement by holding several exhibitions of free form art.

Kaynak / Source
INFINITE

SS501 / INFINITE / A-JAX / B.A.P

afazi'm ❤

www
Cevapla
#2
Çeviri ve konu için teşekkürler. Smile




fry1905 ❤ hafsa96 ❤ Kore_Güzeli


Cevapla
#3
Çeviri ve konu için teşekkür ederiz. Alkis
Smile
You're a sky
full of stars

[Resim: 0E8dXo.gif]
Cevapla
#4
Paylaşım için teşekkürler. Biggrin
[Resim: 2j36.gif]

...
www
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi