Korea-Fans.com - KOREA & TURKEY FRIENDSHIP FORUM
Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - Yazdırılabilir Sürüm

+- Korea-Fans.com - KOREA & TURKEY FRIENDSHIP FORUM (http://www.korea-fans.com/forum)
+-- Forum: Korea-Fans Special (http://www.korea-fans.com/forum/forum-korea-fans-special.html)
+--- Forum: Korea-Fans Meetings (http://www.korea-fans.com/forum/forum-korea-fans-meetings.html)
+---- Forum: 2011 Meetings & Activities of Korea-Fans (http://www.korea-fans.com/forum/forum-2011-meetings-activities-of-korea-fans.html)
+---- Konu: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting (/konu-korea-fans-hatay-7-bulusmasi-korea-fans-hatay-7th-meeting.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - Useobwa*-* - 24-12-2011

Bizimkiler bu aksam gitme falan dediler yagmur yagarsa zaten gelmeyi düsünmüyordum ama yine dayanamayip benimle geliyorlar ahaha Biggrin yani yagmur yagsa da ordayim.
Geçen sefer ki deneyimlerime dayanarak müzikleri dvd'ye atmak yerine cd'ye aticam Biggrin
yaklasik 11 cd falan eder. Sabah vaktim olursa da sarki sözü çikarticam.

Evet ya ne yapicaz korelilere?


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - seyhan - 24-12-2011

(23-12-2011, Saat: 21:05)Baseka demiş ki: En çok fotograf makinesinin önüne atlayanda benim :P

Bu arada Seyhan abla, geçen bulusmaya son anda gelen 4 arkadas vardi ya, sana iletmemi istediler 2si geliyormus yarin. Nicklerini unuttum ama suan. Gelecekler ama haberin olsun Biggrin
Ayrica biz napicaz bu korelilere ya, plan program yapmadik.

Onlar bize yemek yapiyorlar.Biz de onlara künefe ismarlariz.Bu yüzden herkes yaninda biraz para getirirse iyi olur.


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - seyhan - 24-12-2011

Bulusma Kore odasinda olacak.Malum havalar sogudu.Ilk defa gelecek arkadaslar yabancilik çekmesin.Kafedekiler yardimci olacaktir.Bizde oradayiz.Ben de birazdan yola çikacagim.Malum yolum uzun.Orda görüsmek üzere.Hepimize güzel bulusmalar ,iyi eglenceler diliyorum


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - Rina - 24-12-2011

Fotograflaar? Aglama


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - Pritnniash' - 24-12-2011

Rina'm, sen de gelebilseydin keske *-*

Nazli'ya haber veremedim bu sefer maalesef . -.- Keske verebilseydim.

Hongstar Lady, tanistigimiza gerçekten çok memnun oldum. Smile
Gelmene de çok sevindim Heart .

Kizlar çok tatliydi yaa Biggrin Saçlarimi da çok begendiler. Ben begenmiyorum ama su saçlari *-*
Erkekler de çok tatliydi ama en çok Hashin (Chris)'le konustugum için o daha bir tatli geldi bana Kalp


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - seda_gfb - 24-12-2011

çok süper bir gündü gercekten emegi gecen herkeze çok tesekkürler Smile fotograflari paylasmak istiyorum ama nasil yapacagimi bilmiyorum Sad


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - seyhan - 24-12-2011

(24-12-2011, Saat: 23:22)seda_gfb demiş ki: çok süper bir gündü gercekten emegi gecen herkeze çok tesekkürler Smile fotograflari paylasmak istiyorum ama nasil yapacagimi bilmiyorum Sad

http://www.korea-fans.com/forum/foruma-resim-ekleme-t-10257.html
burada gerekli açiklama var.


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - seyhan - 24-12-2011

볶음밥 (sebzeli pilav) 부침개(havuçlu kabakli krep) isimli yemekleri hazirladilar.Hep beraber yemek yedik.Bizde onlara künefe ismarladik.Yagmur altinda Anamaya ve Baseka künefeciye kadar gittiler.Onlara çok tesekkür ederiz.Oyunlar oynadik.Konustuk konusmaya çalistik.En keyif aldigim bulusmalardan bir tanesiydi.Haftaya cuma birer gece olmak üzere evimizde misafir edecegiz.Bana da evli bir çift gelecek.Çok cana yakin ve sicaklardi.Fotograf makinesini götürmedigim için arkadaslarin fotograf eklemesini bekliyorum.Herkese çok tesekkür ederim.Çok güzel bir gündü..


RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - nayuko - 25-12-2011

[Resim: dscf0074b.jpg]

[Resim: dscf0078u.jpg]

[Resim: dscf0054r.jpg]

[Resim: dscf0053pn.jpg]

[Resim: dscf0075w.jpg]

[Resim: dscf0079b.jpg]







RE: Korea-Fans Hatay 7. Bulusmasi / Korea-Fans Hatay 7th Meeting - Baseka - 25-12-2011

Seyhan abla Samuel'de bizimle geldi simdi ona da tesekkür edelim, garibim zaten nasil islandi ya. Di mi Hacer abla Biggrin Ay bide ingilizce konusma çabalarimiz. öldüm yani. Biggrin
Söyle bi laf geçti aramizda, Sam dedi ki "Ben amerikalilarla sizleri ayirt edemem" gibisinden. ben de yapistirdim cevabi. "Ben de korelilerle japonlari ayirt edemiyorum" felan diye. ay nasil güldük ona Biggrin
Neyse, Sam bizim yeni BFF'imizdir beyler! Biggrin
Yalniz çok kalabalikti bugün o yüzden ben birak bütün Korea-Fans'la tanismak 8 kisi olan korelilerin tamamiyla bile tanisamadim.
Tanisamadigim konusamadigim "Selam ben Basak" diye el sallamadigim tüm arkadaslarimdan özür diliyor, fotograflari merakla bekliyorum Biggrin